Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 260.02 #246

Detale

NazwaIkarus 260.02
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel S6-90U(6)) 21-97 [4-4-4] (1978-1990)
VIN260.02.2557.82
Numer zabudowy
Wyprodukowany1982
Zezłomowany?
Modernizacje
1989Ikarus 280.T4
(MZK Warszawa) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [2-2-2-2] (1988-1992)
Właściciele
19821994MZK Warszawa
19942002MZA Warszawa
2002?TMMB Bydgoszcz
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19822002WAA 666S
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19821989246 / MZK Warszawa
198919949009 / MZK Warszawa
199420029009 / MZA Warszawa
2002?9009 / TMMB Bydgoszcz
Inne informacje
Przebudowany z Ikarusa 260.02 nr 9009 ex 246 rocznik 1982, tablice rejestracyjne po powyższej solówce. Od 07.2000 malowanie historyczne.

Zdjęcia

październik 1989 - Warszawa, ul. Targowa, October 1989. No. 9009 i s apparently serving for drivers` education.
Autor: HKN
edytor
Komentarze: 2

wrzesień 1993 - Warszawa, al. Niepodległości. Szkoleniówka jeszcze z żółtym zderzakiem. Foto: Piottr Chyliński.
Autor: MC

Komentarze: 6

27 października 1997 - Warszawa, ulica Słowackiego. Szkoleniówka jeszcze przed przemalowaniem i ucharakteryzowaniem na 280.11. Czy ktoś wie w jakim jest teraz stanie i w ogóle czyją jest własnością? Foto: P. B. Jezierski.
Autor: zadzior

Komentarze: 3

sierpień 2000 - Warszawa, ulica Muranowska.
Autor: zadzior

sierpień 2000 - Warszawa, ulica Muranowska.
Autor: zadzior

Komentarze: 8

22 września 2000 - Warszawa, most Syreny. Ostatni dzień ruchu na Moście Syreny. Szkoleniowy składak pełniący funkcję jeżdżącego zabytku przemierza most zgodnie z organizacją ruchu, czyli środkiem, wspominając linię 196 funkcjonującą w okresie remontu Mostu Poniatowskiego.
Autor: Kelly
newser
11 listopada 2000 - Warszawa, metro Wilanowska. Ikarus jako trolejbus do Piaseczna:)
Autor: Krystian Jacobson
newseredytorgod
Komentarze: 1

11 listopada 2000 - Warszawa, Ursynów Południowy. Miejsce szczególne w historii warszawskich ikarusów. To na docierającej tutaj linii 192 pojawiły się w grudniu 1978 roku pierwsze przegubowce.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
11 listopada 2000 - Warszawa, ul. Nowoursynowska. Zanim w latach 70. i 80. wybudowano Osiedle Ursynów jedynym autobusem w tej okolicy było 104 docierające wąską brukowaną drogą do dawnej wsi Wolica. W 1990 roku wycofano stąd autobusy i po 10 latach nie dało już rady zawrócić na raz - trzeba było cofać.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
11 listopada 2000 - Warszawa, Dąbrówka. Impreza śladami piaseczyńskich linii MZK. Pętla `Dąbrówka` zlokalizowana przy ul. Puławskiej tuż przed granicą Warszawy powstała w 1954 roku i używana była do roku 1997.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 3

11 listopada 2000 - Józefosław, pętla Julianów. Autobusy MZK dojeżdżały tutaj w latach 1993-95 (linia 725), potem zastąpił je PKS Piaseczno i dopiero od 2009 roku znów dojeżdża tutaj warszawski autobus (739).
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
11 listopada 2000 - Gołków. Warszawskie autobusy (linia 205) docierały na sam koniec Piaseczna od połowy lat 70. W 1983 roku po uruchomieniu trolejbusów zastąpiła je lokalna linia 218 dowożąca tylko do trolejbusu.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 1

11 listopada 2000 - Bobrowiec. Autobusy MZK zawracały tutaj w latach 1991-95, wcześniej i później z Piaseczna docierał tutaj lokalny PKS (obecnie linia L-5). Od 2013 roku zawraca tutaj 809, ale dojeżdża z drugiej strony.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
11 listopada 2000 - Chojnów. Na tej pętli przy drodze z Warszawy do Góry Kalwarii zawracały autobusy linii sezonowej CHOJNÓW funkcjonującej w letnie weekendy w czasach gdy Lasy Chojnowskie i okolice stanowiły atrakcję dla mieszkańców Warszawy czyli od lat 50. do końca 80.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
11 listopada 2000 - Piaseczno, pętla przy zakładach "Polkolor".
Autor: Krystian Jacobson
newseredytorgod
Komentarze: 3

2000 - Warszawa, zajezdnia Stalowa. Warto zwrócić uwagę na stary typ harmonii, która była często doraźnie łatana metalowymi spinkami.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 7

marzec 2001 - Warszawa, zajezdnia Stalowa.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
marzec 2001 - Warszawa, zajezdnia Stalowa.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
marzec 2001 - Warszawa, zajezdnia Stalowa.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
Komentarze: 1

8 lipca 2001 - Warszawa, Falenica. Szkoleniowy Ikarus 9009 podczas objazdu historycznymi liniami obsługiwanymi przez zajezdnię "Ostrobramska". Tu udaje linię 705, łączącą w latach 1985-1992 Falenicę z podwarszawskim wówczas Aleksandrowem. Tylko czy w rzeczywistości jeździły tam przeguby?
Autor: madve
edytor
Komentarze: 6

11 sierpnia 2001 - Warszawa, plac Trzech Krzyży. Rajd wozem 9009 po liniach obsługiwanych m.in. przez zajezdnię "Chełmska". Tutaj linia 477 w relacji plac Trzech Krzyży - Ursynów Południowy, a pojazd udaje drugą obsadę 2987 z 1985r. (rok produkcji 1979r.; co ciekawe, pierwsza obsada pochodziła z 1980r.). 2987 w rzeczywistości był ostatnim przegubowcem z białym pasem eksploatowanym na R-9 - wycofanym w listopadzie 1990r.
Autor: madve
edytor
17 czerwca 2009 - Paterek. Myślę, że Ikarus po 8 latach zasługuje na kolejną fotkę. Jeśli szybko nie znajdą się fundusze, to już nigdy nikogo nie wyszkoli, a co gorsza stanie się elementem podłoża. Dodam jeszcze, że widoczny ex. dzieżoniowski MIG to ewenement światowej klasy - jedyny autobus jaki spotkałem, który jest kryty papą :D
Autor: Tom
edytor
Komentarze: 3


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: