Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Jelcz PR110E #752

Detale

NazwaJelcz PR110E
(Jelcz) (Elmor DK-210A3P 110kW/150HP) [2-2-2] (1975-1992)
VINSUJ110U01J0008080
Numer zabudowy
Wyprodukowany1988
Zezłomowany2014
Modernizacje
2006MPK/Jelcz PR110E IEL
(MPK Lublin) (Emit STDa 280-6B 175kW/238HP) [2-2-2] (2006-2006)
Właściciele
19882013MPK Lublin
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19922008LBB 6549
20082013LU 2672F
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19882009752 / MPK Lublin
200920133752 / MPK Lublin
Inne informacje
Przebudowany w 2006 z PR110E; sterowanie falownikowe produkcji IEL, silnik asynchroniczny EMIT. Trolejbus próbnie posiadał w 2006 roku zasobnik kondensatorowo-bateryjny i pojawił się za jego pomocą o własnych siłach m. in. na placu Zamkowym. Nr podwozia 10412.

VIN w BA 12RB808010412
typ JELCZ PR 110
1988-11-15
2014-01-14

Zdjęcia

28 lipca 2000 - Lublin, al. Piłsudskiego.
Autor: ikarus
limiteredytordriver
Komentarze: 1

1 listopada 2003 - Lublin, Dr.Męczenników Majdanka. Trajtek stoi sobie w korku pod cmentarzem.
Autor: Bogumił Kadryll

Komentarze: 2

10 sierpnia 2004 - Lublin al. Racławickie
Autor: mszymajda

10 sierpnia 2004 - Lublin ul. Zana. Nie zabijcie za suwak:)
Autor: mszymajda

Komentarze: 1

4 grudnia 2004 - Lublin, Al. Racławickie. Trolejbusy z nadwoziem PR110 tworzyły wówczas dosyć monotonny tabor - było ich ponad 50.
Autor: Jacek Pudło
edytor
28 stycznia 2005 - Lublin; zajezdnia Helenów. Podziękowanie dla MPK za możliwość zwiedzenia zajezdni.
Autor: Olo

11 grudnia 2005 - Lublin, końcowy trolejbusów przy ul. Zana.
Autor: Matteoo
driver
Komentarze: 7

19 marca 2006 - Lublin, ulica Zana.
Autor: Jacek Pudło
edytor
23 lipca 2006 - Lublin, Droga Męczenników Majdanka. Na takich podjazdach trolejbusy pokazują swoja przewagę nad autobusami...
Autor: Dyzma

Komentarze: 2

20 października 2006 - Lublin, zajezdnia Helenów. W PR110E zardzewiała była większość elementów szkieletu nadwozia. W belkach pełno dziur. W MPK podejmowano się mimo wszystko remontu odbudowując wszystko po kolei. Remont tego trolejbusu trwał około 8 miesięcy. Kto wie, czy nie udałoby się oszczędzić trochę czasu i pieniędzy, gdyby kupiono jakieś używane nadwozie mana czy mercedesa i wstawiono do niego elektryczną aparaturę.
Autor: Jacek Pudło
edytor
20 października 2006 - Lublin, zajezdnia Helenów. Z jakichś powodów prawa strona trolejbusu była mniej skorodowana niż lewa. W najgorszym stanie był środek podwozia i tył. Prawdopodobnie zgniło po prostu to, co nie było remontowane poprzednim razem.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 4

20 października 2006 - Lublin, zajezdnia Helenów. Rzadko fotografowany detal czyli remont kratownicy w Jelczu PR110E. Niektóre elementy są już wymienione, wspawano nowe fragmenty i zamalowano, miejscami są dopiero wykonane cięcia. Konstrukcję stopni wejściowych wspawano nową.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 1

2 października 2008 - Lublin, Droga Męczenników Majdanka. Jeśli miałbym ponazywać lubelskie trajty wzorem Tychów - ten z pewnością dostałby imię 'Piszczek'. W porównaniu z #826 piszczy strasznie :-)
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
Komentarze: 2

18 czerwca 2009 - Lublin, pętla Chodźki - szpital.
Autor: 16v

14 lipca 2009 - Lublin, ul. Władysława Kunickiego. Czy ten wóz zawsze tak szarpie przy puszczaniu pedału jazdy, czy może to raczej były "umiejętności" kierowcy?
Autor: Gumiś
limiteredytor
Komentarze: 3

25 kwietnia 2010 - Lublin, ul. Hutnicza.
Autor: Sławomir Kołodziej
driver
Komentarze: 3

4 maja 2010 - Lublin, ul. Gospodarcza.
Autor: Rat

13 maja 2010 - Lublin, Gospodarcza. W 2006 roku trolejbus został wyposażony w baterie, dzieki czemu mógł przejechac do 2,5km bez zasialania z sieci. Szybko jednak z rozwijania tej koncepcji zrezygnowano i akumulatory zdemontowano. Obecnie ponad połowa taboru trolejbusowego w Lublinie posiada alternatywny napęd.
Autor: 16v

Komentarze: 2

22 maja 2010 - Lublin, ul. Armii Krajowej. Najszybsza na świecie peerka, którą jeden ze stałych kierowców lubi przycisnąć.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 2

30 września 2010 - Lublin, al. Racławickie. 3752 by wykorzystać możliwości swojego napędu gna po równym lewym pasie. Po prawej skutek źle zaprogramowanej sygnalizacji świetlnej - na wszystkich wlotach skrzyżowania Lipowa/Racławickie jest pusto, a na jednym 20-minutowy korek. Sytuacja występuje w międzyszczycie, przez 2 godziny od godziny 12. Podobny błąd w sygnalizacji występuje w międzyszczycie na placu Bychawskim, gdzie na wszystkich wlotach jest luźno, a od strony Wolskiej - 20-minutowa kolejka, w każdym cyklu zielone światło na równo 3 samochody...
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 2

10 września 2011 - Lublin, Zajezdnia Helenów.
Autor: 16v

27 marca 2012 - Lublin, ul. Aleje Zygmuntowskie. Poczciwa peerka 3752 na linii 158.
Autor: Karol Grzonka

Komentarze: 3

14 października 2013 - Lublin, Zajezdnia Helenów. Kto wie gdzie spędzi następną jesień.....
Autor: maverick74

Komentarze: 3

Inna zawartość

Uwaga! Ta treść nie jest częścią strony phototrans i nie jest objęta jej prawami autorskimi. Zawiera linki do innych stron znalezionych w internecie. Oglądasz na własne ryzyko.

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: