Login: Password:
Remember me
Password not working or forgotten?
Na tej stronie używamy plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony, są udostępniane Google. Korzystając z niej, zgadzasz się na to.

Accept Reject Show me more information

Not logged in | Log in | Sign Up

Phototrans

Countries:
Manufacturers:

User Statistics:
Online:

Jelcz PR110T #781

Details

NameJelcz PR110T
(Jelcz) (Elmor DK-210A3P 110kW/150HP) [2-2-2] (1988-1991)
VINSUJ110U01M0008577
Build Number
Built1991
Scrapped2011
Owners
19912011MPK Lublin
Registration Numbers
Year Of Get Year Of Remove Registration Plate
19922011LBB 8413
Vehicle Numbers
Year Of Get Year Of Remove Vehicle Number
19912009781 / MPK Lublin
200920113781 / MPK Lublin
Other Information
Nr podwozia 10957

Photos

7 july 2001 - al. Kraśnicka, Lublin. Jedynie słuszne malowanie.
Author: mario

Comments: 6

18 february 2006 - Lublin, al. Piłsudskiego. Odnoszę wrażenie, że niektóre miasta, położone znacznie dalej na wschód są bardziej obfocone :D
Author: Adam G.
cenzoredytor
Comments: 1

15 march 2007 - Lublin, pętla Majdanek
Author: GregTrans

5 november 2007 - Lublin, petla na Węglinie. Mroczne, jesienne wieczory...
Author: Matteoo
driver
Comments: 1

2 july 2008 - Lublin, Majdanek - pętla. Niestety jeden nie wiele lepszy od drugiego:/ W Solarisie wszystko się trzęsie i skrzypi:/
156 Majdanek -> Chodźki - szpital
153 Majdanek -> Węglin

Author: Fafik
driver
Comments: 3

13 april 2009 - Lublin, al. Racławickie. Charakterystyczne modulowane buczenie słyszane podczas rozruchu tego trolejbusu to wynik działania tyrystorów, które naprzemian zamykają i otwierają obwód dla przepływu prądu. Dźwięk pochodzi od drgających z dużą częstotliwością przewodów. W chwili, gdy buczenie zanika, trolejbus jest zasilany bezpośrednio napięciem sieciowym.
Author: Jacek Pudło
edytor
Comments: 4

21 may 2009 - Lublin, al. Racławickie. Komunikacja trolejbusowa przyszłością miasta Lublina.
Author: Robert N.

Comments: 3