Login: Password:
Remember me
Password not working or forgotten?
Na tej stronie używamy plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony, są udostępniane Google. Korzystając z niej, zgadzasz się na to.

Accept Reject Show me more information

Not logged in | Log in | Sign Up

Phototrans

Countries:
Manufacturers:

User Statistics:
Online:

Autosan H10-11.08 #130

Details

NameAutosan H10-11.08
(Autosan) (WSK Mielec SW680/78/1 136kW/182HP 11100cm3) (FPS Tczew S6-90U(6)) [1-2-2-1] (1990-1990)
VIN190079
Build Number
Built1990
Scrapped2008
Owners
19912008MZK Chojnice
Registration Numbers
Year Of Get Year Of Remove Registration Plate
19912008BYB 374X
Vehicle Numbers
Year Of Get Year Of Remove Vehicle Number
19912008130 / MZK Chojnice

Photos

1991 - Chojnice; Dawna zajezdnia MZK przy ulicy Dworcowej, niepowtarzalny w swoim rodzaju czterodrzwiowiec z rocznym przebiegiem w MZK Chojnice :D.
Author: Dawid Kosidowski
edytor
Comments: 6

21 august 2003 - Chojnice, ul. Sukienników. Jaki to jest typ?
Author: jacekso
newsercenzoredytor
Comments: 14

14 july 2004 - Chojnice, zajezdnia MZK. Dalej stoją: PR110M #132, i dwie H10-11 #133 i #126.
Author: jacekso
newsercenzoredytor
Comments: 3

14 july 2004 - Chojnice, zajezdnia MZK. Rok temu miał inny przód.
Author: jacekso
newsercenzoredytor
Comments: 11

14 july 2004 - Chojnice, rondo im. 25-lecia NSZZ "Solidarność".
Author: jacekso
newsercenzoredytor
Comments: 1

14 july 2004 - Duże Swornegacie, pętla. Ten autobus według wszelkich źródeł dużej klasy, był unikatem. W 1990 roku wyprodukowano, z myślą o eksporcie do ZSRR, jeden lub kilka egzemplarzy prototypowej serii z układem drzwi 1-2-2-1. Niestety, ze względu na ówczesną sytuację gospodarczo-polityczną upadającego imperium, pojazd też nie stał się hitem eksportowym i po jakimś czasie trafił do WPK Bydgoszcz oddział Chojnice. Właśnie ze względu na specyficzny układ drzwi, budzący skojarzenia z wagonami Konstal 105N, autobus został przez lokalnych miłośników ochrzczony "tramwajem".
Author: zadzior

Comments: 3

14 july 2004 - Duże Swornegacie, pętla. Będąc w Sworach (tak mówią autochtoni), postanowiliśmy zwiedzić tamtejszy kościół, którego wieżę widać na zdjęciu, wraz z przylegającym doń cmentarzem. Kierowca ponieważ poznał, że nie jesteśmy tubylcami, poinformował nas, że jedzie za niecały kwadrans, a następny autobus będzie "bardzo nieprędko". My niewiele sobie z tego robiąc udaliśmy się na zwiedzanie. Oczywiście po powrocie autobusu nie było, a krótki rzut oka na rozkład nieco nam zmroził krew - następny kurs za 4 godziny. Ponieważ pamiętałem, że z Małych Swornychgaci autobus jedzie za jakieś 2 godziny, postanowiliśmy udać się na tamten przystanek. Jakież było nasze zdziwienie, kiedy się okazało, że Małe Sfory są w odległości ok. półtorej godziny marszu od Dużych, dzięki czemu prawie nie czekaliśmy na autobus.
Author: zadzior

26 april 2006 - Chojnice, Dworzec PKP.
Author: Łukasz Kuczewski
cenzoredytor
Comments: 3

4 may 2007 - Chojnice, Dworzec PKP. Jeden z niewielu tego dnia kursów 6 rusza w kierunku Szpitala. Z resztą chyba jedyny autobus MZK jaki zajechał pod dworzec w przeciągu mojej godzinnej przesiadki.
Author: Harry

6 june 2007 - Chojnice, zajezdnia MZK przy ul. Angowickiej. Najprawdopodobniej ostatnie zdjęcie jednego z dwóch chojnickich heweliuszy w wersji miejskiej. W momencie, kiedy je robiłem nie było jeszcze oficjalnej decyzji o kasacji, ale z biegiem czasu miało się okazać że autobus z tego miejsca nie ruszył już o własnych siłach. Z opowiadań jednego z kierowców wiem, że pojazd ten w końcowym okresie eksploatacji miał dość denerwujący zwyczaj gubienia przednich drzwi, które podczas otwierania wypadały wprost na oczekujących na przystankach pasażerów i - co zrozumiałe - nie spotykało się to ze zbyt dużym aplauzem ze strony większości z nich.
Author: MICH@Ł