Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Autosan H10-11.08 #130

Detale

NazwaAutosan H10-11.08
(Autosan) Autosan H10-11/Autosan H10 (WSK Mielec SW680/78/1 136kW/185HP 11100cm3) (FPS Tczew S6-90U(6)) [1-2-2-1] (1990-1990)
VIN190079
Numer zabudowy
Wyprodukowany1990
Zezłomowany2008
Właściciele
19912008MZK Chojnice
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19912008BYB 374X
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19912008130 / MZK Chojnice

Zdjęcia

1991 - Chojnice; Dawna zajezdnia MZK przy ulicy Dworcowej, niepowtarzalny w swoim rodzaju czterodrzwiowiec z rocznym przebiegiem w MZK Chojnice :D.
Autor: Dawid Kosidowski
edytor
Komentarze: 6

21 sierpnia 2003 - Chojnice, ul. Sukienników. Jaki to jest typ?
Autor: jacekso
newsercenzoredytor
Komentarze: 14

14 lipca 2004 - Chojnice, zajezdnia MZK. Dalej stoją: PR110M #132, i dwie H10-11 #133 i #126.
Autor: jacekso
newsercenzoredytor
Komentarze: 3

14 lipca 2004 - Chojnice, zajezdnia MZK. Rok temu miał inny przód.
Autor: jacekso
newsercenzoredytor
Komentarze: 11

14 lipca 2004 - Chojnice, rondo im. 25-lecia NSZZ "Solidarność".
Autor: jacekso
newsercenzoredytor
Komentarze: 1

14 lipca 2004 - Duże Swornegacie, pętla. Ten autobus według wszelkich źródeł dużej klasy, był unikatem. W 1990 roku wyprodukowano, z myślą o eksporcie do ZSRR, jeden lub kilka egzemplarzy prototypowej serii z układem drzwi 1-2-2-1. Niestety, ze względu na ówczesną sytuację gospodarczo-polityczną upadającego imperium, pojazd też nie stał się hitem eksportowym i po jakimś czasie trafił do WPK Bydgoszcz oddział Chojnice. Właśnie ze względu na specyficzny układ drzwi, budzący skojarzenia z wagonami Konstal 105N, autobus został przez lokalnych miłośników ochrzczony "tramwajem".
Autor: zadzior

Komentarze: 3

14 lipca 2004 - Duże Swornegacie, pętla. Będąc w Sworach (tak mówią autochtoni), postanowiliśmy zwiedzić tamtejszy kościół, którego wieżę widać na zdjęciu, wraz z przylegającym doń cmentarzem. Kierowca ponieważ poznał, że nie jesteśmy tubylcami, poinformował nas, że jedzie za niecały kwadrans, a następny autobus będzie "bardzo nieprędko". My niewiele sobie z tego robiąc udaliśmy się na zwiedzanie. Oczywiście po powrocie autobusu nie było, a krótki rzut oka na rozkład nieco nam zmroził krew - następny kurs za 4 godziny. Ponieważ pamiętałem, że z Małych Swornychgaci autobus jedzie za jakieś 2 godziny, postanowiliśmy udać się na tamten przystanek. Jakież było nasze zdziwienie, kiedy się okazało, że Małe Sfory są w odległości ok. półtorej godziny marszu od Dużych, dzięki czemu prawie nie czekaliśmy na autobus.
Autor: zadzior

26 kwietnia 2006 - Chojnice, Dworzec PKP.
Autor: Łukasz Kuczewski
cenzoredytor
Komentarze: 3

4 maja 2007 - Chojnice, Dworzec PKP. Jeden z niewielu tego dnia kursów 6 rusza w kierunku Szpitala. Z resztą chyba jedyny autobus MZK jaki zajechał pod dworzec w przeciągu mojej godzinnej przesiadki.
Autor: Harry

6 czerwca 2007 - Chojnice, zajezdnia MZK przy ul. Angowickiej. Najprawdopodobniej ostatnie zdjęcie jednego z dwóch chojnickich heweliuszy w wersji miejskiej. W momencie, kiedy je robiłem nie było jeszcze oficjalnej decyzji o kasacji, ale z biegiem czasu miało się okazać że autobus z tego miejsca nie ruszył już o własnych siłach. Z opowiadań jednego z kierowców wiem, że pojazd ten w końcowym okresie eksploatacji miał dość denerwujący zwyczaj gubienia przednich drzwi, które podczas otwierania wypadały wprost na oczekujących na przystankach pasażerów i - co zrozumiałe - nie spotykało się to ze zbyt dużym aplauzem ze strony większości z nich.
Autor: MICH@Ł


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: