Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Konstal 106Na #2008

Detale

NazwaKonstal 106Na
(Konstal) /Konstal 105N (4x? LTa-220 41kW/56HP ) 20-125 [2-2-2-2] (1992-1992)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany1992
Zezłomowany
Modernizacje
2003Konstal 105N-MWAs
(TW Warszawa) /Konstal 105N 20-125 [2-2-2-2] (2003-2003)
2012Konstal 105Ni
(TW Warszawa) /Konstal 105N 20-125 [2-2-2-2] (2012-)
Właściciele
19921994MZK Warszawa
1994TW Warszawa
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
199219942008 / MZK Warszawa
19942008 / TW Warszawa

Zdjęcia

14 sierpnia 2004 - Jedna z warszawskich modernizacji dojeżdża do przystanku Dworzec Centralny.
Autor: Słavczo

Komentarze: 6

20 kwietnia 2005 - Warszawa, AL. Jerozolimskie. Zdjęcie zrobione dzień przed wypadkiem tego wagonu.
Autor: Flash
driver
Komentarze: 1

30 marca 2006 - Warszawa, pętla Annopol. Praska modernizacja 2008+2009 podczas postoju. Z tyłu u-boot #3004.
Autor: lipton
cenzoredytorProfesional
Komentarze: 5

14 czerwca 2007 - Warszawa, Al. Jerozolimskie. Skład 2008+2009.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
6 września 2007 - Warszawa, 'patelnia'. Skład 2008+2009.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
21 września 2008 - Warszawa, plac Wilsona. Rzadko spotyka się takie okazy, jak 2008+2009, na nauce jazdy.
Autor: Adam G.
cenzoredytor
Komentarze: 1

11 marca 2009 - Warszawa, Trasa W-Z. Skład 2008+2009.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
Komentarze: 4

5 marca 2010 - Warszawa, most Śląsko-Dąbrowski. W tle kościół św. Anny (z 1454r.)
Autor: Sadorg
cenzoredytor
Komentarze: 5

13 sierpnia 2012 - Warszawa, al. "Solidarności".
Wagon po modernizacji a przed modernizacją - ładny był :)

Autor: mzk804
newsercenzoredytor
9 września 2013 - Warszawa, ul. Towarowa.
Skład 2008+2009 w 2012 roku przeszedł kolejną modernizację, w ramach której wymieniono aparaturę (zamontowano impulsowy układ rozruchu oparty na tranzystorach IGBT, inny niż poprzednio zastosowany) oraz zrezygnowano z awaryjnych silników prądu przemiennego zamiast nich montując silniki prądu stałego. Dodatkowo wprowadzono zmiany typowe dla standardu NG III.

Autor: mzk804
newsercenzoredytor
27 kwietnia 2014 - Warszawa, pl. Inwalidów. Z okazji dnia ziemi przez kilka dni jeździł "Eko Tramwaj", który w pierwszym wagonie był oklejony na zielono podobnie jak na zewnątrz. Tramwaj jeździł codziennie na innej trasie, natomiast w ostatni dzień kursował między Kielecką, a Marymont-Potok wraz z obsługą kondutkorską, która rozdawała również pamiątkowe bilety. Podziękowania dla motorniczego za współpracę. :)
Autor: .:: MJ ::.

Komentarze: 2

27 kwietnia 2014 - Warszawa, ulica Mickiewicza
Autor: ikarus6405

28 kwietnia 2014 - Warszawa, kraniec Marymont-Potok. Wnętrze "Eko tramwaju".
Autor: .:: MJ ::.

Komentarze: 1

9 maja 2014 - Warszawa, ul. Połczyńska.
Zmodernizowany skład 2008+2009 już wrócił do ruchu liniowego. Miałem dziwne wrażenie, że przystanki zapowiada w nim poprzedni lektor.

Autor: mzk804
newsercenzoredytor
Komentarze: 5

21 września 2014 - Warszawa, ulica Stefana Banacha. Tutaj kolejny przykład linii uzupełniającej - 14, jednak w tym przypadku wożącej znacznie mniej ludzi niż inne, solowe linie. Bardzo ciekawa została rozwiązana kwestia brygad na tej linii - 4 brygady, obsługiwane przez zajezdnię R-1 "Wola" nie dojeżdżają i zjeżdżają z tej linii po trasie, lecz wykonują jeszcze przed i po obsłudze tej linii pracę na innych trasach. Trzy brygady wykonują kilka kółek jako linia 1 (w tym widoczna) i na pętli Banacha zaczynają pracę jako 14, czwarta zaś wykonuje kilka kółek jako linia 10. Jedyna brygada, która dojeżdża bezpośrednio z zakładu to niskopodłogowa z zajezdni "Mokotów". Podobnie wszystko odbywa się w przypadku zjazdów - dwie brygady po zakończeniu kursowania linii wykonują pracę na 1, a dwie na 10.
Autor: Domas
newser
Komentarze: 1

12 grudnia 2015 - Warszawa, ul. Woronicza.
Autor: Banan
cenzoredytor
18 września 2018 - Warszawa, al. "Solidarności". Skład 2008+2009.
Autor: Krzysztof_J

27 maja 2019 - Warszawa, ul. Banacha. W zeszłym roku zajezdnia Wola miała duże problemy z wagonami 128N i 134N, w efekcie czego dość często można było zamiast nich spotkać stopiątki, czasami także Swingi. W dniu 18 czerwca na poranny dodatek 018/24 wyjechał nawet skład 1130+1131, który na co dzień służy tylko jako szkoleniowy. Po pewnym czasie nawet ZTM czasowo zmniejszył liczbę brygad niskopodłogowych na linii 14. Sytuacji nie ułatwiał również fakt, iż na R-1 stacjonują głównie Swingi z 2010 roku, z których większość miała wyznaczone NG właśnie w zeszłym roku, dodatkowo w przypadku niektórych wagonów trwało ono zdecydowanie dłużej niż standardowo. Na innych zakładach również były problemy z bydgoskimi wagonami, jednak nie w takim stopniu, jak na R-1. Na początku obecnego roku też bywały problemy z wagonami niskopodłogowymi, jednak były to bardzo sporadyczne przypadki. Na zdjęciu widoczny skład 2008+2009.
Autor: Krzysztof_J

Komentarze: 5

14 stycznia 2021 - Warszawa, ul. Kijowska. Skład 2008+2009.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
1 listopada 2021 - Warszawa, ul. 11 Listopada. Skład 2008+2009.
Autor: Krzysztof_J


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: