Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.
Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji
Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Sanok G #864
Detale
Nazwa | Sanok G (Sanok) /Multiple WStB Type G 24-54 [1-0-1] (1901-1901) |
VIN | |
Numer zabudowy | |
Wyprodukowany | 1901 |
Zezłomowany | |
Modernizacje |
1959 | Gräf & Stift GP (Gräf & Stift) /Gräf & Stift GP (SSW D 78w 38kW/52HP ) (1955-1959) |
|
Właściciele |
? | ? | STB București |
1901 | ? | WL Wien |
Numery taborowe |
Wprowadzenie do ruchu |
Rok wycofania |
Numery taborowe |
? | | 6417 / STB București |
1901 | 1959 | 864 / WL Wien |
1959 | ? | 6417 / WL Wien |
Inne informacje |
In URAC yard - derelict condition. |
Zdjęcia
29 września 2008 - Bucuresti, Romania – URAC. A further selection from the fascinating RATB central workshops. This tram will obviously never run again, but is an interesting survivor that has (so far) escaped the cutting torch. I know nothing about its history. Double cab works cars like this are still quite common in some Eastern European countries, but this appears to be the only one left in Bucuresti. Bucuresti, Romania – URAC. A further selection from the fascinating RATB central workshops. This tram will obviously never run again, but is an interesting survivor that has (so far) escaped the cutting torch. I know nothing about its history. Double cab works cars like this are still quite common in some Eastern European countries, but this appears to be the only one left in Bucuresti.
Autor: dvigar Komentarze: 4
Maintenance Break
Man on the way/
In order to ensure an uninterrupted service environment, We are carrying out maintenance operations on its online services, including some changes, updates and service functions! We aim to minimize any disturbances resulting from the maintenance. Please check back here soon!
We look forward to your next check-in!