Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 280.33O #123

Detale

NazwaIkarus 280.33O
(Ikarus) (Rába D10 UTSLL-190 190kW/258HP 10350cm3) [2-2-2-2] (1995-1997)
VINTRA280V4MW2MD0012
Numer zabudowy
Wyprodukowany1997
Zezłomowany
Właściciele
19972021PUA Chişinău
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
1997C FG 968
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
1997123 / PUA Chişinău

Zdjęcia

27 sierpnia 2008 - Kiszyniów, szosa Muncești.
Autor: Banan
cenzoredytor
29 września 2017 - Ghidighici, Strada Stefan cel Mare. Poranny szczyt. Przegub na linii 46 z każdego przystanku zabiera pokaźną grupkę pasażerów i w żółwim tempie kieruje się w stronę Kiszyniowa.
Autor: pewu

Komentarze: 2

21 września 2018 - Chișinău, I.M. Parcul Urban de Autobuze. Ikarusy serii 200 w latach 90-tych były produkowane już w zupełnie innej technologii. Przede wszystkich podwozia i nadwozia były spawane w jednej fabryce i także jednocześnie były konserwowane. Egzemplarz ze zdjęcia oczywiście to już ruina zupełna, ale 20 lat bez remontu z większością oryginalnych blach to stan dla autobusów tej klasy cenowej praktycznie nieosiągalny.
Autor: PKM&WPK
newsercenzordriver
Komentarze: 4

21 września 2018 - No. Tak wygląda 20-letni Ikarus po eksploatacji w totalnie patologicznych warunkach utrzymania technicznego. Zaskakująco dobrze to wygląda. Poza fotelami większość elementów wyposażenia jest oryginalna. Kratownica pod podłogą pewnie nie istnieje.
Autor: PKM&WPK
newsercenzordriver
Komentarze: 3

21 września 2018 - Ciekawostką są kabiny kierowców w wersji powiększonej dla szofera kosztem szerokości przejścia w przednich drzwiach. Ma to o tyle sens, że kierowca łokciem nie walnie w otwierane okienko, a i łatwiej przytuli konduktorkę, która zwykle ma w kabinie służbową pufę.
Autor: PKM&WPK
newsercenzordriver
Komentarze: 4

21 września 2018 - Nakupili najtańsze co się dało. Szkoda, bo laminaty zamiast dykt wytrzymałyby dłużej i do dzisiaj wyglądałyby estetycznie. Zapomniałem popatrzeć na dziury w podłodze, ale układ siedzeń zmodyfikowali sobie raczej sami. Zamówienie tak poważnej zmiany konstrukcyjnej w Ikarusie nawet w latach 90-tych wiązałoby się co najmniej z nadzwyczajną sesją Rady Miejskiej w Székesfehérvár.
Autor: PKM&WPK
newsercenzordriver
Komentarze: 3


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: