Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Volvo B10BLE-60 / Aabenraa M93 #7402

Detale

NazwaVolvo B10BLE-60 / Aabenraa M93
(Aabenraa) Volvo B10BLE (R4)/Aabenraa M93 (Volvo THD103KF 9600cm3 ) (ZF 4HP500(4)) 35-75 [2-2-1] (1994-1994)
VINYV3R43F12SA001341
Numer zabudowy
Wyprodukowany1994
Zezłomowany2016
Właściciele
19942002Ri-Bus Esbjerg
20042016Gorzel Lublin
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19942002NV 89 109
20042016LU 67435
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
1994200219 / Ri-Bus Esbjerg
20042010229 / Gorzel Lublin
201020147402 / Gorzel Lublin
201420161823 / MPK Lublin
Wypożyczenia
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Wypożyczony przez
20142016MPK Lublin
Inne informacje
1994-09-09
2003-12-19 kraj
2016-09-28
Volvo THD103K
ZF 4HP500

Zdjęcia

23 czerwca 2004 - Lublin, ul. Narutowicza. W tamtych latach wiele osób miało wątpliwości, czy uda się włączyć przewoźników prywatnych do jednego systemu biletowego. MPK miało swoje bilety, a w prywatnych autobusach obowiązywała zapłata gotówką - 1,50 zł. Bilety sieciowe nie obejmowały tym samym ponad 40 wozów prywatnych. Prywatni przewoźnicy przesiadali się z Jelczy M11 na niskopodłogowe zachodnie autobusy, przede wszystkim MANy NL202 i Mercedesy O405N, ale i Volvo B10BLE. Wciąż jednak pojawiały się też kolejne używane Jelcze M11 i Karosy B732. W tle Teatr Osterwy w budynku z 1886 r.
Autor: Jacek Pudło
edytor
30 października 2004 - Lublin, ul. Głęboka. Kolejny prywatny Volviak na linii 9, tuż po ruszeniu z przystanku Głęboka - Narutowicza. Może drzewa nie bardzo kolorystycznie przypominają złotą jesień, ale ten budynek z tyłu na pewno ;)
Autor: Łukasz Piotrowski

19 lutego 2005 - Lublin, ul. Głęboka. Volva B10BLE-60 Aabenraa to bodajże najlepsze używane autobusy sprowadzone przez prywaciarzy. Są one pojemne i trwałe, a siedzenia są wygodniejsze niż w jakimkolwiek innym autobusie w Lublinie. Po 6-7 latach u lubelskich prywaciarzy wozy wciąż spisują się dobrze.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 1

22 września 2006 - W czasie swojego kilkudniowego pobytu w Lublinie nie miałem zbyt wiele czasu na robienie zdjęć, dlatego też będzie ich tylko ok. 20 i większość z tejże okolicy (ul. Hutnicza). A swoją drogą to ten autobus nie jest BLE, jest CACY :))
Autor: Spawacz

Komentarze: 3

27 grudnia 2008 - Lublin, ul. Jana Pawła II. Kierowca dolewa butelkę Cisowianki do zbiornika płynu chłodzącego. Nie polecam :)
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 2

26 kwietnia 2010 - Lublin, Aleje Racławickie.
Autor: 16v

Komentarze: 1

1 lipca 2010 - Lublin, ul. Zamojska. Dziś nastąpił kolejny krok na drodze ku lepszym standardom w Lublinie. Na liniach 6, 18 i 39 zadebiutowało Autobusowe Konsorcjum Lubelskie - czyli grupa lubelskich prywaciarzy, która wystartowała w przetargu na 4-letnią obsługę 12 brygad i wygrała go. Oba gorzelowe volva kursują dzisiaj na 6.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 8

1 lipca 2010 - Lublin, ul. Zamojska. W latach 2010-2014 lubelscy prywatni przewoźnicy zrzeszeni w AKL kursowali po mieście wozami z numeracją na 7000. Tym samym zostali włączeni w miejski system biletowy. Druga cyfra oznaczała właściciela, tutaj 7400 - wozy Gorzela. W tym ciepłym autobusie dorobiono okna przesuwne.
Autor: Jacek Pudło
edytor
15 września 2010 - Krępiec, baza Gorzela. Volvo w nowych barwach i Scania przygotowywana wówczas do ruchu w ciasnej bazie obok domu.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 4

18 lipca 2011 - Lublin, ul. Osmolicka.
Autor: P_B

30 sierpnia 2011 - Lublin, Aleja Witosa. Lekko strupiałe Volvo na objeździe linii 21.
Autor: 16v

Komentarze: 7


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: