Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


NAW BGT 5-25 / Hess #155

Detale

NazwaNAW BGT 5-25 / Hess
(Hess) NAW BGT/BGU 5-25/Hess CO-BOLT (ABB 4 EBO 2030H 103kW/140HP ) [2-2-2-2]
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany1991
Zezłomowany
Modernizacje
2005NAW BGGT 5-25 / Hess
(Hess) NAW BGT/BGU 5-25/Hess CO-BOLT (ABB 4 EBO 2030H 103kW/140HP ) [2-2-2-2-2] (2005-2005)
Właściciele
19912017VBSG St. Gallen
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19912017155 / VBSG St. Gallen
Inne informacje
Prototyp. W 2005 r. przebudowany przez Hess`a z trolejbusu przegubowego NAW/Hess/ABB BGT 5-25 poprzez dołożenie niskopodłogowego członu C w technologii nadwozia CO-BOLT 2.

Zdjęcia

1 maja 2008 - Sankt Gallen, Bahnhofstrasse. Szwajcar też potrafi.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 4

26 lutego 2009 - St. Gallen, Marktplatz
Autor: halbstadt

11 marca 2011 - St Gallen, Bahnhofstrasse; gut zu erkennen das beim Mittelteil der Dachaufbau angeglichen wurde. Beim dritten Wagenteil sind die Scheiben geklebt und die Fenster sind tiefer!
Autor: hinerkduetz
edytorhalfdriverProfesional
11 sierpnia 2012 - St. Gallen - Poststrasse
Autor: Tóth Ádám

29 stycznia 2013 - St. Gallen, Bahnhofplatz
Autor: tim

6 lutego 2013 - Sankt Gallen, Zürcherstrasse. Ależ to pokraczne :)
Autor: Greg

6 lutego 2013 - Sankt Gallen, Zilstrasse. Dwuprzegubowiec opuszcza pętlę Stephanshorn.
Autor: Greg

4 czerwca 2014 - Sankt Gallen, Wolfgangstrasse. A to chyba największa trolejbusowa atrakcja w mieście - jedyny w swoim rodzaju NAW/Hess BGGT 5-25. Jest to prototyp dwuprzegubowca, który został stworzony na bazie zwykłego wysokopodłogowego przeguba (NAW/Hess BGT 5-25, rocznik 1991). W 2005 roku zdecydowano się na przebudowę polegającą na dołączeniu trzeciego niskopodłogowego członu zbudowanego w oparciu o konstrukcje CO-BOLT II znaną z późniejszych modeli Hessa. Trolejbus napędzany jest na II i III oś dwoma silnikami o mocy 103kW. Dodatkowo posiada również agregat pomocniczy o mocy 50kW.
Autor: Misiek194
edytor
4 czerwca 2014 - Sankt Gallen, Wolfgangstrasse. Prototyp dwuprzeguba z tyłu. Wyraźnie widać tu, że tył jest z zupełnie innej parafii. Pierwsze dwa człony to konstrukcja wysokopodłogowa, szyby w uszczelkach, stary design. Człon trzeci natomiast jest niskopodłogowy z szybami wklejanymi, żywcem wzięty z trolejbusów Swisstrolley2. Inne są również konstrukcje przegubów. Taki żywiec, ale nawet dość ładnie zamaskowali różnice.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 1

4 czerwca 2014 - Sankt Gallen. Wnętrze prototypowego wozu 155 - widok z trzeciego członu. Przechodząc z części niskopodłogowej do wysokopodłogowej trzeba pokonać dwa schodki. W czasie remontu starą cześć pojazdu nieco odświeżono montując między innymi nowe siedzenia pasażerskie.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 2

4 czerwca 2014 - Sankt Gallen, Haggenstrasse. Pierwotnie na dwuprzeguby planowo w ten sposób przebudować jeszcze 8-9 starych NAW/Hessów. Jednak pojawiające się problemy techniczne z prototypem skłoniły zarząd VBSG do podjęcia decyzji o zakupie nowych dwuprzegubowych trolejbusów. Dodać można, że podobny trzyczłonowy prototyp jeździ też w Genewie, przy czym tam trzeci człon jest wysokopodłogowy i pochodzi od pojazdu tego samego typu. Dlatego ten widoczny na zdjęciu jest zdecydowanie ciekawszy.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 4

14 maja 2015 - St. Gallen - Marktplatz
Autor: Tóth Ádám


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: