Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Konstal 105Na #1312

Detale

NazwaKonstal 105Na
(Konstal) /Konstal 105N (4x? LTa-220 41kW/56HP ) 20-125 [2-2-2-2] (1979-1992)
VIN3013
Numer zabudowy
Wyprodukowany1990
Zezłomowany
Właściciele
19901994MZK Warszawa
1994TW Warszawa
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
199019941312 / MZK Warszawa
19941312 / TW Warszawa

Zdjęcia

24 września 2005 - Warszawa, pętla Huta
Autor: Wojciech Liberda

1 grudnia 2006 - Warszawa, ul. Grójecka (plac Narutowicza).
Autor: madve
edytor
20 marca 2008 - Warszawa, wyjazd z pętli Nowe Bemowo. Pierwsza część wkolejania 1312, któremu wyleciało z szyn 1,5 wózka (cały I i pierwsza oś II wózka). Po odłączeniu drugiego wagonu wstawiono również II wózek. Cynk sponsorowany przez Liptona. ;)
Autor: Siecool

Komentarze: 1

25 kwietnia 2008 - Warszawa, al. Tysiąclecia. Skład 1312+1311.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
Komentarze: 2

27 lipca 2008 - Warszawa, pętla Zieleniecka. Niedzielny poranek w stolicy, czyli lewoskręt i dwa wykolejone tramwaje ;) Niestety było to zbyt wcześnie rano abym zdążył na czas :-> Na zdjęciu oba wozy po wstawieniu przez dźwig podczas załatwiania formalności z NR. W tle zdenerwowany tłumek czekający na pierwszy tramwaj, który pojedzie w stronę ronda Waszyngtona.
Autor: lipton
cenzoredytorProfesional
Komentarze: 2

27 lipca 2008 - Warszawa, pętla Zieleniecka. Zbliżenie na sprawcę. Oprócz lewego lusterka i przedniej szyby wykrzywiły się słupki, a także pofalowała się nieco blacha na lewym skosie. Warto zauważyć, że motorowa, której tak się spieszyło, jeździła dopiero drugi lub czwarty dzień (są różne wersje :) ) bez patrona, heh...
Autor: lipton
cenzoredytorProfesional
Komentarze: 15

6 maja 2009 - Warszawa, ul. 11 Listopada. Miałem szczęście w tym dniu do zdarzeń. A w szczególności do tej ulicy ;) Zderzenie aut na "zakręcie śmierci" było sporo wcześniej, co nie przeszkadzało ekipom pomocy drogowych spowodować kilku wstrzymań ruchu tramwajowego podczas usuwania wraków.
Autor: lipton
cenzoredytorProfesional
Komentarze: 3

1 kwietnia 2010 - Warszawa, pętla Okęcie. Szczerze powiem, że denerwowały mnie bez przerwy latające i zagłuszające wszystko samoloty.
Autor: Michał M.

Komentarze: 5

28 sierpnia 2010 - Warszawa, plac Zawiszy. W ostatnim roku sfociłem z ptakami autobus w Zabrzu, teraz tramwaj w Warszawie. :-)
Autor: Reichenberger
edytorhalfdriver
14 maja 2012 - Warszawa, Wiadukt Mostu Poniatowskiego.
Autor: anonim1981

Komentarze: 14

7 sierpnia 2012 - Warszawa, ul. Kawęczyńska. Nietypowy trójskład zjeżdża do Zajezdni Praga.
Autor: Dawid Wieczorek

29 listopada 2012 - Warszawa, ul. Grochowska. Stopiątki właśnie wkraczają na ostatni odcinek swojej podróży na Gocławek. Szkoda, że ta trasa nie jest przedłużona do Płowieckiej. Albo jeszcze lepiej, na Marysin lub do Rembertowa.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 4

14 marca 2014 - Warszawa, ul. Obozowa. 105Na 1312+1311, no jak mu już takie bajery robili na NG, to wyświetlaczy mogli nie żałować :P
Autor: Krystian Jacobson
newseredytorgod
Komentarze: 4

24 kwietnia 2014 - Warszawa, ul. Dywizjonu 303.
Autor: Kelly
newser
29 czerwca 2018 - Warszawa, most Gdański. Od nieco ponad miesiąca wagon 1312 jeździ solo, a 1311 z nieznanych mi przyczyn jest odstawiony na R-4.
Autor: Krzysztof_J

17 grudnia 2018 - Warszawa, al. Jana Pawła II. No widok prawie jak kiedyś we Wrocławiu - stopiątki potrójne na Klecinę z Pilczyc, gdzie jedna zawsze była odwrotna do reszty składu. Miejsce idealne na masówkę ton stopiątek na liniach 22,28,33,35. To lubię, komunikacja ma jeździć szybko, dostępnie i często. Tramwaje warszawskie dobrze spełniają te postulaty mimo około 56% udziału stopiątek i pochodnych w taborze. Jednak flota wysokopodłogowa jest zadbana (w klasycznych 105Na problemem jest ogrzewanie, co mnie dziwi, bo stary system ogrzewania był bardziej wydajny niż nagrzewnice po remontach, aczkolwiek te same nagrzewnice w 105N2k już są mega wydajne, może to kwestia tego kto jak to włącza z motorowych? ) Tak czy siak - model warszawski czyli często, szybko ale mimo to ze stopiątkami na obecnym etapie uważam za słuszny. Wymienianie na siłę stopiątek na np. Pesy się zemści prędzej niż później.
Autor: Krystian Jacobson
newseredytorgod
Komentarze: 9

18 lutego 2021 - Warszawa, ul. Kijowska.
Autor: Banan
cenzoredytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: