Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Tatra T3SUCS #59

Detale

NazwaTatra T3SUCS
(Tatra) /Tatra T3 (4xČKD TE 022 40kW/54HP) 23-110 [2-2-2] (1983-1989)
VIN175186
Numer zabudowy
Wyprodukowany1986
Zezłomowany
Modernizacje
1996Tatra T3M.04
(Škoda) /ČKD Tatra T3 (4xČKD TE 022 40kW/54HP ) 22-110 [2-2-2] (1996-1998)
Właściciele
1986DP Liberec
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
198659 / DP Liberec

Zdjęcia

13 sierpnia 2003 - Liberec, 1.Máje ulice. Skład 59+60.
Autor: bartosz w
cenzoredytor
Komentarze: 1

3 maja 2007 - Liberec, ulice 5 Kvetna.
Autor: davidbel2

Komentarze: 1

4 sierpnia 2007 - Liberec, Tatra pnie się w górę ulicy Rumunskiej.
Autor: M.S.

13 maja 2008 - Liberec, 5. kvetna
Autor: tim

26 czerwca 2012 - Liberec, ulica Fügnerova.
W Polce jest słynne przysłowie, które odzwierciedla zapóźnienie cywilizacyjne Polski w jakiejś dziedzinie życia - "Polska jest sto lat za Murzynami". Proponuję zmianę powiedzenia na potrzeby transportu publicznego - "Polska sto lat za Czechami".
Wielu by stwierdziło, że ponad stutysięczne miasto (wraz z 50 tysięcznym Jabłoncem) jest za małe na sieć o charakterze przesiadkowym, jednak Liberec udowadnia, że tak nie jest. Co więcej - pomagają mu w tym blisko położone góry, które zmuszały tkankę miejską do osadzenia się w dolinach. Zabudowania są przy głównej drodze, co znacznie ułatwia planowanie połączeń komunikacyjnych.
W naszym kraju zapewne do budowy takiego węzła przesiadkowego by nie doszło, a nikt nie odważyłby się postawić na system przesiadek i linii dowozowych. Skończyłoby się na kilkunastu chaotycznie poprowadzonych liniach o niezbyt atrakcyjnej częstotliwości, które znacznie utrudniałyby równy dostęp do wszystkich dzielnic/osiedli w mieście. System przesiadkowy w wykonaniu libereckim niweluje ten problem - co więcej organizator komunikacji miejskiej może łatwiej zarządzać wozokilometrami. Linie dotyczą relacji osiedle/dzielnica - centrum, nie ma powiązań pomiędzy innymi częściami miasta, więc niwelujemy problem, który mógłby zaistnieć przykładowo przy redukcji kursowania jakiejś linii. Pogorszenie dotyczy tylko mieszkańców osiedla docelowego wybranego połączenia.

Autor: piotr_kosz

Komentarze: 2

15 lipca 2018 - Liberec, 1 Maja.
Autor: Paweł Aniśkowicz

16 lipca 2018 - Liberec. ul. Riegrova
Autor: Paweł Aniśkowicz


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: