Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 280.57 #2921

Detale

NazwaIkarus 280.57
(Ikarus) (Rába D2156HM6UT 162kW/220HP 10350cm3) (ZF S6-90U(6)) [2-2-2-2]
VIN280.57.1686.90
Numer zabudowy1686
Wyprodukowany1990
Zezłomowany2010
Właściciele
19901994MZK Warszawa
19942009MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19901995WAB 451P
19952002WUD 2317
20022009WI 61514
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
199019942921 / MZK Warszawa
199420032921 / MZA Warszawa
200320092534 / MZA Warszawa
Inne informacje
2534-III

Zdjęcia

15 kwietnia 1993 - Warszawa, al. Stanów Zjednoczonych. Bylejaki kadr z kładki, ale uchwycił unikalną białą wersję ramki na tablice. Takie białe kasety montowano jako pierwsze w wozach z Inflanckiej w 1984 roku. Potem w innych zajezdniach już zakładano czarne. Potem białe jeszcze przekładano do nowych wozów, ale z czasem się zużyły lub je przemalowano.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 3

listopad 1994 - Warszawa, ul. Stawki / Pokorna. Maszyna czasu na chwilę zaniemogła, ale już wracamy z zaległą listopadową serią z okolic zajezdni "Inflancka".
Autor: Nodzyk

1 kwietnia 1999 - Warszawa, Niepodległości avenue
Autor: hinerkduetz
edytorhalfdriverProfesional
Komentarze: 1

9 września 2003 - Warszawa, pętla Cm. Wolski. Pan kierowca chwilę przed podjazdem na przystanek był na tyle "miły", że odlał się do przeguba. Obecnie #2534
Autor: Słavczo

Komentarze: 1

31 stycznia 2004 - Warszawa, Zajezdnia Ostrobramska. Ex 2921
Autor: zadzior

Komentarze: 2

26 maja 2006 - Warszawa, ul. Marszałkowska. Nie jest to kałuża ale chyba też ładne.
Autor: Flash
driver
Komentarze: 3

25 sierpnia 2006 - Warszawa, pętla przy Dworcu Zachodnim. Wypoczywający ikarus :-)
Autor: Kinga

Komentarze: 2

1 września 2006 - Warszawa, most i wiadukt ks. J.Poniatowskiego.
Autor: Inqwizytor

9 stycznia 2007 - Warszawa, pętla Dworzec Wschodni . Dziś (14 styczeń) jest ostatni dzień ZKK.
Autor: Plesim

Komentarze: 3

27 kwietnia 2007 - Warszawa, Nowowiejska
Autor: der_zugchef

31 maja 2007 - Warszawa, Dw. Centralny. Ikarusz przymierza się do zjazdu do zajedni.
Autor: Krystian Jacobson
newseredytorgod
1 listopada 2007 - Warszawa, ul. Królewska.
Autor: Flash
driver
Komentarze: 3

1 listopada 2007 - Warszawa, ul. Wólczyńska. Od czasu usunięcia turbiny ten wóz nie jest już tak dobry jak kiedyś. Pozdro dla Jamnika :)
Autor: Maybach

Komentarze: 2

14 lutego 2008 - Warszawa, ul. Ostrobramska. Do biegu, gotowi, start! Może być, czy podmienić? :)
Autor: Maybach

Komentarze: 2

23 kwietnia 2008 - Zakręt, Trakt Brzeski. Tu sie Jamnikowi dedykacja należy.
Autor: 8239
edytor
Komentarze: 1

13 marca 2009 - Warszawa, ul. Szwedzka. Jedna z bardziej kontrowersyjnych, marcowych zmian. Z końcem tygodnia alternatywne połączenie Targówka z Pragą - 162 zostaje przetrącone. Przestanie kluczyć po zakątkach starej Pragi i pojedzie śladem wycofanej z rejonu linii 410.
Autor: ZaciszaniN

20 lipca 2009 - Warszawa, ulica Śródziemnomorska - trasa objazdowa alei Wilanowskiej na odcinku Sobieskiego-Sikorskiego, obowiązująca dla linii 117, 139, 700, 710, 724 i 725. Samo 117 to linia specyficzna, najkrótsza droga łącząca jej krańce ma niecałe 9 kilometrów (Trasą Siekierkowską), a autobusy jadąc z Wilanowa (można obejrzeć pałac i park Wilanowski), aleją Wilanowską, Wałbrzyską (metro Służew), Wołoską (Galeria Mokotów, szpital MSWiA), Madalińskiego, Marszałkowską (plac Unii Lubelskiej), Jerozolimskimi (rondo Dmowskiego-Centrum, muzeum Narodowe), Francuską (Pizza Renesans - polecam:)), Egipską i Bora-Komorowskiego do pętli na Gocławiu nabijają dodatkowe 13 kilosów. Daje to czas przelotu na poziomie 60-75 minut. Obsługę zapewnia MZA: Ostrobramską (R-3) i Woronicza (R-1). Z obu tych zakładów przeważnie wysyłane są Urbino 15, jeżeli jeździ 'właściciel', puszczają jego osiemnastkę. Na dodatkach łatwo spotkać Ikarusy. W dzień powszedni do R-3 należy 6 brygad całodniowych (1, 2, 4, 6, 7, 8) i 2 szczytowe (011, 012), a do zajezdni 'konkurencyjnej' odpowiednio całek sztuk 3 (3, 5, 9) i 2 szczytówki (010, 013). Trzynaście autobusów daje tu częstotliwość piętnastominutową, a dziewięć dwudziestominutową w międzyszczycie. W sobotę i święta mamy tu 8 długich solarisów, 6 z R-3 i 2 R-1, z częstotliwością kursowania równą 20 minut. Zbieram zamówienia na opisy linii :P
Autor: 8239
edytor
Komentarze: 6

17 września 2009 - Warszawa, al. Armii Ludowej.
Autor: ZaciszaniN


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: