Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.
Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji
Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Scania CK270UB 6x2 LB #5510
Detale
Nazwa | Scania CK270UB 6x2 LB (Scania) /Scania OmniLink (K-series) (Scania DC9 E02 270 198kW/269HP 8867cm3 EEV) (ZF 6HP594 C(6)) 55-100 [2-2-1.1-1-1.1-2-1] (2006-2012) |
VIN | YS2K6X20001874595 |
Numer zabudowy | 415891 |
Wyprodukowany | 2011 |
Zezłomowany | |
Właściciele |
2011 | | Keolis Stockholm |
Numery rejestracyjne |
Wprowadzenie do ruchu |
Rok wycofania |
Tablice rejestracyjne |
2011 | | UAO 509 |
Numery taborowe |
Wprowadzenie do ruchu |
Rok wycofania |
Numery taborowe |
2011 | | 5510 / Keolis Stockholm |
Zdjęcia
12 maja 2011 - Słupsk, plac Scanii. Jedna ze 113 14,8-metrowych Scanii dla Keolisa Sztokholm z dostaw maj-lipiec 2011. W tamtym okresie hala produkcji wręcz uginała się od nadmiaru tych wozów, a oprócz tego były przecież jeszcze inne (Jönköping, czy Finspång). Nawet z tej "okazji" uruchomiono trzecią nitkę do produkcji. Teraz o takim zamówieniu możemy sobie pomarzyć, chociaż przełom kwietnia i maja będzie obfitował w sporą jak na obecne czasy ilość wozów (w głównej mierze będą to trzyosiowce). Jak też widać na zdjęciu, wóz był po przeglądzie zerowym, stąd założone szwedzkie blachy już w Słupsku. Sam plac Scanii nie funkcjonuje od ponad 2 lat - w tym miejscu obecnie znajduje się parking dla pracowników Scanii.
W fabryce od tygodnia przebywa 3-letni OmniLink z Keolisa Finspång, który to wrócił na ponowne lakierowanie. Cała ta sytuacja wydaje się trochę śmieszna zważywszy na fakt, że nieco młodsze wozy jeżdżą w Szwecji bardziej obite i jakoś nie spieszno im na jakieś poprawki do Słupska. ;) Słupsk, plac Scanii. Jedna ze 113 14,8-metrowych Scanii dla Keolisa Sztokholm z dostaw maj-lipiec 2011. W tamtym okresie hala produkcji wręcz uginała się od nadmiaru tych wozów, a oprócz tego były przecież jeszcze inne (Jönköping, czy Finspång). Nawet z tej \"okazji\" uruchomiono trzecią nitkę do produkcji. Teraz o takim zamówieniu możemy sobie pomarzyć, chociaż przełom kwietnia i maja będzie obfitował w sporą jak na obecne czasy ilość wozów (w głównej mierze będą to trzyosiowce). Jak też widać na zdjęciu, wóz był po przeglądzie zerowym, stąd założone szwedzkie blachy już w Słupsku. Sam plac Scanii nie funkcjonuje od ponad 2 lat - w tym miejscu obecnie znajduje się parking dla pracowników Scanii.
W fabryce od tygodnia przebywa 3-letni OmniLink z Keolisa Finspång, który to wrócił na ponowne lakierowanie. Cała ta sytuacja wydaje się trochę śmieszna zważywszy na fakt, że nieco młodsze wozy jeżdżą w Szwecji bardziej obite i jakoś nie spieszno im na jakieś poprawki do Słupska. ;)
Autor: Patryk Komentarze: 4
5 stycznia 2013 - Nacka / Saltsjö-Järla, Värmdövägen. Z torami Saltsjöbanan w tle.Nacka / Saltsjö-Järla, Värmdövägen. I bakgrunden ser vi Saltsjöbanansspår.Nacka / Saltsjö-Järla, Värmdövägen. Z torami Saltsjöbanan w tle.
Autor: JacekM Maintenance Break
Man on the way/
In order to ensure an uninterrupted service environment, We are carrying out maintenance operations on its online services, including some changes, updates and service functions! We aim to minimize any disturbances resulting from the maintenance. Please check back here soon!
We look forward to your next check-in!