Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Autosan H9-21 #OSD60225

Detale

NazwaAutosan H9-21
(Autosan) (Andoria 6CT107 110kW/150HP 6540cm3 ) (FPS Tczew S5-45(5)) 39-51 [1-0-1] (1980-2005)
VIN540013
Numer zabudowy
Wyprodukowany1986
Zezłomowany
Właściciele
19862020PKS Ostróda
2020Tkaczyk Bobrowniki
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19862003OLB 800V
2003NOS U939
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19862012O60225 / PKS Ostróda
20122020OSD60225 / PKS Ostróda
Inne informacje
Data pierwszej rejestracji: 28.05.1986.
Wpisany na stan 26.05.1986.
Przerejestrowany na NOS U939 29.08.2003.
Zgłoszenie sprzedaży: 23.01.2020
Odbudowa: Osowiecki Rząśnik

Zdjęcia

5 marca 2013 - Ostróda, ul. Słowackiego - dworzec PKS.
Autor: Cacciamali

Komentarze: 1

18 kwietnia 2016 - Lubawa, ul. Jagiellońska.
Autor: MICH@Ł

Komentarze: 8

18 kwietnia 2016 - Lubawa, plac 700-lecia.
Autor: MICH@Ł

20 lutego 2017 - Morąg, Plac Kombatantów.
Autor: anonim1981

26 maja 2018 - Ostróda, ul. Piłsudskiego. Ostatni z autobusów podstawionych na obsługę pikniku pracowniczego zakładów Animex czeka na spóźnialskich pracowników. Jest to najstarszy autobus w przedsiębiorstwie - ma już 32 lata.
Autor: Cacciamali

Komentarze: 3

27 stycznia 2019 - Ostróda, ul. Garnizonowa - zajezdnia. Nastarszy (33 lata) i ostatni pamiętający czasy poprzedniego ustroju autobus w firmie. Chwilowo niesprawny, jednak wystarczy aby dostał nowe akumulatory i jeszcze posłuży - mam nadzieje że uda mi się go wyrwać na jakąś linię. Autobus był remontowany jakoś w okolicach 2007 roku w Rząśniku. Jak dobrze pamiętam odbudowa taka kosztowała wtedy 30.000 zł. To niedużo, bowiem w 2003 roku w Autosanie odbudowa kosztowała w granicach 120.000 zł. Jednak Autosan tak naprawdę w tej cenie dawał nowy autobus ucywilizowany do standardu A0909L. Jednak fakt czterokrotnej przebitki ceny decydował że w tamtym czasie kilka wozów zostało tam wyremontowane. Remonty nie były wykonane zbyt dobrze ale jak widać pozwolił wydłużyć okres eksploatacji wozu o ładnych kilka lat. Poza tym z naszego miłośniczego punktu widzenia jest to ciągle ten sam autobus z 1986 roku ze zmienionymi tylko elementami poszycia zewnętrznego. Podobno przy odbiorze tak w nich śmierdziało klejem do tapicerki że kierowcom odbierającym zbierało się na wymioty.
Autor: Cacciamali

27 stycznia 2019 - Ostróda, ul. Garnizonowa - zajezdnia. Tył wiekowej dziewiątki. Krzychu, ty lubisz takie bajery - mam od niej dawny państwowy dokument zwany Książką Pojazdu.
Autor: Cacciamali

Komentarze: 6

21 marca 2019 - Plękity, wiekowy Autosan daje radę na kursie z Ostródy (7:45) do Morąga (8:49) przez Małdyty. Pozdrowienia dla kolegi Dyspozytora, który prowadzi ten zabytek.
Autor: mariaan

Komentarze: 3

29 marca 2019 - Jagodziny, gm. Dąbrówno. Dzisiaj zajechałem do miejscowości osławionej jako najtrudniejsza do znalezienia ze wszystkich przez nas obsługiwanych. No ale to tylko taki stereotyp - zagłębiając się w historyczny rozkład jeszcze w 2006 roku (a może i później) o 7:20 wyjeżdżał stąd autobus do Ostródy mocno pokręconą trasą - przez Klonowo, Pietrzwałd, Kaczeniec, Bednarkę, Kraplewo. O 13:15 był powrót, który wracał do Ostródy prostszym wariantem przez Naprom. W późniejszym okresie również 13:15 był przetrasowany ,,na prosto`` natomiast w 2015 roku został przesunięty na 13:50 i skrócony w obie strony do Klonowa. Kurs o 7:20 oczywiście zniknął z rozkładu. Idąc dalej w przeszłość, w 1984 sytuacja wyglądała podobnie, kurs poranny był później (nie wiem o której odjeżdżał z Jagodzin, natomiast z Ostródy wyjeżdżał o 7:00 przez Tyrowo, Pietrzwałd, Glaznoty, a wracał na godzinę 9:17 wariantem przez Bednarkę lecz z zajazdem do Marwałdu, a po południu jedyna różnica to odjazd z Ostródy o 13:00 i również zajazd kieszeniowy do Marwałdu. Idziemy, dalej, w 1977 autobus z Ostródy wyjeżdżał o 3:45 (!) przez Tyrowo, Pietrzwałd, Glaznoty, z powrotem meldował się o 5:43. Drugi kurs był tą samą trasą o 15:30. Oczywiście pierwszeństwo przejazdu dla miesięcznych :) A co mamy dzisiaj? Dzisiaj do wioski zajeżdża tylko autobus szkolny ze szkoły w Elgnowie i drugi do szkoły w Lubawie (w wykonaniu PKS Iława). Ja zameldowałem się tutaj przypadkowo - w związku z rekolekcjami w gminie Dąbrówno obieg szkolny nie zjechał do Ostródy tylko trzeba było zrobić podsył na kursy - między innymi 12:10 Ostróda-Elgnowo. Nawet nie byłem świadomy tego że w Marwałdzie przez telefon dowiem się od kolegi że zanim sobie wrócę bezkursowo do Ostródy muszę rozwieźć szkołę. I tym sposobem trafiłem do Jagodzin kierowany przez dzieci :)
Autor: Cacciamali

Komentarze: 4


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: