Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Dennis Lance / Duple Metsec #6360

Detale

NazwaDennis Lance / Duple Metsec
(East Lancs) Dennis Lance/Duple Metsec R
VIN11SDA3103L/159
Numer zabudowyB4501
Wyprodukowany1993
Zezłomowany2007
Właściciele
19931994MZK Warszawa
19942002MZA Warszawa
20022007Michalczewski Radom
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19932002WAD 8128
20022007WR 32367
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
199319946360 / MZK Warszawa
199420026360 / MZA Warszawa
2002200728 / Michalczewski Radom

Zdjęcia

24 czerwca 1993 - Warszawa, ul. Emilii Plater, pętla Dw. Centralny. Autobusy angielskiej marki Dennis miały stać się podstawą taboru w Warszawie - takie wnioski płynęły ze strony angielskiej firmy doradzającej wówczas w restrukturyzacji stołecznej komunikacji. Wiosną 1993 roku ich liczba urosła już do trzech sztuk, ale zamiast podstawy taboru stały się jego barwną ciekawostką.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
24 czerwca 1993 - Warszawa, ul. Emilii Plater. Przez pierwsze półrocze 1993 stołeczne autobusy wzbogaciły się o dwie sztuki angielskich dennisów. Każdy z nich kosztował 2,3 mld zł + 35% cła czyli około 200 tys. USD. Z dzisiejszej perspektywy nie była to wygórowana cena za pojazd tej klasy, ale wówczas dla przedsiębiorstwa łatającego dziurawe ikarusy folią samoprzylepną okazała się nie do przyjęcia. Aspiracje były spore, ale kolejne lata musiały upłynąć pod znakiem ikarusów i jelczy.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
1999 - Warszawa, pętla Osiedle Górczewska. Foto: Oskar Burda.
Autor: zadzior

Komentarze: 4

1999 - Warszawa, pętla Osiedle Górczewska. Wnętrze pojazdu. Foto: Oskar Burda.
Autor: zadzior

1999 - Warszawa, pętla Osiedle Górczewska. Wnętrze pojazdu. Foto: Oskar Burda.
Autor: zadzior

1999 - Warszawa, plac Piłsudskiego. Foto: Oskar Burda.
Autor: zadzior

1999 - Warszawa, plac Piłsudskiego. Foto: Oskar Burda.
Autor: zadzior

1999 - Warszawa, pętla Stegny. Foto: Oskar Burda.
Autor: zadzior

1999 - Warszawa, pętla Stegny. Foto: Oskar Burda.
Autor: zadzior

1999 - Warszawa, pętla Stegny. Wnętrze pojazdu. Foto: Oskar Burda.
Autor: zadzior

8 marca 2001 - Warszawa, ul. Połczyńska
Autor: Krystian Jacobson
newseredytorgod
Komentarze: 9

5 czerwca 2001 - Warszawa, Emilii Plater. Foto: Oskar Burda.
Autor: zadzior

2001 - Warszawa, ul. Grzybowska, fot. Władimir Wadin, zgoda jest. Tym zdjęciem Dennisa kończę kolekcję rosyjskiego podróżnika.
Autor: dev3

28 października 2002 - Radom-Halinów. Dawny warszawski 6360 na linii E-2 vel 8.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 4

28 października 2002 - Radom, baza ITS. To i ja coś dorzucę to przerabianego obecnie tematu Dennisów :)
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 2

7 marca 2006 - Radom, ul. 1905 Roku. Będąc w Radomiu trzeba było zaliczyć ex. Warszawski autobus :) I jako dodatek za kierownicą pani Kierowniczka.
Autor: Flash
driver
18 maja 2006 - Radom, ul. Bulwarowa.
Autor: empi
limitercenzoredytorgoddriver
3 sierpnia 2006 - Radom, dawna pętla Kozia Góra zlokalizowana na parkingu aresztu śledczego. Dennis kursował naprzemiennie co drugi tydzień na szczytówce ósemki lub trójki.
Autor: empi
limitercenzoredytorgoddriver
17 sierpnia 2006 - Radom, droga krajowa nr 12. Podczas objazdu ulicy Wolanowskiej Dennis jechał ulicą bez nazwy. Od 26 marca 2007 roku przedłużenie ulicy Maratońskiej nosi nazwę NSZZ Solidarność. Radomscy radni nie uznali za stosowne nadania nowej drodze nazwy Łódzka, chociaż taka propozycja również wpłynęła do magistratu. Tymczasem obecnie jest to główna trasa wylotowa w kierunku Łodzi.
Autor: MZ

Komentarze: 1

22 sierpnia 2006 - Radom, pętla Kierzków. Dennisek na swoim stałym przydziale - szczytówce linii 8.
Autor: geronimo

Komentarze: 1

24 sierpnia 2006 - Radom, zajezdnia przy ul. Łukasika. Świetlik i szyba od gniota, światła od Ikarusa. Już wtedy wiedział, że jego dni w radomskiej KM są policzone.
Autor: geronimo

Komentarze: 1

1 listopada 2006 - Radom, tymcz. pętla Firlej Cm./ Barlickiego. Stały punkt wycieczek komunikacyjnych po Radomiu, jeden z trzech takich egzemplarzy na świecie i ostatni w ruchu liniowym, jedyny w swoim rodzaju Dennis Lance. Tutaj nietypowo, jako wtyczka na linii 13 w dniu Wszystkich Świętych. Już go więcej nie zobaczymy na radomskich ulicach. Podobno ktoś go kupił, miejmy nadzieję, że dalej będzie woził pasażerów.
Autor: geronimo

Komentarze: 1

5 stycznia 2007 - Radom, przyst. Traugutta/Dw. PKP. Ostatnie zdjęcie Dennisa na radomskiej ziemi. Formalnie autobus został już sprzedany, wkrótce odbierze go nabywca. Oznacza to, że obecnie wszystkie autobusy solowe ITSu to MANy NL2x2. Dennis i Dziadki-Mercedesy będą woziły pasażerów w Rosji - szukaj igły w stogu siana :(
Autor: empi
limitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 7

11 stycznia 2007 - Radom, zajezdnia ITS przy ulicy Łukasika. Ostatnie zdjęcie Dennisa przed zsyłką na Wschód. Można odnieść wrażenie, że Dennis - podobnie jak Kopernik - była kobietą (a może Curie-Skłodowska też?). Wszystko za sprawą niezwykle dowcipnych pracowników ITS, którzy na pożegnanie udekorowali jeden z najbardziej oryginalnych autobusów w Radomiu gustownym biustonoszem.
Autor: MZ

Komentarze: 6


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: