Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


MAN NÜ363 Lion`s City Ü #5077

Detale

NazwaMAN NÜ363 Lion`s City Ü
(MAN) MAN NÜxx3 (A20)/MAN Lion`s City (MAN D2066LUH48 265kW/360HP 10518cm3 EEV) (Voith D864.3E(4)) 44 [1-2-0] (2005-)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany2010
Zezłomowany
Właściciele
2010DB RVO München
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2010M-RV 5077
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
20105077 / DB RVO München
Inne informacje
Nazwa autobusu: Bad Reichenhall

Zdjęcia

24 listopada 2012 - Berchtesgaden - Dora, Rossfeldstrasse. 2 letni, 360 konny MAN nie przywiózł tutaj nikogo, teraz odpoczywa przed kursem powrotnym do Hbf. Po dwóch latach auto ma 92 tkm, zbiera się z miejsca jak osobówka, jednak jest dość powolne z powodu przystosowania do jazdy na Kehlstein - przy 2t obr na liczniku ma ok 65 km/h. Podziwiam rowerzystów pakujących się pod te wszystkie stromizny, z drugiej strony na licznych seprentynach są dość irytujący, bo trzeba się za nimi wlec szczególnie jak się rozbijają od lewej do prawej.
Autor: Alojz
edytor
24 listopada 2012 - Miejsca pracy typowe dla wielu autobusów. Jednak temu kto wymyślił "wechsler" należy się jakaś nagroda - to spore ułatwienie pracy. Skasowanie 60 pasażerów w 10 minut to nic nadzwyczajnego. Nowością dla mnie są opcje komputera pokładowego na wyświetlaczu VDO - w lewym dole średnie spalanie, prędkość itd zaś z prawej temperatura zew/wew.
Autor: Alojz
edytor
24 listopada 2012 - Wnętrze MANa.
Autor: Alojz
edytor
Komentarze: 2

24 listopada 2012 - Na zdjęciu dwa najważniejsze elementy składowe systemu EvendPC - komputer-kasa oraz wyświetlacz LCD. System ma niezliczoną ilość funkcji i możliwości. Komputer ma wbudowaną kartę SIM, GPSa, czytnik kart magnetycznych no i oczywiście drukarkę. Obsługa całości jest dotykowa i dość intuicyjna. Komputer sam rządzi wyświetlaczami zewnętrznymi, zmienia rozkład kierowcy itd Rozkład jest niestety wyświetlany do 3 kolejnych przystanków, po wykilkaniu mozna mieć oczywiście cały. Dzięki wbudowanej karcie SIM kierowca dostaje realny czas w minutach oczekiwania na autobus przesiadkowy, może wykonywać wszelkie rozmowy z dyspozytorem, zajezdnia i innymi autobusami lub wysyłać im predefiniowane wiadomości tekstowe. Dyspozytor z kolei może ze swojego komputera stacjonarnego wysyłać informacje o objazdach itd na monitor kierowcy jak i zarządzać treścią pasaka informacyjnego na monitorze LCD dla psażerów. Komputer ma oczywiście funkcje kasy fiskalnej posiada w sobie wszystkie taryfy z okręgu: Salzburg, Monachium, Rosencheim itd Dlatego bez problemu można np sprzedać bilet do Salzburga jak i okolicznych miasteczek do których jeździ austryjacki POSTBUS.
Autor: Alojz
edytor
5 lutego 2013 - Mehring. Taka oto zima w Alpach. :)
Autor: Alojz
edytor
Komentarze: 2

5 lutego 2013 - Oberwiesen. Gdzieś tam hen pomiędzy polami i słupkami dla pługów krążą linie pododdziału Bad Reichenhall. Tutejsze zadupia obsługiwane są tylko gdy ktoś w centrum Teisendorfu zgłasza chęć odbycia podróży. Najfajniejsze jest zawracanie pomiędzy oborami [klik] no i możliwość dowolnej konfiguracji trasy. Tutaj jest też sporo innych kursów rozwiązanych w ten sposób, że przystanki są jedynie do wysiadania. Głównie dotyczy to ostatnich kursów. Czasem połowa ich przystanków jest tylko do wysiadania. Sporo można by pisać o różnych ciekawych rozwiązaniach niektórych spraw.
Autor: Alojz
edytor
5 lutego 2013 - Anger, Dorfplatz.
Autor: Alojz
edytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: