Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Neoplan N4416 CNG #1607

Detale

NazwaNeoplan N4416 CNG
(Neoplan) /Neoplan N44xx [1-2-0,2-2-0,2-2-2] (1997-2006)
VINWAGPD4ZZX64001234
Numer zabudowy
Wyprodukowany2006
Zezłomowany
Właściciele
20062018DB RVO München
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
20062018M-RV 1607
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
200620181607 / DB RVO München

Zdjęcia

15 lutego 2013 - Oberteisendorf. Kolejny numerek z GOP do kolekcji. Ten to też wyjątkowy muchowóz. Od czasu zmian 14 grudnia linie nocne przestały być atrakcyjne dla młodych. Cała komunikacja nocna w powiecie leży w gestii Urzędu Powiatowego. Teraz urzędnicy postawili na kolej i się nieco przeliczyli, bo mało komu chce się cisnąć nocą z buta do dworca. Dla kierowców to oczywiście in plus, bo służby są zdecydowanie spokojniejsze. Wcześniej się kasowało po 500 Euro w nocy, dziś 60-80 max mimo wyższych cen biletów.
Autor: Alojz
edytor
15 lutego 2013 - Bad Reichenhall, Stadtwerke. Te Neoplany to całkiem wygodne woziki. Mają sporo schowków, ten w drzwiach "kabiny" jest zamykany roletką, jest podłokietnik i bardzo wydajne ogrzewanie. Jest nawet opcja "samoprzyklęku" po otwarciu drzwi. Wyświetlacz w pulpicie informuje opisowo która dokładnie żarówka jest spalona, choć zdarzają się już też "fałszywe alarmy", a nie jak to najczęściej bywa - żaróweczka plus pomarańczowy prostokąt a Ty szukaj. Ciekawostką jest to, że wozy te mimo przebiegów 300-380tkm niemal nie zużywają oleju. Zaś dzięki napędowi CNG sam olej jest czysty jakby świeżo nalany. Mankamentem ekologi jest słaba moc, ale odpowiednie dawkowanie kick-downa pozwala na sprawne poruszanie się. Po lewej stronie obok kluczyka do wyłączania ECASu jest też kluczyk ECO / POWER. Jednak skoro w pozycji POWER nie ma pałera to przekręcać na ECO strach...
Autor: Alojz
edytor
Komentarze: 1

16 lutego 2013 - Bad Reichenhall. To miłe gdy po całonocnych bojach w obfitych opadach śniegu zjeżdża się na dół i nie trzeba odgarniać 20 cm śniegu z auta. Garaż ma też taki plus, że autobus można spokojnie umyć i nie martwić się, że zostanie z niego lodowy czołg. O ile się komuś chce ;)
Autor: Alojz
edytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: