Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 280.26 #2977

Detale

NazwaIkarus 280.26
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [4-4-4-4] (1981-1990)
VIN280.26.1090.89
Numer zabudowy
Wyprodukowany1989
Zezłomowany2010
Właściciele
19891994MZK Warszawa
19942010MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19891995WAB 319P
19952002WUD 2358
20022010WI 61560
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
198919942977 / MZK Warszawa
199420102977 / MZA Warszawa
Inne informacje
2977-II

Zdjęcia

21 lipca 1996 - Warszawa, pętla Marysin.
Autor: Słavczo

Komentarze: 4

26 kwietnia 2004 - Warszawa, pętla Natolin Płn. Chełmska jeszcze w pełni sił...
Autor: zadzior

Komentarze: 3

13 lutego 2005 - Warszawa, ul.Niemcewicza. Przystanek "Niemcewicza 01".
Autor: madve
edytor
Komentarze: 3

25 marca 2006 - Warszawa, pętla EC Siekierki. Czyżby wszyscy byli tak zajęci Ikarem #2979, że nawet nie zuważyli tego?
Autor: Spawacz

24 kwietnia 2006 - Warszawa, OKĘCIE. 2977 po kolejnym remonciku "gdzieś tam", ale chyba nie w T-4, bo to nie praktykuje w lewarach wywalania listew podokiennych.
Autor: madve
edytor
Komentarze: 2

28 października 2006 - Warszawa, wyjazd z ul. Palisadowej w ul. Wóycickiego. Czyli Ikarus przemieszcza się z przystanku dla wysiadających na przystanek dla wsiadających.
Autor: Adam G.
cenzoredytor
17 grudnia 2007 - Warszawa, os. Górczewska. Ładny, schludny i opóźniony lewarek przyczaja się do odjazdu w stronę Mariensztatu.
Autor: Maybach

24 czerwca 2008 - Warszawa, Aleja Armii Krajowej - Problemy z silnikiem były przyczyną tej awarii. A tak w ogóle to wesoły dzień w autobusach.
Autor: Tymbark

Komentarze: 2

20 lutego 2009 - Warszawa, pętla os. Górczewska. Postanowiłem również coś wygrzebać ze swoich zbiorów na okazję pożegnania stołecznych Ikarusów po 35 latach pracy. Spośród dziesiątek przeróżnych zdjęć wybrałem coś takiego: lewarkowy Ikarus na krótko funkcjonującej (1.12.2007-21.06.2009) linii ekspresowej E-6 z Górczewskiej na Mariensztat, w tle tramwaj 13N zapewne na linii 26.
Bardziej dociekliwi zauważą też billboard z reklamą wyborczą Grażyny Gęsickiej, która ponad rok później zginęła pod Smoleńskiem w katastrofie lotniczej, która zmieniła Polskę. Ikarusy były eksploatowane tak długo, że były tłem wielu przełomowych momentów w naszym kraju - pielgrzymki papieża Polaka, stan wojenny, transformacja ustrojowa, raczkujący kapitalizm. Kult wielkoseryjnych pojazdów z krajów tzw. demokracji ludowej był skutkiem ubocznym bardzo długiego okresu produkcji, w trakcie którego pojazd tracił na nowoczesności, ale zyskiwał przywiązanie emocjonalne odbiorców. To fenomen nie tylko Ikarusów, ale i maluchów, dużych Fiatów, Trabantów, Ład.

Autor: empi
limitercenzoredytorgoddriver
30 kwietnia 2009 - Warszawa, ulica Bitwy Warszawskiej 1920 roku.
Autor: 8239
edytor
21 lipca 2009 - Warszawa, pętla Bródno Podgrodzie. Na 414 większość brygad jest obsadzana przez lewarki. Pozdrowienia dla kierowcy ;).
Autor: Kubul
cenzor
Komentarze: 3

20 sierpnia 2010 - Warszawa, Połczyńska.
Linia zastępująca tramwaje jechała do pętli Os. Górczewska, chociaż sama "przeszkoda" znajdowała się na początku jej trasy - przebudowywano sieć ciepłowniczą w rejonie Fortu Wola.

Autor: MC

Komentarze: 4

20 października 2010 - Warszawa, al. Prymasa Tysiąclecia.
Autor: Mariusz Sychowicz


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: