Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.
Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji
Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Ikarus 280.37 #5263
Detale
Nazwa | Ikarus 280.37 (Ikarus) (MAN D2866UM01 180kW/245HP 11967cm3) (ZF 4HP500(4)) [2-2-2-2] (1992-1992) |
VIN | TRA280V4LN1PL0900 |
Numer zabudowy | |
Wyprodukowany | 1992 |
Zezłomowany | 2010 |
Właściciele |
1993 | 1994 | MZK Warszawa |
1994 | 2010 | MZA Warszawa |
Numery rejestracyjne |
Wprowadzenie do ruchu |
Rok wycofania |
Tablice rejestracyjne |
1993 | 2002 | WAD 3096 |
2002 | 2010 | WI 61579 |
Numery taborowe |
Wprowadzenie do ruchu |
Rok wycofania |
Numery taborowe |
1993 | 1994 | 5263 / MZK Warszawa |
1994 | 2005 | 5263 / MZA Warszawa |
2005 | 2010 | 5284 / MZA Warszawa |
Zdjęcia
1 sierpnia 1994 - Warszawa, ul. Grójecka / Dickensa. Bizon jako "za tramwaj" zatrzymał się na świeżo wyremontowanym przystanku, który parę lat później stał się pasem do skrętu w prawo, a sam przystanek powędrował za skrzyżowanie. Przy okazji możemy podziwiać dawne standardy komunikacji miejskiej: nagi tors kierowcy i zatrzymywanie się metr od krawężnika.Warszawa, ul. Grójecka / Dickensa. Bizon jako "za tramwaj" zatrzymał się na świeżo wyremontowanym przystanku, który parę lat później stał się pasem do skrętu w prawo, a sam przystanek powędrował za skrzyżowanie. Przy okazji możemy podziwiać dawne standardy komunikacji miejskiej: nagi tors kierowcy i zatrzymywanie się metr od krawężnika.
Autor: Nodzyk Komentarze: 4
styczeń 1995 - Warszawa, pl. Bankowy. Piękny bizon z zajezdni Redutowa zamyka drzwi i zaraz zaryczy ruszając z tupetem w kierunku warszawskiego blokowiska Bemowo-Lotnisko. E-2 to była idealna linia na te wozy.Warszawa, pl. Bankowy. Piękny bizon z zajezdni Redutowa zamyka drzwi i zaraz zaryczy ruszając z tupetem w kierunku warszawskiego blokowiska Bemowo-Lotnisko. E-2 to była idealna linia na te wozy.
Autor: Kelly Komentarze: 2
lipiec 2002 - koło przystanku Kwitnąca, Warszawa.koło przystanku Kwitnąca, Warszawa.
Autor: Tatuś Tatuś 29 marca 2005 - Warszawa, ul. Karola Dickensa - pętla: "Szczęśliwice".
Wiem, że znajdą się tutaj krytycy, ale publikuję to zdjęcie z dwóch powodów, a mianowicie:
1. Ikarus skasowany został w 2010 roku, wtedy już pod numerem tab. 5284,
2. W 2005 roku na linii nr 157 królowały przegubowe Ikarusy z MZA, a dziś, po 11 latach linię zdegradowano do autobusów 12-metrowych.
Przyznaję, że wtedy nie miałem kompletnie pojęcia o robieniu dobrych zdjęć, ale to zdjęcie to historia sama w sobie...Warszawa, ul. Karola Dickensa - pętla: "Szczęśliwice".
Wiem, że znajdą się tutaj krytycy, ale publikuję to zdjęcie z dwóch powodów, a mianowicie:
1. Ikarus skasowany został w 2010 roku, wtedy już pod numerem tab. 5284,
2. W 2005 roku na linii nr 157 królowały przegubowe Ikarusy z MZA, a dziś, po 11 latach linię zdegradowano do autobusów 12-metrowych.
Przyznaję, że wtedy nie miałem kompletnie pojęcia o robieniu dobrych zdjęć, ale to zdjęcie to historia sama w sobie...
Autor: Aleksander2560 25 marca 2006 - Warszawa, ul. Grójecka. Ikarusisko wykręca z ul. Kopińskiej.Warszawa, ul. Grójecka. Ikarusisko wykręca z ul. Kopińskiej.
Autor: przejk 28 stycznia 2009 - Legionowo, ul. Kwiatowa, chwilę po odjeździe z krańca "Pl. Kościuszki".Legionowo, ul. Kwiatowa, chwilę po odjeździe z krańca \"Pl. Kościuszki\".
Autor: ZaciszaniN 25 września 2009 - Warszawa, ul. Cierlicka. Ikarus pędzi pod wiaduktem. Nie wiem jaka będzie Wasza reakcja, ale mi takie dynamiczne zdjęcie się spodobało.Warszawa, ul. Cierlicka. Ikarus pędzi pod wiaduktem. Nie wiem jaka będzie Wasza reakcja, ale mi takie dynamiczne zdjęcie się spodobało.
Autor: Daniel_FCB Komentarze: 3
20 sierpnia 2010 - Warszawa, ul. Stefana Starzyńskiego. Kolejny pojazd uchwycony fartem ;)Warszawa, ul. Stefana Starzyńskiego. Kolejny pojazd uchwycony fartem ;)
Autor: Kaźmirz Komentarze: 7
20 października 2010 - Warszawa, zakład "Stalowa". Całkiem kompletny Ikarus (tyle że bez kasowników) wyruszający w przedostatnią drogę (w związku z przybyciem nowych MANów) definitywnie odmówił posłuszeństwa i nie chciał opuścić zajezdni. Jak widać na załączonym obrazku, wypadł mu silnik, co czasowo uniemożliwiało wyjazd na cmentarzysko na drugim placu "Redutowej". Na odsiecz przybył "widlak", który pomógł umieścić silnik na właściwym miejscu. Krzyżyk na drogę (co też widać na zdjęciu).Warszawa, zakład \"Stalowa\". Całkiem kompletny Ikarus (tyle że bez kasowników) wyruszający w przedostatnią drogę (w związku z przybyciem nowych MANów) definitywnie odmówił posłuszeństwa i nie chciał opuścić zajezdni. Jak widać na załączonym obrazku, wypadł mu silnik, co czasowo uniemożliwiało wyjazd na cmentarzysko na drugim placu \"Redutowej\". Na odsiecz przybył \"widlak\", który pomógł umieścić silnik na właściwym miejscu. Krzyżyk na drogę (co też widać na zdjęciu).
Autor: ZaciszaniN Komentarze: 5
Maintenance Break
Man on the way/
In order to ensure an uninterrupted service environment, We are carrying out maintenance operations on its online services, including some changes, updates and service functions! We aim to minimize any disturbances resulting from the maintenance. Please check back here soon!
We look forward to your next check-in!