Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Scania CN270UB 4x2 EB #223

Detale

NazwaScania CN270UB 4x2 EB
(Scania) Scania N UB 4x2 EB/Scania OmniCity (N-series) (Scania DC9 17 270 198kW/269HP 8867cm3 E4) (ZF 6HP592 C(6)) 28-100 [2-2-2] (2006-2009)
VINSZAN4X20001860330
Numer zabudowy413024
Wyprodukowany2008
Zezłomowany
Właściciele
20082013Unibuss Oslo
20132016Scania Oslo
20162017Scania Stara Wieś
2017KLA Kalisz
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
20082016LJ 31180
20172017WPR 3341M
2017PK 0156G
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
20082013603 / Unibuss Oslo
2017223 / KLA Kalisz
Inne informacje
bioethanol.
Unregistered from Norsk Scania AS on 2016-07-20.

Data pierwszej rejestracji: 28.03.2008

Zdjęcia

24 marca 2016 - Głobino, serwis Scanii. Witamy w Polsce niemal równo po ośmiu latach! 15 marca 2008 r. tytułowy wóz odpłynął ze Świnoujścia do klienta, a w zeszły wtorek, 22 marca, przyjechał do serwisu Scanii w Głobinie. Razem z nim zajechały jeszcze cztery takie same OmniCity - wszystkie z 2008 roku. Wszystko (jeszcze) napędzane etanolem. Niestety nie mam pojęcia co robi ten hak z tyłu, bo mnie przy tym nie było, ale też się zdziwiłem jak to zobaczyłem. ;) Zdjęcie dodaję wyłącznie w celach dokumentacyjnych.

PS: Pięć OmniLink-ów, które ściągnięto miesiąc temu ze Szwecji wciąż znajdują się w tym serwisie i póki co niewiele się przy nich dzieje. Jedna sztuka (#4758) ma robione poszycie, natomiast #4760 stoi w Nadarzynie. Po prezentacji na Warsaw Bus Expo tutaj póki co nie wrócił.

Autor: Patryk
cenzoredytor
Komentarze: 4

25 sierpnia 2017 - Kalisz, pętla Sawickiej. Początkowo myślałem, że napis na wyświetlaczu został celowo zaprogramowany tak, by numer linii był po obu stronach (tylko po co?). Po bliższym przyjrzeniu okazało się jednak, że po prostu został on tak ściśnięty, że z prawej strony numer pojawia się drugi raz, wraz z fragmentami pierwszych liter napisu. Na bocznym wyświetlaczu jest identycznie.
Autor: MZ

26 kwietnia 2021 - Kalisz, ul. Wyszyńskiego, wyjazd z pętli.
Autor: jacekso
newsercenzoredytor
31 sierpnia 2022 - Kalisz, Zajezdnia KLA.
Autor: komunikacyjny.ostrow


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: