Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Solaris Trollino 12 #6994

Detale

NazwaSolaris Trollino 12
(Solaris) Solaris Urbino 12/Solaris Urbino III (Škoda ML 3842 K/8 175kW/238HP E6) 26-76 [2-2-2] (2011-2011)
VINSUU241160DB011771
Numer zabudowy
Wyprodukowany2013
Zezłomowany
Właściciele
2013Nobina Solna
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2013UCC 089
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
20136994 / Nobina Solna
Inne informacje
Układ drzwi 2-2-1. Silnik 160kW.

Zdjęcia

28 września 2013 - Landskrona, Skeppsbron. Najnowszy nabytek (piąte Trollino) pozuje do zdjęcia wraz z duńskim zabytkiem, pożyczonym z okazji obchodów 10-lecia trolejbusów w mieście. Niestety, tym razem nie pojawił się sztokholmski F3, ponieważ miał pecha i parę miesięcy temu trafił mu się pożar.
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 7

28 września 2013 - Landskrona, stationen. Przypadkiem załapałem się na jazdę próbną nowym trolejbusem. Byłem przekonany, że będzie jechał liniowo, okazało się, że była to zamknięta "impreza" dla przyjezdnych z południa. Tutaj wóz opuszcza stację z Niemcami na pokładzie, nie wiadomo, dokąd podąża - jest to pierwszy pojazd w mieście, wyposażony w akumulatory umożliwiające jazdę liniową z pasażerami. Czyli to już trzeci typ Trollino w Landskronie.
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 4

28 września 2013 - Landskrona. Panel sterowania nowego trolejbusu "slide-in". Standardowy pulpit i bileterka Cubic-a.
Autor: Cyklisten
edytor
1 lipca 2016 - Landskrona. Wnętrze Solarisa Trollino 12 nr 6994. Znajdziemy tu 30 miejsc siedzących i 28 stojących.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 1

1 lipca 2016 - Landskrona, Eriksgatan. No i wreszcie przedstawiam "Elvisa", czyli wóz nr 6994 - najmłodsze dziecko w rodzinie. Urodzone w 2013 roku, na raty - trochę w Bolechowie (Solaris), trochę w Pilznie (Skoda). Trolejbus wyposażony jest w silnik o mocy 160kW, a ponadto w zestaw baterii o pojemności 120Ah, co umożliwia mu poruszanie się z prędkością do 50km/h bez zasilania z sieci na dystansie ok. 20 km. Wóz ma dość nietypowe malowanie, co związane jest z realizacją projektu "Slide In", o którym napiszę nieco później.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 2

1 lipca 2016 - Landskrona, Hälsingborgsvägen. W ramach projektu badawczego "SlideIn" trolejbus 6994 (Elvis) wykonuje w sumie 17 kursów dziennie na autobusowych liniach nr 4 i 5 pokonując znaczną część trasy na zasilaniu bateryjnym (około 70% trasy). Linia 4 funkcjonuje na trasie Stationen - Borstahusen, natomiast linia 5 Borstahusen - Skeppsbron. Ładowanie baterii odbywa się natomiast w czasie obsługi trolejbusowej linii 3, która w całości jest zadrutowana. Krótko mówiąc - trolejbus obsługuje naprzemiennie kursy linii 3 oraz 4+5. Prowadzone testy mają finalnie doprowadzić do zakupu kolejnych trolejbusów z napędem bateryjnym i zastąpienia nimi eksploatowanych obecnie autobusów gazowych. Na zdjęciu Elvis obsługuje linię 4 poruszając się z wykorzystaniem napędu autonomicznego. Gdy dojedzie pod sieć, dzięki specjalnym daszkom pod przewodami jezdnymi bezproblemowo podłączy się pod zasilanie z trakcji napowietrznej.
Autor: Misiek194
edytor
1 lipca 2016 - Landskrona - Skeppsbron. Wóz 6994 jest pomalowany dość nietypowo, a to dlatego, że bierze udział w programie badawczym o nazwie "SlideIn" dotyczącym wykorzystania trolejbusów na odcinkach bez sieci trakcyjnej. Nazwa programu nawiązuje do słów "plug in" oznaczających stacjonarną metodę ładowania baterii trakcyjnych z gniazdka. "SlideIn" ma natomiast oznaczać ładowanie baterii metodą dynamiczną, a więc w czasie jazdy trolejbusu pod siecią, dzięki czemu eliminować można przestoje pojazdu na ładowanie akumulatorów.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 5

1 lipca 2016 - Landskrona, Storgatan. Najmłodszy tutejszy trolejbus i miejmy nadzieję, że nie ostatni. Wydaje się, że tutejsza sieć będzie w najbliższych latach rozwijana, choć raczej w dużym stopniu z wykorzystaniem możliwości jazdy na bateriach trakcyjnych.
Autor: Misiek194
edytor
5 lipca 2018 - Landskrona, railway station. Trolleybus 6994 is also able to ride on non-trolleybus lines, like on line 4 to Borstahusen.
Autor: Lada 2101

8 sierpnia 2021 - Landskrona, pętla Landskrona Skeppsbron, czyli Centrum.
Autor: mario

19 marca 2023 - Landskrona, Eriksgatan. Elvis w tym roku obchodzi swoje dziesiąte urodziny, natomiast trzy najstarsze trolejbusy z początku eksploatacji sieci - dwudzieste. Te ostatnie mają zostać wymienione na nowe przy kolejnej zmianie przewoźnika (na Keolis). I tak, mają zostać wymienione na nowe trolejbusy, a nie autobusy elektryczne zasilane z akumulatora.
Autor: Cyklisten
edytor
30 września 2023 - Landskrona, Station
Autor: wonneberger1.1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: