Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Solaris Trollino 12 #3891

Detale

NazwaSolaris Trollino 12
(Solaris) Solaris Urbino 12/Solaris Urbino III (2xEmit STDa 280-6B 175kW/238HP ) (Iveco Tector 4N40ENT) 26-76 [2-2-2]
VINSUU241160DB011912
Numer zabudowy
Wyprodukowany2013
Zezłomowany
Właściciele
2013MPK Lublin
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2014LU 6403Y
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
20143891 / MPK Lublin
Inne informacje
2013-12-30

Zdjęcia

1 września 2014 - Lublin, ul. Ks. J. Popiełuszki. Lublin - miasto inspiracji...
Autor: Rafał Nieściór

Komentarze: 10

2 września 2014 - Turka, os. Borek. W przybliżneiu jakieś 10km do najbliższej sieci trakcyjnej. Cóż niektórzy kilka lat temu mówili, że to niemożliwe, a jednak;)
Autor: Fafik
driver
Komentarze: 1

18 listopada 2014 - Lublin, al. Wincentego Witosa. Objazd linii 155 i kilku linii autobusowych spowodowany jest remontem ul. Łęczyńskiej.
Autor: Karol Grzonka

19 stycznia 2016 - Lublin, ul. L. Kruczkowskiego.
Autor: Rafał Nieściór

Komentarze: 8

7 stycznia 2017 - Lublin, ul. Armii Krajowej. Budowa napędu trolejbusu nie jest skomplikowana. Silnik elektryczny pracuje w pełnym zakresie prędkości, więc nie jest potrzebna skrzynia biegów. Asynchroniczna maszyna napędowa ma ruchomy, ułożyskowany, klatkowy wirnik. W nieruchomym, 6-biegunowym stojanie maszyny wytwarzane jest obracające się pole magnetyczne, która pociąga za sobą wirnik. To ciekawe rozwiązanie, bowiem w silniku poza łożyskami nie ma żadnych elementów zużywających się mechanicznie. Silnik to 6-biegunowy, asynchroniczny Emit STDa 280 6B o mocy 175 kW. To mocna i solidna maszyna. Nieco bardziej skomplikowany jest falownik Medcom. Zasilany napięciem wejściowym 600 V prądu stałego, wytwarza z pomocą tranzystorów IGBT dużej mocy prąd zmienny. Prąd wytwarzany jest w trzech fazach. Jest to prąd sinusoidalny. Gdy wóz przyspiesza, stopniowo rośnie napięcie i częstotliwość. Nowoczesne falowniki realizują sterowanie wektorowe, ze sprzężeniem zwrotnym. Śledzą to, co dzieje się w silniku, aby lepiej dopasować napięcie i częstotliwość.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 1

5 lipca 2017 - Lublin, ul. Muzyczna. Wyświetlacze przywrócone do porządku.
Autor: Rafał Nieściór

8 sierpnia 2017 - Lublin, Rondo Lubelskiego Lipca 80.
Autor: Macboja

15 października 2017 - Lublin, Aleja Kraśnicka. Mimo wielu informacji w prasie czy na rozkładach jazdy, ZTM postawił na paru przystankach informatorów, którzy doradzali czym gdzie dojechać.
Autor: Rafał Nieściór

Komentarze: 2

10 maja 2018 - Lublin, ul. Jana Pawła II.
Autor: mario

Komentarze: 1

12 października 2018 - Lublin, ul. Diamentowa.
Autor: Maciej Piłat

3 października 2019 - Lublin, ul. Młyńska. Mała odmiana od samych poziomych kadrów.
Autor: Rafał Nieściór

Komentarze: 5

16 września 2021 - Lublin, ul. Lipowa. Mijanka solarisów 3891 z 3890 na linii 155.
Autor: Karol Grzonka

5 lutego 2022 - Lublin, Pętla Choiny. Dwa lata bez zdjęcia - słabo jak na Lublin.
Autor: 16v

9 lutego 2022 - Lublin, skrzyżowanie ulic: Unickiej, Lubartowskiej i Obywatelskiej z aleją Spółdzielczości Pracy.
Autor: Macboja

Komentarze: 1

27 czerwca 2022 - Lublin, ul. Władysława Kunickiego.
Autor: Macboja

17 marca 2023 - Lublin, Droga Męczenników Majdanka.
Autor: 16v

7 czerwca 2023 - Lublin, ul. Lubartowska.
Autor: Macboja

31 lipca 2023 - Lublin, Aleje Racławickie.
Autor: Macboja

12 stycznia 2024 - Lublin, Dworzec Lublin.
Autor: Franek Buksiński


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: