Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Scania CK250UB 4x2 LB #71

Detale

NazwaScania CK250UB 4x2 LB
(Scania) /Scania Citywide LE (Scania DC09 111 250 184kW/250HP 9291cm3 E6) (ZF 6 AP 1000 B EcoLife(6)) [1-2-1, 1-2-0] (2013-2021)
VINYS2K4X20001890118
Numer zabudowy417406
Wyprodukowany2014
Zezłomowany
Właściciele
20142021Muurinen Turku
20212023VSB Turku
2023LS-Liikennelinjat (TLO) Turku
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2014KMT-855
20142014S-6IDJ
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
20142021115 / Muurinen Turku
2021202363 / VSB Turku
202371 / LS-Liikennelinjat (TLO) Turku
Inne informacje
24.06.2014
[2]

Zdjęcia

9 czerwca 2014 - 15:16; Gdańsk, aleja Kazimierza Jagiellończyka, boczna droga przy Obwodnicy Trójmiasta.
Scanie przeznaczone dla Turku muszą pokonać około 1400 kilometrów, by dotrzeć do odbiorcy. Wyjeżdżając z fabryki, autobusy jadą przez Trójmiasto i Suwałki do Tallina. Stamtąd płyną promem do Helsinek i dalej na kołach pokonują trasę do Turku.

Autor: Michał K.
edytor
Komentarze: 2

9 czerwca 2014 - Widok na komorę silnika 12,7-metrowej Scanii dla Turku. 9-litrowa jednostka napędowa DC09 111 o maksymalnej mocy 250 KM współpracuje z 6-biegową skrzynią ZF 6AP 1000B. Silnik spełnia normę emisji spalin Euro 6.
Autor: Michał K.
edytor
9 czerwca 2014 - Reblinko. Tym razem zajazd na zdjęcia dla odmiany w drugą stronę. Śmiało można powiedzieć, że teraz nie Szwecja, a Finlandia stała się głównym kupcem słupskiego producenta. Gdy dotrze tam jeszcze 18 wozów z zamówienia dla Koiviston auto oraz 8 kolejnych deskorolek dla TLO Turku, w tym państwie będzie się znajdowało najwięcej Citywide, bo aż 56.
Do 12,7 metrowych Scanii siedzenie dla kierowcy dostarczyła firma ISRI, natomiast dla pasażerów Noco. Producentem drzwi, jak to bywa w większości wozów ze Scanii jest Bode. TLO w swoich wozach nie chciało stolika na monety ani kół zapasowych. Jednostką sterującą wyświetlaczami jest Mobitec ICU402 i jak na Finlandię przystało, pojazdy posiadają kamerę cofania.
We wtorek z hali montażu zjechała pierwsza deskorolka z II transzy dla Turku; dostawy na początku lipca, natomiast za dwa dni - w poniedziałek - do Finlandii jadą pierwsze sztuki Citywide LE 14,6 do przewoźnika z miasta Jyväskylä.

Autor: Patryk
cenzoredytor
Komentarze: 2

7 lutego 2021 - Ratapihankatu, Turku
Autor: OnniL
edytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: