Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Škoda 14Tr12/7 #1005

Detale

NazwaŠkoda 14Tr12/7
(Škoda) (Škoda 6 AL 2943 rN 100kW/136HP) 24-80 [2-2-2] (1989-1989)
VIN11173
Numer zabudowy
Wyprodukowany1989
Zezłomowany2018
Właściciele
19892007SAD Banská Bystrica
20072018DP Banská Bystrica
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
198920071005 / SAD Banská Bystrica
200720181005 / DP Banská Bystrica

Zdjęcia

wrzesień 1989 - Banská Bystrica. Jazda próbna, jeszcze przed otwarciem.
Autor: Frank-Torsten Böger|->ikarusjelcz

12 lipca 2005 - Banska Bystrzyca, ulica przed dworcem kolejowym. Od 1 strycznia 2006 na linie miejskie wchodzi SAD Zvolen, wg oferty zaproponowanej przez tą firmę trolejbusy zostaną zlikwidowane i zastąpione nowoczesnymi autobusami z Euro3 i Euro4.
Autor: Tatuś Tatuś
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 6

16 kwietnia 2011 - Banská Bystrica, DP
Autor: tschenser

23 czerwca 2015 - Bańska Bystrzyca, Štadlerovo nábrežie. Przegląd taboru w Bańskiej Bystrzycy zacznę od najstarszych pojazdów. Tu jedna z czterech eksploatowanych jeszcze Skód 14Tr. Wszystkie pochodziły z lat 1988-89, czyli inaugurowały istnienie tutejszej sieci trolejbusowej. Do dziś przetrwały wozy 1001, 1003, 1005 i 1007, przy czym w czasie mojego pobytu jeździła tylko ta skodzina i to tylko w popołudniowym szczycie. Wydaje się, że w tej chwili trafienie czternastki w ruchu to już jest niezły wyczyn. Wozy mierzą 11,3 metra długości i standardowo mają układ drzwi 2-2-2. Napędzane są silnikiem Skoda 8 AL 2943 rN o mocy 120kW.
Autor: Misiek194
edytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: