Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Solaris Trollino 18AC #175

Detale

NazwaSolaris Trollino 18AC
(Solaris) Solaris Urbino 18/Solaris Urbino (Pragoimex TAM 1056C6B 250kW/340HP ) 47-131 [2-2-2-2] (2004-2005)
VINSUU3412105BPN1304
Numer zabudowy
Wyprodukowany2005
Zezłomowany
Właściciele
20052022Stadtbus Winterthur
2022RTEC Chişinău
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
20052022175 / Stadtbus Winterthur
20233960 / RTEC Chişinău
Inne informacje
12.2022 Winterthur > Chişinău

Zdjęcia

29 lipca 2010 - Winterthur, Zürcherstrasse. W Szwajcarii Solarisów praktycznie się nie widzi - występują rzadko i w niewielkich ilościach. Wyjątkiem jest to, położone ok. 30 kilometrów na północny wschód od Zurychu 100-tysięczne miasto. Produkty z Bolechowa stanowią tu byczą część całego taboru, zarówno trolejbusowego, jak i autobusowego. Wygląda jednak na to, że nawet tu powoli następuje odwrót od polskich produktów. Najnowsze elektryczne zakupy to już krajowe Hessy. Zdjęcie z dedykacją dla mzk804 :)
Autor: Adam G.
cenzoredytor
Komentarze: 4

5 września 2012 - Wintherthue, Stadthausstrasse (Hbf). W tej Szwajcarii to gorzej niż w Polsce - tak niezdyscyplinowanych przechodniów u nas nie ma!
Autor: Piotr Tomasik

Komentarze: 1

6 czerwca 2014 - Winterthur - Oberwinterthur. Pętle komunikacji miejskiej w Szwajcarii są z reguły bardzo skromnych rozmiarów. Tu np. jest to w zasadzie część skrzyżowania. Za to na większości znajdziemy punkt socjalny. Na odpoczynek nie ma jednak zwykle czasu, przerwy wyrównawcze to z reguły najwyżej kilka minut.
Autor: Misiek194
edytor
6 czerwca 2014 - Winterthur, Bahnhofplatz. Ha, zanik zasilania. I od razu zrobiło się ciekawie. Trolejbusy momentalnie przeszły na zasilanie awaryjne z agregatów prądotwórczych i kontynuowały służbę liniową. Tylko trochę wolniej ;-) W związku z brakiem linek odbieraków, na wybranych przystankach umieszczono specjalne tyczki z hakami, dzięki którym można naprowadzić odbieraki z powrotem na przewody jezdne. Stoją sobie tam tak po prostu. Dziwny kraj, w Polsce dawno by pokradli ;-)
Autor: Misiek194
edytor
6 czerwca 2014 - Winterthur, Frauenfelderstrasse. Fakt, że praktycznie wszystkie ścieżki rowerowe w Szwajcarii projektowane są w ten sam sposób (asfaltowe, zasadniczo jednokierunkowe, w jezdni i oddzielone żółtą linią przerywaną) nie jest zapewne dziełem przypadku. U nas również przydałoby się przygotowanie zbioru dobrych praktyk w tym zakresie. Póki co mamy wolną amerykankę - jak się gdzieś trafi projektant lub nadzorca z głową jest dobrze, w większości przypadków jednak mimo rosnącej liczby km ścieżek, jakość tychże jest dość marna.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 4

17 lutego 2015 - Winterthur, Stadthausstrasse
Autor: hinerkduetz
edytorhalfdriverProfesional
23 października 2020 - Winterthur, Stadthausstrasse.
Autor: wonneberger1.1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: