Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Neoplan N6020 #930

Detale

NazwaNeoplan N6020
(Neoplan) /Neoplan N40xx
VINWAG360207SPX23671
Numer zabudowy
Wyprodukowany1995
Zezłomowany2019
Właściciele
19952008BVB Basel
20082008Best Omnibus Sibiu
20082017Общински транспорт Русе
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19952008930 / BVB Basel
2008201754676 / Общински транспорт Русе

Zdjęcia

27 lipca 2007 - Basel, Kohliststieg. U schyłku swojej istnienia sieć trolejbusowa składała się z zaledwie jednej, krótkiej linii nr 31 (4,9 km) kursującej w relacji Claraplatz - Habermatten. Częstotliwość kursowania relatywnie wysoka, bo co 7-8 minut, jednak z uwagi na krótki czas przejazdu do obsługi linii wystarczało zaledwie 5 trolejbusów.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 1

27 lipca 2007 - Basel, Rauracherstrasse. Zielonek nuża się w zieleni ;)
Autor: Misiek194
edytor
27 lipca 2007 - Basel, Grenzacherstrasse. I to by było na tyle, jeśli chodzi o Bazyleę. W związku z likwidacją trolejbusów raczej mało prawdopodobne, abym tu kiedyś jeszcze wrócił :/
Autor: Misiek194
edytor
28 marca 2009 - Ruse, Lipnik blvd. One of the Neoplans from Basel.
Autor: Balkanton
cenzoredytor
30 sierpnia 2010 - Ruse, bul. 3-ti Mart. Będąc 3 lata temu w Bazylei (w schyłkowej fazie istnienia tej sieci) nie mogłem przypuszczać, że przyjdzie mi się przejechać tymi niezwykłymi wozami ponownie. Tutejszy przewoźnik zakupił 7 takich pojazdów w 2008 roku i chyba nie żałuje mimo ich nietypowej konstrukcji. Trolejbusy wyposażone są w silniki trakcyjne umieszczone w obręczach kół środkowej i tylnej osi, dzięki czemu udało się zapewnić niski przebieg podłogi (praktycznie bez żadnych podestów) na całej długości pojazdu. Ponadto wyposażone są dodatkowo w wirowy zasobnik energii (wytworzona przez niego energia kinetyczna wykorzystywana jest do napędu pojazdu), który pozwala na jazdę bez zasilania z sieci trakcyjnej. Pełen wypas!
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 7

30 sierpnia 2010 - Ruse - Bor. Trolejbusy dwóch linii jakoś skutecznie ukryły się przed moim obiektywem. Nie udało się dopaść żadnego wozu na linii 20 (Sent Uan - Lokomotywownia) oraz 26 (Bor - Zaharen Zawod) głównie z uwagi na fatalną częstotliwość ich kursowania. "Dwudziestka" pojawia się na przystankach co ok. 70 minut, przy czym w wakacje w międzyszczycie nie kursuje wcale. Natomiast 26 kursował tylko w szczycie porannym i ostatni kurs był przed 9.00, co było porą nieludzką jak na czas urlopu, a sprawę dodatkowo komplikowała różnica czasu...
Autor: Misiek194
edytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: