Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Solaris Urbino 15 #8738

Detale

NazwaSolaris Urbino 15
(Solaris) Solaris Urbino 15/Solaris Urbino (MAN D0826LOH18 191kW/260HP 6870cm3 E2) (Voith D854.3(4)) 36-164 [2-2-2] (1999-2005)
VINSU93412061BPN1015
Numer zabudowy
Wyprodukowany2001
Zezłomowany2020
Właściciele
20012020MZA Warszawa
20202020Tkaczyk Bobrowniki
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
20012019WI 28701
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
200120058109 / MZA Warszawa
200520198738 / MZA Warszawa
Inne informacje
Data pierwszej rejestracji: 08.06.2001

Zdjęcia

styczeń 2002 - Warszawa, ul. Grójecka. Deskorolka na 517 to była dopiero katorga dla pasażerów. 517 na trasie objazdowej zawalonego wiaduktu w Al. Jerozolimskich.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 6

sierpień 2002 - Warszawa, ul. Kompanii AK "Kordian".
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 2

24 października 2004 - Warszawa, ul. Opaczewska, CH BLUE CITY.
Autor: jacekso
newsercenzoredytor
Komentarze: 1

17 stycznia 2005 - Warszawa Stegny. Zdjęcie z dedykacją dla Simona :P. Ex kleszcz - #8109.
Autor: RedBull

3 maja 2005 - Warszawa, pętla "DW.ZACHODNI 03".
Autor: przejk

4 lipca 2005 - Warszawa, ul. Nowy Przejazd.
Autor: ZaciszaniN

Komentarze: 1

12 sierpnia 2006 - Warszawa, Krakowskie Przedmieście.
Autor: dominiqus
cenzor
3 grudnia 2006 - Warszawa, ulica Pstrowskiego. Solaris objeżdża dookoła pętlę tramwajową aby dotrzeć do dodatkowego przystanku dla wysiadających pętli Huta. Tego dnia linia 195 miała dość spore opóźnienia (i to pomimo niedzieli) - musi przeprawić się przez objazd remontowanego Krakowskiego Przedmieścia, gdzie trochę można w korku postać.
Autor: NadzórRuchu

30 grudnia 2006 - Warszawa, ul. Andersa.
Autor: Adam G.
cenzoredytor
13 lutego 2007 - Warszawa, ul. Międzyparkowa.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
3 marca 2007 - Warszawa, pętla Stegny.
Autor: 8239
edytor
1 listopada 2007 - Warszawa, ul. Ostrowiecka - wjazd na pętlę Powązki - Cmentarz Wojskowy. Jak co roku, pierwszego listopada panuje tutaj niezły bałagan.
Autor: Adam G.
cenzoredytor
15 kwietnia 2008 - Warszawa, port lotniczy im. F. Chopina.
Autor: Simon

31 października 2008 - Warszawa, ul. Pawińskiego. Barwy jesieni.
Autor: Jacek Pudło
edytor
1 listopada 2008 - Warszawa, plac Bankowy. Jeden z pierwszych wozów na linii C42.
Autor: Maybach

30 stycznia 2009 - Warszawa, ul. gen. Tadeusza Bora-Komorowskiego.
Autor: Maybach

3 listopada 2009 - Warszawa, ul. Wybrzeże Szczecińskie. Przy zmianach obsługowych zawsze pozostaje dylemat: czy focić, bo to, co mamy przed obiektywem może się już nie pojawić, czy odpuścić, bo pewnie jeszcze wróci (w gwoli jasności nie piszę do końca w kontekście 174, jednak i w przypadku tej linii z czasem może się pojawić taka rozterka).
Autor: ZaciszaniN

Komentarze: 2

26 kwietnia 2010 - Warszawa, ul. Utrata.
Autor: Maybach

Komentarze: 1

6 września 2012 - Warszawa, ul. Kasprowicza. Solaris z lusterkami w kolorze nadwozia. Czarne lusterka są słabo widoczne i dość groźne dla stojących zbyt blisko krawędzi przystanku pasażerów. Dlatego często naklejane są na nich jakieś dodatkowe kolorowe elementy. Jeżeli faktycznie jest to potrzebne, to czemu żaden producent nie zaczął uwzględniać ich koloru już w fazie produkcji?
Autor: empi
limitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 6

1 listopada 2014 - Warszawa, ul. Kłobucka. Promocja na 165 nie jest chyba planowym zasileniem z okazji Wszystkich Świętych.
Autor: michciu22

Komentarze: 1

12 lutego 2016 - Warszawa, pl. Bankowy. Solaris za moment wywinie w Senatorską pozując na tle Błękitnego Wieżowca. Obiekt sprawia wrażenie nowej konstrukcji, tymczasem budowa ruszyła już w 1976 roku, a koncepcja powstania to lata 50. Prace jednak zawieszono tuż po wybudowaniu głównej bryły i wznowiono dopiero pod koniec lat 80. by zakończyć w roku 1991 roku. Wieżowiec liczy z masztami anten 120 metrów wysokości i składa się z 27 kondygnacji naziemnych.
Autor: Adrian Henszel


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: