Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Tatra T3SUCS #5608

Detale

NazwaTatra T3SUCS
(Tatra) /Tatra T3 (4xČKD TE 022 40kW/54HP) 23-110 [2-2-2] (1983-1989)
VIN176317
Numer zabudowy
Wyprodukowany1987
Zezłomowany
Właściciele
19872015DP Praha
2015КПТ Київ
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
198720157228 / DP Praha
20155608 / КПТ Київ

Zdjęcia

sierpień 1992 - Praha, no. 7228 on route 16 in August 1992.
Autor: HKN
edytor
4 lipca 2007 - Praha, most Legii.
Autor: Wojciech Liberda

18 sierpnia 2008 - Praha, ul. Jugoslávská
Autor: Reichenberger
edytorhalfdriver
2 kwietnia 2010 - Praha, ul. Plzeňská
Autor: Reichenberger
edytorhalfdriver
6 listopada 2014 - 10:40, Praha, Legerova ulice.
Linka č. 11, směr: Spojovací.

Autor: Konrad Bek
cenzoredytordriver
16 września 2018 - Kijów, ul. Myloslavska. Skład ex DP Praha odjeżdża z przystanku "Mikrorejon nr 20".
Autor: Sadorg
cenzoredytor
19 listopada 2018 - Kijów, ul. Mykoly Zakrevskoho. Skład 5608+5389, czyli wagony z 1987 i 1986 roku, sprowadzone z Pragi do Kijowa w 2015 roku.
Moje opisy na pierwszy rzut oka mogą się wydawać kpiące i prześmiewcze. Przestarzały tabor, fatalny stan wizualny, znikomy odsetek niskiej podłogi, itp. To są niezaprzeczalne fakty i trudno z tym polemizować. Ukraiński transport publiczny, oceniany na podstawie stołecznej komunikacji miejskiej, zdaje się być bardzo zacofany w stosunku do "zachodu". Pora, by jednak wspomnieć o bardzo ważnym aspekcie, jakim jest... cena biletu. Bilet na przejazd kijowskim tramwajem, trolejbusem, autobusem czy metrem kosztuje 8 UAH, czyli ok. 1,20 zł. Jest to około 3 razy mniej od standardowej ceny biletu w Polsce. Jednocześnie jest to niecałe 3 razy drożej niż w Odessie (3 UAH -> 45 groszy) oraz ponad 3 razy więcej, niż w Krzywym Rogu (2,5 UAH -> 38 groszy). Nawet w zestawieniu z niezbyt wysokimi zarobkami, nie jest to wygórowana cena. Rodzi się więc pytanie: czy naprawdę potrzebujemy całkowicie niskopodłogowego, w pełni klimatyzowanego taboru z informacją pasażerską złożoną z kilkunastu telewizorów wyświetlających więcej informacji, niż jesteśmy w stanie przyjąć, czy jednak pojazdu, który za atrakcyjną cenę po prostu przewiezie nas z punktu A do punktu B? Na to pytanie na pewno nie znajdziemy jednoznacznej odpowiedzi, tym bardziej biorąc pod uwagę, że spora część ukraińskich pojazdów starszej generacji jest wyposażona w system lokalizacji GPS przekładający się na bieżącą pozycję brygady w aplikacjach mobilnych lub sieć wi-fi. Wysoka frekwencja w pojazdach ukraińskiej komunikacji miejskiej jest dowodem na to, że wysoki standard taboru to nie wszystko.
Pozdrowienia dla ukraińskich użytkowników phototrans - aktualne zdjęcia z Waszego kraju są bardzo mile widziane!

Autor: Kubul
cenzor
Komentarze: 4


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: