Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Solaris Urbino 12 electric #1401

Detale

NazwaSolaris Urbino 12 electric
(Solaris) Solaris Urbino 12/Solaris Urbino III 34 [1-2-0,2-2-0,2-2-2] (2012-2015)
VINSUU24116EDB011757
Numer zabudowy
Wyprodukowany2014
Zezłomowany
Właściciele
2014BSVG Braunschweig
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2014BS-VG 1401
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
20141401 / BSVG Braunschweig
Inne informacje
Autobus wyposażony w system Primove.

Zdjęcia

21 sierpnia 2014 - Braunschweig, Hauptbahnhof. Emil podczas ładowania akumulatorów. Na dworcu głównym znajdują się dwie płyty indukcyjne (ten jasny prostokąt to jedna z nich). Autobus musi zatrzymać się nad jedną z nich i opuścić swoją płytę. Ładowanie do pełna trwa do 11 minut, a doładowanie na przystanku 18 sekund. Może być ładowany AC/DC 400/750 Volt. Autobus jest cichy i dobrze się zbiera.
Autor: Amalio

Komentarze: 1

21 sierpnia 2014 - Braunschweig, Frankfurter Straße. Patrząc na to zdjęcie patrzycie na przyszłość, a przyszłość ma na imię Emil. Emil jest przyjazny dla środowiska, bo jest autobusem elektrycznym, ale nie jest tak ułomny jak jego pozostali bracia. Otóż Emil jest wyposażony w przełomową technologię Primove, która pozwala na bezprzewodowe ładowanie baterii podczas postoju na przystanku. Dzięki temu Emil może jeździć cały dzień bez obaw o rozładowanie akumulatorów. I to jest właśnie technologia jutra. Żadne tam autobusy z pantografami czy przeładowanie bateriami jak w BYDzie. Trolejbusy też będzie można odłożyć do lamusa. Ta technologia ma przewagę nad pozostałymi polegającą na tym, że jest całkowicie bezpieczna dla pieszych rowerzystów etc, a w przyszłości wykładanie większej ilości płyt indukcyjnych (na przykład na skrzyżowaniach) pozwoli również na zasilanie elektrycznych samochodów osobowych czy dostawczych jeżdżących po mieście. #1401 jest pierwszym tego typu pojazdem w firmie, ale w drodze są cztery kolejne, tym razem przegubowe.
Autor: Amalio

Komentarze: 10


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: