Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.
Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji
Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Leyland Atlantean / Park Royal #H35 4525
Detale
Nazwa | Leyland Atlantean / Park Royal (Park Royal) Leyland Atlantean/ |
VIN | 701198 |
Numer zabudowy | |
Wyprodukowany | 1967 |
Zezłomowany | |
Właściciele |
1967 | 1993 | SL Stockholm |
1993 | | SSS Stockholm |
Numery rejestracyjne |
Wprowadzenie do ruchu |
Rok wycofania |
Tablice rejestracyjne |
1967 | ? | A74525 |
| | DDT 415 |
Numery taborowe |
Wprowadzenie do ruchu |
Rok wycofania |
Numery taborowe |
1967 | 1993 | H35 4525 / SL Stockholm |
| | 4525 / SSS Stockholm |
Zdjęcia
25 kwietnia 2015 - Stockholm, Tegelviksgatan. Brytyjski piętrus stanowił dosłownie i w przenośni największą atrakcję na muzealnej linii 46. Rok produkcji jest tutaj bardzo istotny - w 1967 Szwecja porzuciła ruch lewostronny, czego ofiarą padły tramwaje. Miejscowe zakłady autobusowe nie nadążały z produkcją nowych pojazdów oraz przebudową starych - Sztokholm zmuszony był do poczynienia zakupów poza granicami kraju. Piętrusy niespecjalnie się jednak przyjęły, chociaż - w turystycznej wersji - kursują obecnie na linii 676 do Norrtälje.Stockholm, Tegelviksgatan. Brytyjski piętrus stanowił dosłownie i w przenośni największą atrakcję na muzealnej linii 46. Rok produkcji jest tutaj bardzo istotny - w 1967 Szwecja porzuciła ruch lewostronny, czego ofiarą padły tramwaje. Miejscowe zakłady autobusowe nie nadążały z produkcją nowych pojazdów oraz przebudową starych - Sztokholm zmuszony był do poczynienia zakupów poza granicami kraju. Piętrusy niespecjalnie się jednak przyjęły, chociaż - w turystycznej wersji - kursują obecnie na linii 676 do Norrtälje.
Autor: JacekM 25 kwietnia 2015 - Stockholm, Norrmalmstorg. Drugi koniec trasy linii 46, piętrus dojechał tu w spacerowym tempie, co nikomu specjalnie nie przeszkadzało, drogę uprzyjemniał przewodnik przeplatający ciekawostki z historii sztokholmskiej komunikacji z sucharami o tym, że zawsze przejeżdżając pod wiaduktem przy Slussen modlą się, żeby drogowcy nie położyli kolejnej warstwy asfaltu, bo mogłoby się to źle skończyć.Stockholm, Norrmalmstorg. Drugi koniec trasy linii 46, piętrus dojechał tu w spacerowym tempie, co nikomu specjalnie nie przeszkadzało, drogę uprzyjemniał przewodnik przeplatający ciekawostki z historii sztokholmskiej komunikacji z sucharami o tym, że zawsze przejeżdżając pod wiaduktem przy Slussen modlą się, żeby drogowcy nie położyli kolejnej warstwy asfaltu, bo mogłoby się to źle skończyć.
Autor: JacekM 4 października 2015 - Sztokholm, Hamngatan/Kungsträdgårdsgatan. Stoi sobie człowiek w kolejce po żarcie a tu nagle zabytek na ulicy i trzeba wybiegać z lokalu.Sztokholm, Hamngatan/Kungsträdgårdsgatan. Stoi sobie człowiek w kolejce po żarcie a tu nagle zabytek na ulicy i trzeba wybiegać z lokalu.
Autor: Cyklisten Maintenance Break
Man on the way/
In order to ensure an uninterrupted service environment, We are carrying out maintenance operations on its online services, including some changes, updates and service functions! We aim to minimize any disturbances resulting from the maintenance. Please check back here soon!
We look forward to your next check-in!