Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Škoda 14Tr03 #8006

Detale

NazwaŠkoda 14Tr03
(Škoda) (Škoda 6 AL 2943 rN 100kW/134HP) 24/80 [2-2-2]
VIN8605
Numer zabudowy
Wyprodukowany1983
Zezłomowany2017
Właściciele
19831985SWW Weimar
19851992ViP Potsdam
19942017ЕАТ Івано-Франківськ
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19831985LP 38-29
19851991DF 67-34
19911992P-AV 977
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
198319858006 / SWW Weimar
19851987407 / ViP Potsdam
19871992977 / ViP Potsdam
19942017158 / ЕАТ Івано-Франківськ
Inne informacje
04.11.1983
07.07.1985 ViP
24.07.1985
__.01.1987 = 977
11.12.1991 = P-AV
16.12.1992 abgestellt
21.12.1992 abgemeldet
16.02.1993 DP Ostrava
__.__.1994 EAT
09.11.2017 abgestellt
__.12.2018 ausgemustert

Zdjęcia

kwiecień 1987 - Potsdam, Steinstrasse.
Autor: Frank-Torsten Böger|->ikarusjelcz

Komentarze: 1

18 września 2005 - Stanisławów, ul. Chemików. Niepozorna Szkodzia ma dosyć bogaty życiorys, do 1994 pracowała na zlikwidowanych już enerdowskich sieciach w Weimarze i Poczdamie, następnie po remoncie przeprowadzonym w Ostrawie trafiła na Ukrainę.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor
19 września 2005 - Stanisławów, ul. Iwasiuka. O zlikwidowanych w 1995 r. trolejbusach w Poczdamie nikt już nie pamięta, ale wciąż możemy się przejechać liniową poczdamską 14Tr - tu i w niedalekich Czerniowcach. Dwie ex-enerdowskie Škody z 1983 r. stanowią jednocześnie najstarszy liniowy tabor stanisławowskiego przedsiębiorstwa.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor
19 września 2005 - Stanisławów, ul. Wołczyniecka. Škoda ex Poczdam exex Weimar na tle biurowca administracyjnego zakładów Rodon, od których nazwę wzięła położona kawałek dalej pętla trójki. Rodon był w czasach radzieckich eksperymentalnym producentem układów scalonych, później na terenie zakładu zaczęto wytwarzać profile okienne. Niiezależnie od tego, trolejbusy służą głównie mieszkańcom położonego po drugiej stronie ulicy osiedla.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor
29 kwietnia 2013 - Івано-Франківськ, Автостанція-2.
Autor: gofkond

7 września 2016 - Ivano-Frankivsk, ul. Halicka.
Co zdjęcie to inne barwy. :P

Autor: Karol Woźniak
edytor
Komentarze: 1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: