Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Konstal 105N #1088

Detale

NazwaKonstal 105N
(Konstal) / 20/125 [2-2-2-2] (1973-1979)
VIN258
Numer zabudowy
Wyprodukowany1976
Zezłomowany2001
Modernizacje
1992Konstal 105Na
(?) /Konstal 105N (4x? LTa-220 41kW/56HP ) 20-125 [2-2-2-2]
Właściciele
19761994MZK Warszawa
19942001TW Warszawa
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
197619941088 / MZK Warszawa
199420011088 / TW Warszawa
Inne informacje
Skreślony w dniu 19 grudnia 2001 r. z zajezdni R-1 Wola (1088)

Zdjęcia

sierpień 1983 - Warszawa, zajezdnia „Wola”. Zdjęcie przez siatkę ogrodzeniową zderzonego 1088. Zakład R-1 obfitował wówczas w takie „okazy”, które można było podziwiać z chodnika przy ulicy Siedmiogrodzkiej. Do zderzenia doszło 12 listopada 1982 roku na przystanku przed rondem Starzyńskiego: wolska jedynka 1088+1073 przywaliła w praską szóstkę 546+487. Wśród warszawskich 105N wagon 1088 należał do ścisłej czołówki w liczbie zderzeń, w których był „sprawcą”.
Autor: Kelly
newser
13 sierpnia 1988 - Warszawa, al. Marchlewskiego (ob. Jana Pawła II). W związku z remontem mostu Poniatowskiego trwającym w latach 1985-1989, linia 24 została skierowana przez ówczesną al. Marchlewskiego i al. Niepodległości do pętli Rakowiecka (ob. Kielecka). Dodatkowo, na okres wakacji 1988 wydłużono jej trasę do krańca Wyścigi w zamian za linię 33 zawieszoną w związku z remontem torowiska na ul. Broniewskiego. Autorem zdjęcia jest Thierry Hamal, zgoda na dodanie jest.
Autor: Krzysztof_J


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: