Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Mercedes-Benz O405N #204

Detale

NazwaMercedes-Benz O405N
(Mercedes-Benz) (Mercedes-Benz OM447h [447.914] 157kW/213HP 11967cm3 E1) (ZF 5HP500(5)) 34-101 [2-2-0] (1989-1994)
VINWDB35743013072538
Numer zabudowy
Wyprodukowany1993
Zezłomowany2021
Właściciele
19932004Taeter Dresden
20052013Karolbus Turka
20132021ZPC Mieszko Racibórz
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19932004DD-TT 255
20052013LU 97290
20132021SRC 88M3
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19932004900 025-4 / Taeter Dresden
20052013204 / Karolbus Turka
Inne informacje
Od lipca 2010 autobus nieużytkowany w komunikacji miejskiej na linii 6 (gdzie jeździł od 2005 roku), a jedynie na przewozach szkolnych.
Bezpieczny autobus 05.08.2020 - brak informacji o aktualnym badaniu technicznym, aktualne OC

Data pierwszej rejestracji:03/11/1993

Przyczyna wyrejestrowania pojazdu: demontaz na wniosek
Data wyrejestrowania: 12/05/2021

Zdjęcia

? - Dresden, Justitzvollzugsanstalt (JVA)
Autor: der_zugchef

Komentarze: 1

? - Weinböhla, Rathausstraße
Autor: der_zugchef

21 lipca 2005 - Lublin, ul. Niepodległości. Był to bodajże pierwszy dzień kursowania tego wozu.
Autor: Jacek Pudło
edytor
27 października 2006 - Lublin, ul. 1 Maja.
Autor: Łukasz Kuczewski
cenzoredytor
6 lutego 2007 - Lublin, al. Tysiąclecia. Mercedesy były nieco mniej liczne w prywatnym taborze, niż MANy. Dla formalności napiszę, że wóz z Drezna.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 3

12 stycznia 2009 - Lublin, ul. Niepodległości. Stały bywalec na 6 jezdzi teraz na wynajmach.
Autor: P_B

Komentarze: 8

23 czerwca 2009 - Lublin, ul. Niepodległości. ...ją zarówno autobusy miejskie, jak i prywatne. Przy okazji krótko o tychże: z jednej strony należy się cieszyć, że przysłowiowe "busiarstwo" udało się ucywilizować. Ich kursy wykonywane są (a właściwie powinny być) według rozkładu jazdy, sama jakość usług nie odbiega od tych świadczonych przez przewoźnika miejskiego, także ogólnie rzecz biorąc - nie jest źle. Ale według mnie najbardziej idiotyczne jest to, do czego doprowadziło później samo miasto. W autobusach linii prywatnych nie obowiązują bilety "miejskie", przez co nie raz zamiast 15 minut trzeba czekać pół godziny na kolejny pojazd od MPK. Jeśli ktoś sobie nie potrafi tego dobrze wyobrazić, to podam przykład z Trójmiasta: na wszystkich brygadach obsługiwanych przez PKS Gdańsk, VTP, PKS Wejherowo, Ornowskiego, P.A. "Gryf" oraz Warbus-a obowiązywała by inna taryfa niż u przewoźników miejskich. Dzięki temu mając bilet np. 24-godzinny można korzystać tylko z 3/4 połączeń oferowanych w mieście, o samym bałaganie informacyjnym nie wspominając.
Autor: MM

Komentarze: 4

9 października 2009 - Lublin, ul. Lubelskiego Lipca 80. Karolbus posiada 4 autobusy. Dwa z nich to miejskie pojazdy tj. MAN SL2x2 oraz Mercedes O405N. Można je spotkać na linii 6. Pozostałe dwa to turystyki, które obsługują różnego rodzaju wynajmy. Miałem przyjemność jezdzić wszystkimi pojazdami p. Karola Ziemaka, gdyż moja szkoła wynajmuje je na różne przejazdy ;). Dane o przewozniku i pojazdach uzupełniłem.
Autor: P_B

Komentarze: 4


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: