Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 260.73A #6320

Detale

NazwaIkarus 260.73A
(Ikarus) (Rába D10 UTS-150 150kW/204HP 10350cm3) (ZF 4HP500(4)) 22-100 [2-2-2] (1993-1994)
VINTRA260V3AP4PL0985
Numer zabudowy
Wyprodukowany1993
Zezłomowany
Właściciele
19941994MZK Warszawa
19942012MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19942002WXA 6038
20022012WI 59086
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
199419946320 / MZK Warszawa
199420126320 / MZA Warszawa

Zdjęcia

2002 - Warszawa, Dworzec Południowy. Ikarus w oczekiwaniu na kurs do Piaseczna. W pasie nad drzwiami jeszcze czerwony pasek przysłonięty numerami taborowymi, a do tego czarne tablice rejestracyjne. fot. Adam Szymański
Autor: Jacek Pudło
edytor
10 maja 2003 - Warszawa, pętla DW. CENTRALNY.
Autor: jacekso
newsercenzoredytor
9 lipca 2005 - Warszawa, ul. Taśmowa. To już przedostatni dzień kursowania zastępczej linii 205. Zastępuje ona tramwaje wycofane ze Służewca.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
Komentarze: 2

28 lipca 2005 - Warszawa, skrzyżowanie ulic Jarzębskiego i Broniewskiego. Ikarus ruszył z przystanku Piaski i skręca w Broniewskiego. Linia 148 ma długą trasę - łączy Cmentarz Północny (Brama Główna) z pętlą na Spartańskiej i w obecnym rozkładzie obsługuje ją 12 brygad w dni powszednie (Woronicza i PKS Grodzisk). Od 29.12.2005 r. nie zobaczymy jej już na ulicach - w zamian 103 zostanie wydłużone z Huty do Cmentarza Północnego, 132 z Żerania FSO do Huty, na odcinku śródmiejskim zostaną tramwaje, a na Mokotów pojedzie wydłużona z placu Trzech Krzyży linia 118. Oczywiście każda z tych linii będzie kursować rzadziej niż obecne 148.
Autor: NadzórRuchu

Komentarze: 2

18 maja 2007 - Warszawa, zajezdnia Woronicza. W tle 2066, 2934, 8156, 8161 i 8160.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
Komentarze: 1

28 czerwca 2007 - Warszawa, ul. Karczunkowska.
Autor: Maybach

28 czerwca 2007 - Warszawa, ul. Karczunkowska.
Autor: Maybach

Komentarze: 1

12 września 2007 - Warszawa, ul. Przasnyska.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
Komentarze: 1

27 października 2007 - Warszawa, pętla Chomiczówka. W noc z 27/28 października wóz na 1/N43 wystawiła zajezdnia Woronicza - w postaci solówki po blacharce.
Autor: RedBull

Komentarze: 1

1 listopada 2007 - Warszawa, parking przy pętli Powązki - Cmentarz Wojskowy. Syfon ładnie zaparkował Ikara by odbyć posiłek zaserwowany przez MZA czyli, jak co roku kiełbasa i bułka :-D
Autor: Flash
driver
Komentarze: 9

29 lipca 2008 - Warszawa, Ikarek na objeździe. Z ulicy Łączyny skręca w Wyczółki aby potem zrobić myk przez Hołubcowa i wyjechać w Poleczki z pominięciem przystanków Łączyny i Poloneza.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
12 października 2008 - Warszawa, ul. Powsińska - pętla "Sadyba". Również 131 nie oparło się BWLkowej modzie. [Pierwsza nocna sesja nowym aparatem]
Autor: ZaciszaniN

12 maja 2009 - Warszawa, pl. Bankowy.
Dzisiaj Flash dostał zdalnie sterowanego Ikarusa. Jak widać, nie trzeba nim kierować :D

Autor: mzk804
newsercenzoredytor
Komentarze: 1

9 października 2009 - Warszawa, ul. Ludna.
Autor: ZaciszaniN

7 kwietnia 2010 - Warszawa, ul. Przyczółkowa (pętla Wilanów). Taka piękna sztuka - nie mogłem sobie odmówić...
Autor: pawelzmiennik

Komentarze: 1

11 stycznia 2011 - Warszawa, ul. Madalińskiego, przystanek Łowicka. Mokotowskie wspomnienie po niedawno skróconym 117. Obecnie kursuje tylko na odcinku Gocław-Centrum.
Autor: 8239
edytor
4 września 2011 - Kampinoski Park Narodowy, droga Palmirska. Ikarus zawraca na trzy, aby udać się w drogę powrotną. Manewr zawracania odbywa się w towarzystwie instruktora MZA, który notabene nie był tu od samego początku. Ikarus powinien zawracać bez żadnego pasażera na pokładzie, lecz prawie wszyscy wsiedli na przystanku dla wysiadających. Nawierzchnia na drodze prowadzącej do Pociechy jest dosyć wyboista, tak więc nie wyobrażam sobie niskopodłogowego wozu w tamtej okolicy. Warto przejechać się tam i zobaczyć autobus miejski w niecodziennym dla siebie miejscu.
Autor: radeom

Komentarze: 5

4 września 2011 - Kampinoski Park Narodowy, palmirska droga. Widział ktoś zawracanie na "33"? Wystarczyło wybrać dzisiaj na wydłużoną trasę linii 800 do Pociechy. Przez zbyt małą ilość posterunków MZA (był tylko jeden przy parkingu, przez który odbywał się nawrót) kierowca miał duży problem z obraniem powrotnego toru jazdy. Gdyby drugi posterunek znajdował się na przystanku dla wysiadających, lżejszy o kilka ton autobus nie miałby takich problemów z wykręceniem, jak to było kursem, z którego zdjęcie widać na załączonym obrazku. Pasażerowie widząc autobus, mimo podeszłego wieku, zebrali wszystkie siły i ruszyli hurtem do środka. Kierowca nie dał im rady.
Autor: ZaciszaniN

Komentarze: 1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: