Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


MAN NG272 #1364

Detale

NazwaMAN NG272
(MAN) MAN A11/MAN NGxx2 (MAN D0826LUH01 198kW/269HP 6871cm3) (Voith D854.2(4)) [2-2-2-0] (1992-1995)
VINWMAA110160B011309
Numer zabudowy
Wyprodukowany1993
Zezłomowany2011
Właściciele
19932007MVG München
20072007Gryf Żukowo
20072010MZK Słupsk
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19932007M-MA 8907
20072007GKA FM45
20072010GS 37627
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
199320075707 / MVG München
200720101364 / MZK Słupsk
200920103217 / MZK Słupsk
Inne informacje
Pierwsza rejestracja za granicą: 05.05.1993
Pierwsza rejestracja w Polsce: 13.08.2007
Wyrejestrowanie pojazdu: 21.04.2011

Zdjęcia

23 grudnia 2007 - Słupsk, pętla Rzymowskiego. Pierwsza fotka jednego z "nowych" MANów. Dlaczego tak późno? Ano dlatego, że te 3 już wpisane wozy do bazy to w 90% pewniaki, w Kartuzach mi zasugerowali te numery z Monachium, w Słupsku dostałem wszystko - VINy, blachy, ale zero info o historii z Niemiec. Trudno jest mi zatem ustalić kolejne NG272 - 1368, 1374 i jeszcze jeden obecnie malowany. W przypadku 1364 było o tyle łatwiej, że w kabinie ostał się dawny numerek. W każdym innym wozie nie ma nic...
Autor: pproniuk

Komentarze: 6

9 czerwca 2008 - Słupsk, ul. Drzymały. Rarytas nad rarytasy - śmigał cały dzień. Ogólnie - brygady wielu linii były arcyciekawe.
Autor: pproniuk

11 maja 2009 - Słupsk, ul. Racławicka.
Autor: Tomek1

16 lipca 2009 - Kobylnica. Jakimś cudem odnalazłem foto wnętrza #3217 (szkoda, że pozostałe nie nadają się do publikacji). Przez prawie 3 lata wóz w moim mniemaniu był jednym z lepszych NG272, niestety, na początku sierpnia 2010 r. rozkraczył się i stoi na tyłach bazy. Za ponad pół roku ma zostać skasowany...
Autor: Patryk
cenzoredytor
Komentarze: 4

20 lipca 2009 - Ustka, Plac Dąbrowskiego. Aż z ciekawości zarezerwowałem dla niego czas, by przejechać się do Ustki.
Autor: Patryk
cenzoredytor
Komentarze: 1

3 października 2009 - Słupsk, ulica Bohaterów Westerplatte. To było do przewidzenia, że objazd będzie trwał dłużej niż 5 dni.
Autor: Patryk
cenzoredytor
12 października 2009 - Bukówka (powiat słupski, gmina Słupsk). Szukając jesieni.
Autor: b.milczarczyk

Komentarze: 3

31 października 2009 - Słupsk, ul. Jana Kilińskiego. Dziś pojawiła się jedna ze specjalnych linii cmentarnych - C2. Autobusy kursowały z bardzo niską częstotliwością 30 minut. Sytuację w rejonie Nowego Cmentarza ratowała linia nr 6, a przy Starym Cmentarzu linie 1, 8 i 9. Wiecznie opóźnione C2 sprawiło, że większość pasażerów aby dostać się na Stary Cmentarz korzystała ze sprawdzonych rozwiązań w postaci linii nr 1.
Autor: Tomek1

Komentarze: 1

31 października 2009 - Słupsk, ulica Zachodnia. Wygrzebany dwuletni knocik, akurat niebawem Wszystkich Świętych. Poza tym, że miał hamulec ustawiony pod kątem 90 (!) stopni, kierowcy na niego wcale nie narzekali: szybki i zwinny.
Autor: Patryk
cenzoredytor
1 kwietnia 2010 - Słupsk, ul. 3 Maja. MAN z najkrótszą i najmniej ciekawą karierą w Słupsku (pod tym względem przebił nawet MANy z Oslo). Przyszedł w 2007 roku wraz z #1365 i #1366, które jak na razie mają się dobrze. I tak przejeździł do lipca 2010 i później nie wyjechał. W tym czasie zaliczał kilkakrotnie dłuższe wycofania z powodu awarii.
15: Rzymowskiego -> Hubalczyków

Autor: Tomek1

27 lipca 2010 - Słupsk, ul. Spacerowa. Parę dni później MAN zaniemógł i od tamtej pory nie był widywany na trasie. Prawdopodobnie za karierę mu już podziękujemy.
Autor: Tomek1

Komentarze: 1

2 kwietnia 2011 - Kobylnica, baza MZK. Od kiedy padł pełni rolę dawcy części.
Autor: Tomek1

Komentarze: 4

2 kwietnia 2011 - Tomek wrzucił wnętrze, to ja pulpit. Nie ukrywam - szkoda mi tego MANa.
Autor: Patryk
cenzoredytor
Komentarze: 2

2 kwietnia 2011 - Kobylnica, baza MZK. Od momentu wycofania zdążyli tylko w takim stopniu go "rozebrać". Jak na razie służy jako dawca części do pozostałych MANów.
Autor: Patryk
cenzoredytor
2 kwietnia 2011 - Kobylnica, baza MZK. Na 150 dni przed wywózką na złom. Teraz miejsce #3207 grzeje kasowany #3201, a #3005 - #3202.
Autor: Patryk
cenzoredytor
Komentarze: 12

30 sierpnia 2011 - Słupsk, ulica Artura Grottgera. Przywieziony dzisiaj w godzinach przedpołudniowych. Do Kwakowa nie trafił, bo lada dzień (po wyjęciu szyb i być może samego przeguba) zostanie zezłomowany. Za jakiś czas powinniśmy zobaczyć tutaj #3201, nieznany jest los #3202 (mam nadzieję, że wyjedzie).
Autor: Patryk
cenzoredytor
4 października 2011 - Słupsk. Wnętrze kasunga - jednym słowem masakra. Obecnie służy jako składzik, wrzucają do niego niepotrzebne odpadki. Już widzę, jak będą go transportować na drugą stronę do huty. ;) PS: Zdaje sobie sprawę, że samochody obok psują całokształt, ale inaczej się nie da. Jednocześnie zapewniam, że będę się starał o lepsze ujęcie wnętrza.
Autor: Patryk
cenzoredytor
Komentarze: 3

8 października 2011 - Słupsk, ulica Artura Grottgera. Uf, na szerokim kącie zmieścił się (obecnie zrobić taką fotkę - niewykonalne). Patrząc na jego zdjęcia, przypomina sobie człowiek jedyny wypad do Ustki, z niezwykle wyjącym wtedy jeszcze mostem. Podczas jazdy trzeba było zatykać uszy, inaczej można było ogłuchnąć. Zapraszam zresztą do odsłuchania (głośniki na maxa! ;)) -> KLIK (dzięki Tomek za wstawienie!).
Autor: Patryk
cenzoredytor
Komentarze: 4


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: