Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 260.43 #582

Detale

NazwaIkarus 260.43
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel S6-90U(6)) 38-82 [4-4-0] (1986-1990)
VIN260.43.1988.1453
Numer zabudowy1453
Wyprodukowany1988
Zezłomowany
Modernizacje
Ikarus 260.43
(Manika) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel S6-90U(6)) 38-82 [1-2-0]
Właściciele
?PUA Chişinău
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
?C RX 206
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
?582 / PUA Chişinău

Zdjęcia

1 października 2017 - Cricova, Strada Chișinăului. Ikarus ze zmodernizowanymi drzwiami mija więzienie w miejscowości Cricova.
Autor: pewu

Komentarze: 2

21 września 2018 - Chişinău, str. Vasile Alecsandri. Co to Niemiec nie zrobi z Ikarusem. Modernizacja całkiem sensowna. Autobus trzyma się nadal dobrze, użyto materiałów przyzwoitej jakości i potrafił on przetrwać nawet w dżungli. Jeździ tu na stałe, a linia taka znowu łatwa nie jest. Jechałem o 18 i pasażerów było bardzo dużo. Do tego mordowanie sprzęgła pod tutejsze góry w niekończących się korkach.
Autor: PKM&WPK
newsercenzordriver
Komentarze: 3

21 września 2018 - Niestety było już za ciemno na lepsze zdjęcia z wnętrza. Całkiem to wszystko nieźle jest porobione. Autobus jest nieco lepiej wyciszony niż oryginał, a szczelne drzwi i ogromna nagrzewnica na pewno zapewniają w zimie komfort. Boczki z MANa zamiast zwykłych laminatów i siedzenia obszyte materiałem zamiast dermą sprawiają, że jest tu trochę "przytulniej". Na uwagę zasługuje fakt, że poza sufitem zachowano większość detali (listwy, siedzenia, poręcze, wykładzina podłogowa itp.). Ciekawa jest też powłoka na elementach metalowych wewnątrz. To taka jakby natryskowa żywica - chyba nieco lepsze od "baranka", ale rdza i tak wychodzi.
Autor: PKM&WPK
newsercenzordriver
21 września 2018 - Chişinău. Do wozu!! -Krzyknął biletomat na kierowcę. No to jedźmy do Cricova po słynne wino. I znowu sprawdza się teoria o pozytywnym wpływie [Ikarusów] na lokalne winnice. Miejscowość na tyle bogata, że wylewali gładki asfalt, którego w stolicy nie spotkałem. Linia 2 jest bardzo fajna. W drodze powrotnej do miasta kierowca ma już całkiem wyrąbane na rozkład jazdy i jechał tym czymś z maksymalną prędkością, co tutaj ciężko uświadczyć.
Autor: PKM&WPK
newsercenzordriver
Komentarze: 4


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: