Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Neoplan N122/3 #HH-HH 2439

Detale

NazwaNeoplan N122/3
(Neoplan) Neoplan N122/3/Neoplan N122/3 Skyliner II-IV [1-1-0] (1985-2000)
VINWAG301222YSP30573
Numer zabudowy
Wyprodukowany2000
Zezłomowany
Właściciele
??Sieghart Reisen Grafenau
??Happyday Niederwiesa
2000?Amberger Rottenburg an der Laaber
20162020Prosto Bus Plus Київ
2020Туріст Одеса
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
??HH-HH 2439
??FRG-VS 170
20002016LA-JH 446
20162020АА 3585 ІО
2020BH 7969 MO
Inne informacje
Like-Bus
http://fotobus.msk.ru/vehicle/1014745/#n2255589

Zdjęcia

8 grudnia 2019 - 8:44. Warszawa, d.a. Zachodni.
Jaki kraj, taki Flixbus. Jeśli ktoś jest ciekawy, jak wygląda on zorganizowany po ukraińsku - widać na zdjęciu. Zielony kolor pojazdu, unifikacja malowania, chwytliwa nazwa z -bus w nazwie, skaperowanie wielu różnych przewoźników do działania w jednej sieci. Ogółem wygląda to tak, że pani z infolinii udzielająca informacji siedzi w siedzibie w Odessie, a przewoźnicy są rozsiani po całej Ukrainie oraz... Polsce. Przynajmniej teoretycznie. W sieci Like-Bus działa też "polski" przewoźnik Openline z "Warszawy". W skrócie - po prostu jakiś pomysłowy Ukrainiec który zwęszył pieniądze na kursach między sąsiednimi krajami, a żeby uniknąć opłat celnych za przywóz i rejestrację autobusu z UE zarejestrował firmę w Polsce. Jak doskonale wiemy, takich przewoźników jest dosłownie masa w naszym kraju, bez żadnej informacji, wpisu w google, strony internetowej ani niczego. Wracając do samej sieci - zrobiłem ostatnio porządek u nas z tymi pojazdami. Muszę jeszcze ich rozgryźć, ale jest lepiej niż było.
Tytułowy przewoźnik, niejaki kijowski Autotranzit przypuszczam że do czasu zakupu autokarów w związku z akcesją do Like-Busa, zajmował się przewozami marszrutką między podkijowskimi wsiami. Przewozy UA-PL muszą się naprawdę opłacać.

Autor: Janusz Cebula
edytor
Komentarze: 10

Inna zawartość

Uwaga! Ta treść nie jest częścią strony phototrans i nie jest objęta jej prawami autorskimi. Zawiera linki do innych stron znalezionych w internecie. Oglądasz na własne ryzyko.

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: