Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Temsa Avenue 12LF #044

Detale

NazwaTemsa Avenue 12LF
(Temsa) /Temsa Avenue (Cummins ISB6.7e5 250B 184kW/250HP 6700cm3 E5) (ZF 6HP594 C(6)) [2-2-2, 2-2-0, 1-2-0]
VINNLTNVSJ6L01000519
Numer zabudowy
Wyprodukowany2019
Zezłomowany
Właściciele
2019KASP Kielce
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2019TK 4700V
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
2019044 / KASP Kielce
Inne informacje
Data pierwszej rejestracji: 05.02.2019 r.

Zdjęcia

6 kwietnia 2019 - Kielce, ul. Jaworskiego. Debiut wozu na galerii, a obok uchwycony powrót przeguba na eFkę. Z pozdrowieniami dla kierowcy :P

30 - Sikorskiego >> Ściegiennego / Weterynaryjna

Autor: Filip Matysek

12 kwietnia 2019 - Kielce, ulica Szczecińska. Ostatnia brygada linii 37 - ten autobus dokładnie o 23:47 dojechał do przystanku Żytnia, tym samym kończąc historię linii 37 trwającą 38 lat i około 3 miesiące.
A zaczyna się ona na przełomie 1980 i 1981 roku. Z dniem 1 lutego 1981 MPK zaplanowało wypowiedzieć umowy zakładom pracy zlokalizowanych na obrzeżach miasta dotyczące zamkniętych przewozów pracowniczych. Likwidacja ta miała zwiększyć dostępność komunikacyjną peryferii. Wśród nich znalazła się dzielnica Niewachlów, w której były zlokalizowane zakłady spożywcze oraz papiernicze. W przypadku tej dzielnicy zadecydowano o utworzeniu linii 37 i jej uruchomieniu po dostawach nowych autobusów (Jelcze PR110), które miały miejsce właśnie w styczniu 1981. Nowa linia wówczas zaczynała na 1 Maja przy dzisiejszym rondzie Herlinga-Grudzińskiego i biegła wspomnianą ulicą do Batalionów Chłopskich w którą to skręcała, a dalej do pętli przy zakładach papierniczych. Z biegiem lat zmieniała się trasa. Do najbardziej widocznych zmian należy wprowadzenie "objazdu" ulicami Okrzei, Zagnańską, Robotniczą (od około 2002 roku przeniesienie na Łódzką), Skrzetlewską, Pawią do 1 Maja, wprowadzenie przejazdu pod dworcami, wydłużenie do osiedla KSM oraz wydłużenie linii do niemal samego końca ulicy Batalionów Chłopskich. W listopadzie 2014 roku próbowano przywrócić przejazd z lat 80. przez większą część 1 Maja - wprowadzony, po tygodniu przywrócony do stanu sprzed zmian pod wpływem pasażerów. W XXI wieku rozkład tej linii znacząco się nie zmienił - poza godzinami odjazdów ich ilość prawie nie uległa zmianie - w jednym kierunku w dni robocze ok. 17-18 kursów, zaś w weekendy ok. 7-12 kursów. Nie zmieniło się także występowanie mniejszej ilości odjazdów poza szczytem oraz ich brak w niedzielę z KSM-u.

Autor: kams

Komentarze: 5

11 czerwca 2020 - Kielce, ulica Husarska. Autobus 044 na linii 44. Przypadków linii i ich odpowiedników w postaci numerów taborowych autobusu jest w Kielcach całkiem sporo. Szczególnie po zakupie autobusów tureckiej marki zjawisko stało się bardziej widoczne.
Kierunek na wyświetlaczu w pełnej okazałości - Temsy to nieliczne autobusy posiadające możliwość pokazania w taki sposób długich nazw, a to za sprawą niezależnego sterownika. Autobusy podpięte pod pobieranie kierunków z ZTM, są w stanie pokazać najwyżej Bat. Chłopskich pętla.

Autor: kams

Komentarze: 5

21 czerwca 2020 - Kielce, ulica Żniwna. Wraz z majową zmianą rozkładu jazdy "13" nastąpiła mała, aczkolwiek niezbędna zmiana: skrócenie linii do pętli przy wiadukcie nad S74, o jeden przystanek. Jest to uzasadnione, gdyż wieczorami, nawet w normalnych okolicznościach, kampus uniwersytetu świeci pustkami a linia generuje większe wydatki, spowodowane praktycznie zawsze "pustym" przejazdem 2 kilometry. Po zmianach ostatnie kursy spod uczelni są we wszystkie dni tygodnia między 18:20 a 18:50.
Autor: kams

Komentarze: 3

1 września 2020 - Kielce, droga wewnętrzna Dworca Autobusowego. Z dniem dzisiejszym, po prawie dwóch latach remontu, uruchomiona została największa inwestycja w transport publiczny ostatnich lat. Oczywiście otwarcie dworca pociągać będzie za sobą zmiany w przystankach końcowych i przelotowych wszelkiego rodzaju autobusów, które od dziś następować będą stopniowo. W komunikacji miejskiej, na początek zmiany objęły linie 10, 31, 32, 43 i 47.
Drogą widoczną w tle autobusy wjeżdżają na dworzec, po czym na rondzie skręcają w kierunku stanowisk pod dachem spodka.

Autor: kams

19 grudnia 2020 - Kielce, ulica Zagórska. Widoczny na zdjęciu słupek przystankowy został postawiony niedawno i ma on związek z planowanym uruchomieniem dwukierunkowej komunikacji miejskiej na tej ulicy. W planach jest "ósemka". Jego postawienie odbyło się kosztem likwidacji kilku miejsc parkingowych - nie umknęło to uwadze lokalnych mediów.
Przejazd autobusów w obie strony Zagórską istniał już wcześniej, został jednak zlikwidowany w latach 80.

Autor: kams

Komentarze: 7

24 marca 2023 - Mójcza. Obok Z25, inną linią tymczasową jest Z11. W przeciwieństwie do Z25 nie obsługuje tylko fragmentu gdzie komunikacja nie dociera a jest to tak naprawdę linia 11 poprowadzona według trasy objazdu ("11" formalnie została zawieszona) przez KSM, Zagórze i Mójczę. Są na niej dwie brygady, jedna wykonuje kursy do Sukowa Babie (w zamian za linię 33, skróconą do Bukówki) a druga do Borkowa i Daleszyc. Objazd na obszarze Mójczy jest poprowadzony przez całą wieś, bez skrętu w Chabrową.
Autor: kams


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: