Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.
Zapraszamy wszystkich pasjonatów na premierowy przejazd naszym najnowszym nabytkiem - ex transremowym Stoczniowcem!
Zwiedzimy tereny przemysłowe wokół Martwej Wisły, wybierzemy się również w ciekawe plenery podmiejskie.
18 lipca 2009 - Gdańsk, ul. Na Ostrowiu. No wczesne lata 90'. :D Super impreza, gratulacje dla organizatorów ;)Gdańsk, ul. Na Ostrowiu. No wczesne lata 90'. :D Super impreza, gratulacje dla organizatorów ;) Autor: Mateusz Machel
Komentarze: 2
14 czerwca 2010 - Gdańsk, jedna z bram Stoczni Północnej S.A. Jest to miejsce, gdzie terminuje druga z transremowych linii. Stąd można, niestety tylko za okazaniem przepustki, zapuścić się Ikarusem wgłąb zakładu po nieznanej mi trasie. Bardzo bym chciał kiedyś tę linie zaliczyć; przeważnie obsługiwana jest Ikarusem 211.Gdańsk, jedna z bram Stoczni Północnej S.A. Jest to miejsce, gdzie terminuje druga z transremowych linii. Stąd można, niestety tylko za okazaniem przepustki, zapuścić się Ikarusem wgłąb zakładu po nieznanej mi trasie. Bardzo bym chciał kiedyś tę linie zaliczyć; przeważnie obsługiwana jest Ikarusem 211. Autor: ikarus
Komentarze: 3
27 kwietnia 2018 - Gdynia, baza Kultowego Ikarusa. Kolejny 260.04 do kolekcji, tym razem nie z rocznika `85 ;)
Tym samym skończyła się era liniowych 260.04 w całym wszechświecie. A właściwie to skończyła się 25 marca, kiedy to rzeczony wóz ostatni raz wyjechał na linię stoczniową z rezerwy - od rana do ok. godz. 15 wykonał 121 km. Miesiąc później przyszła pora rozstania.
Teraz plan wygląda następująco: Jeszcze w maju (data do ustalenia) zrobimy pierwszą imprezę "tak jak stoi". Zawsze mieliśmy ochotę na imprezę transremowym wozem, ale firma nigdy nie wyrażała na to zgody. Wiec zrobimy ją sami :) Potem szybkie malowanie na wiśnię i jeździmy dalej. Zresztą może się uda zrobić imprezę na 3 czerwone 260ki? Kto wie? ;)
Stoczniowiec pochodzi z najliczniejszej dostawy Ikarusów 260 dla Polski - wszak w 1983 roku dostarczono 27% wszystkich wyprodukowanych I260.04.
Jaka będzie przyszłość tego wozu? Przewiduję, że długo u nas nie zagości. 3 identyczne wozy nie są mi potrzebne na dłuższą metę. Film poglądowyGdynia, baza Kultowego Ikarusa. Kolejny 260.04 do kolekcji, tym razem nie z rocznika `85 ;)
Tym samym skończyła się era liniowych 260.04 w całym wszechświecie. A właściwie to skończyła się 25 marca, kiedy to rzeczony wóz ostatni raz wyjechał na linię stoczniową z rezerwy - od rana do ok. godz. 15 wykonał 121 km. Miesiąc później przyszła pora rozstania.
Teraz plan wygląda następująco: Jeszcze w maju (data do ustalenia) zrobimy pierwszą imprezę "tak jak stoi". Zawsze mieliśmy ochotę na imprezę transremowym wozem, ale firma nigdy nie wyrażała na to zgody. Wiec zrobimy ją sami :) Potem szybkie malowanie na wiśnię i jeździmy dalej. Zresztą może się uda zrobić imprezę na 3 czerwone 260ki? Kto wie? ;)
Stoczniowiec pochodzi z najliczniejszej dostawy Ikarusów 260 dla Polski - wszak w 1983 roku dostarczono 27% wszystkich wyprodukowanych I260.04.
Jaka będzie przyszłość tego wozu? Przewiduję, że długo u nas nie zagości. 3 identyczne wozy nie są mi potrzebne na dłuższą metę. Film poglądowy Autor: ikarus