Login: Password:
Remember me
Password not working or forgotten?
Na tej stronie używamy plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony, są udostępniane Google. Korzystając z niej, zgadzasz się na to.

Accept Reject Show me more information

Not logged in | Log in | Sign Up

1241Mapa schematyczna sieci autobusowej WPPKS KoszalinValid between: 28 may 1972 - 2 june 1973
Author: Jelcz970File size: 2727.81kB
Uploaded: 2017-02-07 20:33:29.393711
Struktura Wojewódzkiego Przedsiębiorstwa Państwowej Komunikacji Samochodowej w Koszalinie: Centrala Koszalin (Placówka Terenowa Darłowo, Dworzec Sławno); Oddział Bytów (Placówka Terenowa Miastko); Oddział Człuchów (Dworzec Złotów); Oddział Kołobrzeg (Placówka Terenowa Świdwin, Dworzec Białogard); Oddział Słupsk; Oddział Szczecinek; Oddział Wałcz (Dworzec Drawsko Pomorskie)
Source: Rozkład Jazdy Autobusów, 6 okręg komunikacyjny, wyd. WKiŁ
Cities: Wałcz Złotów Człuchów Bytów Białogard Sławno Drawsko Pomorskie Koszalin Świdwin Szczecinek Miastko Słupsk Kołobrzeg
Counties: Wielkopolskie Pomorskie Zachodniopomorskie
Operators: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej sp. z o.o. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bytowie S.A. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Słupsku S.A. Przedsiębiorstwo PKS Człuchów sp. z o.o. Państwowe Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Kołobrzegu (Przewoźnik historyczny) Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej sp. z o.o. w Wałczu Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Szczecinku, sp. z o.o.

Comments

  • fafaxpl (2017-04-26 11:03:21.462953)

    Ja bym miał wątpliwości, czy w tamtych czasach tych przewoźników należało traktować jako odbrębnych. Formalnie to chyba było jedno przedsiębiorstwo państwowe?

     
  • Jelcz970pl (2017-11-19 18:55:11.578395)
    +1

    Dyrekcje funkcjonowały jako przedsiębiorstwa z oddziałami. Ale weź tu teraz przeedytuj całą PKSową Polskę od 1956 do 1989....

     
  • fafaxpl (2017-11-23 11:13:13.735495)
    +1

    I pomyśleć, że z takiego stanu wyjściowego staliśmy się krajem, gdzie poza miastami transport publiczny praktycznie nie istnieje. Nawet pozornie dzikie kraje, jak Grecja, wyprzedzają nas o kilka epok.

     
Send Your CommentUser functions
Your name:

Your message:

By sending this form you are accepting rules of this page
Share It: BloggerFacebook

Previous | Main Page | Next