TARTA (TARTA) Toledo ()
Nr | Tablice rejestracyjne | Nazwa | Wyprodukowany | Wprowadzenie do ruchu | Rok wycofania | Zezłomowany | Modernizacja | Nadal własnością? | Poprzedni właściciel | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
612 | Gillig LF 40 | 1998 | 1998 | ? | Nie | Nie | Link | |||
608 | Gillig LF 40 | 1998 | 1998 | ? | Nie | Nie | Link | |||
607 | Gillig LF 40 | 1998 | 1998 | ? | Nie | Nie | Link | |||
606 | Gillig LF 40 | 1998 | 1998 | ? | Nie | Nie | Link | |||
605 | OD 7974 | Gillig LF 40 | 1998 | 1998 | ? | Nie | Nie | Link | ||
604 | Gillig LF 40 | 1998 | 1998 | ? | Nie | Nie | Link | |||
603 | OD 7972 | Gillig LF 40 | 1998 | 1998 | ? | Nie | Nie | Link | ||
611 | Gillig LF 40 | 1998 | 1998 | ? | Nie | Nie | Link | |||
602 | Gillig LF 40 | 1998 | 1998 | ? | Nie | Nie | Link | |||
610 | Gillig LF 40 | 1998 | 1998 | ? | Nie | Nie | Link | |||
601 | Gillig LF 40 | 1998 | 1998 | ? | Nie | Nie | Link | |||
600 | Gillig LF 40 | 1998 | 1998 | ? | Nie | Nie | Link | |||
609 | Gillig LF 40 | 1998 | 1998 | ? | Nie | Nie | Link | |||
704 | Gillig LF 40 | 1999 | 1999 | ? | Nie | Nie | Link | |||
703 | Gillig LF 40 | 1999 | 1999 | ? | Nie | Nie | Link | |||
700 | Gillig LF 40 | 1999 | 1999 | ? | Nie | Nie | Link | |||
711 | Gillig LF 40 | 1999 | 1999 | Nie | Tak | Link | ||||
710 | Gillig LF 40 | 1999 | 1999 | Nie | Tak | Link | ||||
702 | Gillig LF 40 | 1999 | 1999 | Nie | Tak | Link | ||||
715 | Gillig LF 40 | 1999 | 1999 | Nie | Tak | Link | ||||
701 | Gillig LF 40 | 1999 | 1999 | Nie | Tak | Link | ||||
716 | Gillig LF 40 | 1999 | 1999 | ? | Nie | Nie | Link | |||
717 | Gillig LF 40 | 1999 | 1999 | Nie | Tak | Link | ||||
718 | Gillig LF 40 | 1999 | 1999 | Nie | Tak | Link | ||||
719 | Gillig LF 40 | 1999 | 1999 | ? | Nie | Nie | Link | |||
713 | Gillig LF 40 | 1999 | 1999 | Nie | Tak | Link | ||||
712 | Gillig LF 40 | 1999 | 1999 | ? | Nie | Nie | Link | |||
714 | Gillig LF 40 | 1999 | 1999 | ? | Nie | Nie | Link | |||
709 | Gillig LF 40 | 1999 | 1999 | Nie | Tak | Link | ||||
708 | Gillig LF 40 | 1999 | 1999 | ? | Nie | Nie | Link | |||
707 | Gillig LF 40 | 1999 | 1999 | ? | Nie | Nie | Link | |||
706 | Gillig LF 40 | 1999 | 1999 | ? | Nie | Nie | Link | |||
705 | Gillig LF 40 | 1999 | 1999 | ? | Nie | Nie | Link | |||
1412 | Nova Bus LFS | 2001 | 2014 | Nie | Tak | GCRTA Cleveland | Link | |||
1902 | New Flyer D40LF | 2001 | ? | Nie | Tak | Link | ||||
1921 | New Flyer D35LF | 2001 | ? | Nie | Tak | RTA Dayton | Link | |||
1900 | New Flyer D40LF | 2001 | ? | Nie | Tak | COTA Columbus | Link | |||
1901 | New Flyer D40LF | 2001 | ? | Nie | Tak | Link | ||||
1923 | New Flyer D35LF | 2001 | ? | Nie | Tak | RTA Dayton | Link | |||
1922 | New Flyer D35LF | 2001 | ? | Nie | Tak | Link | ||||
1401 | Nova Bus LFS | 2001 | 2014 | Nie | Tak | GCRTA Cleveland | Link | |||
1402 | Nova Bus LFS | 2001 | 2014 | Nie | Tak | GCRTA Cleveland | Link | |||
1400 | Nova Bus LFS | 2001 | 2014 | Nie | Tak | GCRTA Cleveland | Link | |||
1403 | Nova Bus LFS | 2001 | 2014 | Nie | Tak | GCRTA Cleveland | Link | |||
1920 | New Flyer D40LF | 2001 | ? | Nie | Tak | Link | ||||
1911 | New Flyer D40LF | 2001 | ? | Nie | Tak | Link | ||||
1908 | New Flyer D40LF | 2001 | ? | Nie | Tak | Link | ||||
1919 | New Flyer D40LF | 2001 | ? | Nie | Tak | Link | ||||
1918 | New Flyer D40LF | 2001 | ? | Nie | Tak | Link | ||||
1917 | New Flyer D40LF | 2001 | ? | Nie | Tak | Link | ||||
1916 | New Flyer D40LF | 2001 | ? | Nie | Tak | Link | ||||
1915 | New Flyer D40LF | 2001 | ? | Nie | Tak | Link | ||||
1914 | New Flyer D40LF | 2001 | ? | Nie | Tak | Link | ||||
1913 | New Flyer D40LF | 2001 | ? | Nie | Tak | Link | ||||
1912 | New Flyer D40LF | 2001 | ? | Nie | Tak | Link | ||||
1910 | New Flyer D40LF | 2001 | ? | Nie | Tak | Link | ||||
1909 | New Flyer D40LF | 2001 | ? | Nie | Tak | Link | ||||
1907 | New Flyer D40LF | 2001 | ? | Nie | Tak | Link | ||||
1906 | New Flyer D40LF | 2001 | ? | Nie | Tak | Link | ||||
1905 | New Flyer D40LF | 2001 | ? | Nie | Tak | Link | ||||
1904 | New Flyer D40LF | 2001 | ? | Nie | Tak | Link | ||||
1903 | New Flyer D40LF | 2001 | ? | Nie | Tak | Link | ||||
1404 | Nova Bus LFS | 2001 | 2014 | Nie | Tak | GCRTA Cleveland | Link | |||
1405 | Nova Bus LFS | 2001 | 2014 | Nie | Tak | GCRTA Cleveland | Link | |||
1406 | Nova Bus LFS | 2001 | 2014 | Nie | Tak | GCRTA Cleveland | Link | |||
1407 | Nova Bus LFS | 2001 | 2014 | Nie | Tak | GCRTA Cleveland | Link | |||
1408 | Nova Bus LFS | 2001 | 2014 | Nie | Tak | GCRTA Cleveland | Link | |||
1409 | Nova Bus LFS | 2001 | 2014 | Nie | Tak | GCRTA Cleveland | Link | |||
1410 | Nova Bus LFS | 2001 | 2014 | Nie | Tak | GCRTA Cleveland | Link | |||
1411 | Nova Bus LFS | 2001 | 2014 | Nie | Tak | GCRTA Cleveland | Link | |||
527 | Thomas Dennis SLF235 | 2002 | 2002 | Nie | Tak | Link | ||||
500 | Thomas Dennis SLF235 | 2002 | 2002 | Nie | Tak | Link | ||||
501 | Thomas Dennis SLF235 | 2002 | 2002 | Nie | Tak | Link | ||||
502 | Thomas Dennis SLF235 | 2002 | 2002 | Nie | Tak | Link | ||||
503 | Thomas Dennis SLF235 | 2002 | 2002 | ? | Nie | Nie | Link | |||
504 | Thomas Dennis SLF235 | 2002 | 2002 | Nie | Tak | Link | ||||
505 | Thomas Dennis SLF235 | 2002 | 2002 | Nie | Tak | Link | ||||
506 | Thomas Dennis SLF235 | 2002 | 2002 | Nie | Tak | Link | ||||
507 | Thomas Dennis SLF235 | 2002 | 2002 | ? | Nie | Nie | Link | |||
508 | Thomas Dennis SLF235 | 2002 | 2002 | Nie | Tak | Link | ||||
509 | Thomas Dennis SLF235 | 2002 | 2002 | Nie | Tak | Link | ||||
510 | Thomas Dennis SLF235 | 2002 | 2002 | Nie | Tak | Link | ||||
511 | Thomas Dennis SLF235 | 2002 | 2002 | Nie | Tak | Link | ||||
512 | Thomas Dennis SLF235 | 2002 | 2002 | Nie | Tak | Link | ||||
513 | Thomas Dennis SLF235 | 2002 | 2002 | Nie | Tak | Link | ||||
514 | Thomas Dennis SLF235 | 2002 | 2002 | Nie | Tak | Link | ||||
515 | Thomas Dennis SLF235 | 2002 | 2002 | Nie | Tak | Link | ||||
516 | Thomas Dennis SLF235 | 2002 | 2002 | Nie | Tak | Link | ||||
517 | Thomas Dennis SLF235 | 2002 | 2002 | Nie | Tak | Link | ||||
518 | Thomas Dennis SLF235 | 2002 | 2002 | ? | Nie | Nie | Link | |||
519 | Thomas Dennis SLF235 | 2002 | 2002 | Nie | Tak | Link | ||||
520 | Thomas Dennis SLF235 | 2002 | 2002 | Nie | Tak | Link | ||||
521 | Thomas Dennis SLF235 | 2002 | 2002 | Nie | Tak | Link | ||||
522 | Thomas Dennis SLF235 | 2002 | 2002 | Nie | Tak | Link | ||||
523 | Thomas Dennis SLF235 | 2002 | 2002 | Nie | Tak | Link | ||||
524 | Thomas Dennis SLF235 | 2002 | 2002 | Nie | Tak | Link | ||||
525 | Thomas Dennis SLF235 | 2002 | 2002 | Nie | Tak | Link | ||||
526 | Thomas Dennis SLF235 | 2002 | 2002 | Nie | Tak | Link | ||||
528 | Thomas Dennis SLF235 | 2002 | 2002 | Nie | Tak | Link | ||||
529 | Thomas Dennis SLF235 | 2002 | 2002 | Nie | Tak | Link | ||||
530 | Thomas Dennis SLF235 | 2002 | 2002 | Nie | Tak | Link | ||||
531 | Thomas Dennis SLF235 | 2002 | 2002 | Nie | Tak | Link | ||||
532 | Thomas Dennis SLF235 | 2002 | 2002 | Nie | Tak | Link | ||||
533 | Thomas Dennis SLF235 | 2002 | 2002 | Nie | Tak | Link | ||||
3911 | New Flyer D40LF | 2003 | ? | Nie | Tak | Link | ||||
3912 | New Flyer D40LF | 2003 | ? | Nie | Tak | Link | ||||
536 | Thomas Dennis SLF235 | 2003 | 2003 | ? | Nie | Nie | Link | |||
535 | Thomas Dennis SLF235 | 2003 | 2003 | ? | Nie | Nie | Link | |||
534 | Thomas Dennis SLF235 | 2003 | 2003 | ? | Nie | Nie | Link | |||
3913 | New Flyer D40LF | 2003 | ? | Nie | Tak | Link | ||||
3901 | New Flyer D40LF | 2003 | ? | Nie | Tak | Link | ||||
3902 | New Flyer D40LF | 2003 | ? | Nie | Tak | Link | ||||
3903 | New Flyer D40LF | 2003 | ? | Nie | Tak | Link | ||||
3904 | New Flyer D40LF | 2003 | ? | Nie | Tak | Link | ||||
3905 | New Flyer D40LF | 2003 | ? | Nie | Tak | Link | ||||
3906 | New Flyer D40LF | 2003 | ? | Nie | Tak | Link | ||||
3907 | New Flyer D40LF | 2003 | ? | Nie | Tak | Link | ||||
537 | Thomas Dennis SLF235 | 2003 | 2003 | ? | Nie | Nie | Link | |||
3908 | New Flyer D40LF | 2003 | ? | Nie | Tak | Link | ||||
3909 | New Flyer D40LF | 2003 | ? | Nie | Tak | Link | ||||
3910 | New Flyer D40LF | 2003 | ? | Nie | Tak | Link | ||||
302 | Blue Bird Ultra LF | 2006 | 2006 | Nie | Tak | Link | ||||
300 | Blue Bird Ultra LF | 2006 | 2006 | Nie | Tak | Link | ||||
309 | Blue Bird Ultra LF | 2006 | 2006 | Nie | Tak | Link | ||||
308 | Blue Bird Ultra LF | 2006 | 2006 | Nie | Tak | Link | ||||
307 | Blue Bird Ultra LF | 2006 | 2006 | Nie | Tak | Link | ||||
306 | Blue Bird Ultra LF | 2006 | 2006 | Nie | Tak | Link | ||||
305 | Blue Bird Ultra LF | 2006 | 2006 | Nie | Tak | Link | ||||
304 | Blue Bird Ultra LF | 2006 | 2006 | Nie | Tak | Link | ||||
303 | Blue Bird Ultra LF | 2006 | 2006 | Nie | Tak | Link | ||||
301 | Blue Bird Ultra LF | 2006 | 2006 | Nie | Tak | Link | ||||
312 | Blue Bird Ultra LF | 2008 | 2008 | Nie | Tak | Link | ||||
311 | Blue Bird Ultra LF | 2008 | 2008 | Nie | Tak | Link | ||||
310 | Blue Bird Ultra LF | 2008 | 2008 | Nie | Tak | Link | ||||
2801 | 752 ZGM | Gillig LF 40 | 2008 | 2019 | Nie | Tak | RTA Dayton | Link | ||
316 | Blue Bird Ultra LF | 2008 | 2008 | Nie | Tak | Link | ||||
317 | Blue Bird Ultra LF | 2008 | 2008 | Nie | Tak | Link | ||||
318 | Blue Bird Ultra LF | 2008 | 2008 | Nie | Tak | Link | ||||
319 | Blue Bird Ultra LF | 2008 | 2008 | Nie | Tak | Link | ||||
315 | Blue Bird Ultra LF | 2008 | 2008 | Nie | Tak | Link | ||||
314 | Blue Bird Ultra LF | 2008 | 2008 | ? | Nie | Nie | Link | |||
313 | Blue Bird Ultra LF | 2008 | 2008 | Nie | Tak | Link | ||||
2814 | 802 ZGM | Gillig LF 40 | 2009 | 2019 | Nie | Tak | RTA Dayton | Link | ||
145 | OG 2271 | Chevrolet C3500 / Goshen GC | 2009 | 2009 | Nie | Tak | Link | |||
2815 | 803 ZGM | Gillig LF 40 | 2009 | 2019 | Nie | Tak | RTA Dayton | Link | ||
2813 | 801 ZGM | Gillig LF 40 | 2009 | 2019 | Nie | Tak | RTA Dayton | Link | ||
2812 | 776 ZGM | Gillig LF 40 | 2009 | 2019 | Nie | Tak | RTA Dayton | Link | ||
2808 | 774 ZGM | Gillig LF 40 | 2009 | 2019 | Nie | Tak | RTA Dayton | Link | ||
2807 | 723 ZGM | Gillig LF 40 | 2009 | 2019 | Nie | Tak | RTA Dayton | Link | ||
806 | ElDorado National Axess 35` | 2010 | 2010 | Nie | Tak | Link | ||||
805 | ElDorado National Axess 35` | 2010 | 2010 | Nie | Tak | Link | ||||
804 | ElDorado National Axess 35` | 2010 | 2010 | Nie | Tak | Link | ||||
803 | ElDorado National Axess 35` | 2010 | 2010 | Nie | Tak | Link | ||||
802 | ElDorado National Axess 35` | 2010 | 2010 | Nie | Tak | Link | ||||
813 | ElDorado National Axess 35` | 2010 | 2010 | Nie | Tak | Link | ||||
814 | ElDorado National Axess 35` | 2010 | 2010 | Nie | Tak | Link | ||||
815 | ElDorado National Axess 35` | 2010 | 2010 | Nie | Tak | Link | ||||
816 | ElDorado National Axess 35` | 2010 | 2010 | Nie | Tak | Link | ||||
817 | ElDorado National Axess 35` | 2010 | 2010 | Nie | Tak | Link | ||||
801 | ElDorado National Axess 35` | 2010 | 2010 | Nie | Tak | Link | ||||
800 | ElDorado National Axess 35` | 2010 | 2010 | Nie | Tak | Link | ||||
812 | ElDorado National Axess 35` | 2010 | 2010 | Nie | Tak | Link | ||||
811 | ElDorado National Axess 35` | 2010 | 2010 | Nie | Tak | Link | ||||
810 | ElDorado National Axess 35` | 2010 | 2010 | Nie | Tak | Link | ||||
809 | 739YDV | ElDorado National Axess 35` | 2010 | 2010 | Nie | Tak | Link | |||
808 | 722YDV | ElDorado National Axess 35` | 2010 | 2010 | Nie | Tak | Link | |||
807 | ElDorado National Axess 35` | 2010 | 2010 | Nie | Tak | Link | ||||
825 | Gillig BRT LF 35 | 2012 | 2012 | Nie | Tak | Link | ||||
826 | Gillig BRT HEV LF 35 | 2012 | 2012 | Nie | Tak | Link | ||||
827 | Gillig BRT HEV LF 35 | 2012 | 2012 | Nie | Tak | Link | ||||
818 | Gillig BRT LF 35 | 2012 | 2012 | Nie | Tak | Link | ||||
819 | Gillig BRT LF 35 | 2012 | 2012 | Nie | Tak | Link | ||||
820 | Gillig BRT LF 35 | 2012 | 2012 | Nie | Tak | Link | ||||
821 | Gillig BRT LF 35 | 2012 | 2012 | Nie | Tak | Link | ||||
822 | Gillig BRT LF 35 | 2012 | 2012 | Nie | Tak | Link | ||||
823 | Gillig BRT LF 35 | 2012 | 2012 | Nie | Tak | Link | ||||
824 | Gillig BRT LF 35 | 2012 | 2012 | Nie | Tak | Link | ||||
8837 | 312 ZDX | ElDorado National Axess BRT 40` | 2018 | 2018 | Nie | Tak | Link | |||
8832 | 469 ZDM | ElDorado National Axess BRT 40` | 2018 | 2018 | Nie | Tak | Link | |||
8836 | 289 ZDX | ElDorado National Axess BRT 40` | 2018 | 2018 | Nie | Tak | Link | |||
8835 | 287 ZDX | ElDorado National Axess BRT 40` | 2018 | 2018 | Nie | Tak | Link | |||
8828 | 462 ZDM | ElDorado National Axess BRT 40` | 2018 | 2018 | Nie | Tak | Link | |||
8829 | 470 ZDM | ElDorado National Axess BRT 40` | 2018 | 2018 | Nie | Tak | Link | |||
8830 | 466 ZDM | ElDorado National Axess BRT 40` | 2018 | 2018 | Nie | Tak | Link | |||
8831 | 467 ZDM | ElDorado National Axess BRT 40` | 2018 | 2018 | Nie | Tak | Link | |||
8834 | 292 ZDX | ElDorado National Axess BRT 40` | 2018 | 2018 | Nie | Tak | Link | |||
8838 | 314 ZDX | ElDorado National Axess BRT 40` | 2018 | 2018 | Nie | Tak | Link | |||
8833 | 468 ZDM | ElDorado National Axess BRT 40` | 2018 | 2018 | Nie | Tak | Link | |||
Liczba: | Liczba pojazdów: |