Not logged in | Log in | Sign Up
Manufacturer Name: | MAN |
Chassis: | MAN NGxx2 (A11/A18/A19) |
Body: | MAN NGxx2 |
Engine: | MAN D2865LUH07 228kW/310HP 9973cm3 |
Gearbox: | ZF 5HP590 |
Design of doors: | 2-2-2-2 |
No nie opowiadoj, że w Polsce da się zastąpią komunikację autobusową koleją?
Niestety, ale prezydent miasta wypowiedział się, że szynobus wystarczy mieszkańcom Koszalina, jednak jest niestety w ogóle nie opłacalny ze względu na taryfę biletową. Na "20" wystarczy bilet za 8 złotych (normalny), a na szynobus musimy wydać 8 złotych (jeżeli dojeżdżamy z jakiegoś ounktu miasta) + 5 złotych na szynobus (w jedną stronę ! ). W ogóle nie opłacalne, ale co tam... Prezydent wie lepiej.
Oczywiście bilet za 8 złotych jest dobówką tylko wyłącznie na sieci MZK Koszalin na teren podmiejski. Szynobus byłby dla mnie sukcesem, jeżeli byłaby ustanowiona wspólna taryfa biletowa z MZK. Dlaczego tak nie jest? Przecież miasto i tak "funduje" szynobus Mielnu, więc w czym problem?