Not logged in | Log in | Sign Up
Manufacturer Name: | Škoda |
Chassis: | Škoda 14Tr |
Body: | Škoda 14Tr |
Engine: | Škoda 6 AL 2943 rN 100kW/136HP |
Design Of Doors: | 2-2-2 |
W jaki sposób została wyznaczona "typowa prędkość"? Jakie są charakterystyki próby (wielkość, reprezentatywność)?
To już wiem czemu jak moja siostra była w Lwowie to jej Ziutek z kadru nie uciekł
Tyle, że Jarosz słusznie się dopytuje o tak ważne dane. Osądy wydawać łatwo, a argumenty na poparcie swojej tezy jednak wypadałoby mieć.
Przecież to opis zdjęcia a nie praca doktorska. Śmiesznym jest więc oczekiwanie takich dowodów innych niż całodzienna obserwacja z miasta...
Od osoby, która przechwala się w profilu "posiadaniem tytułu inżyniera transportu" i która zapowiada pisanie książek o trolejbusach można się spodziewać nieco więcej, niż poziom dziennikarza Faktu piszącego o romansach Dody.
To jak to jest, trolejbusy jadące mają się powyżej 20km/h rozpadać, ale jak napisałeś jeżdżą też szybciej, no i co - rozpadają się? Ja wiem, że to Ukraina, ale chyba aż tak źle nie jest.
Ja bym powiedział, że "typowe prędkości" we Lwowie to jednak ok. 30km/h. Niemniej jednak, szacowanie tego bez dokładnych pomiarów to trochę kiepska sprawa
Ano kolega JP słynie już z tego, że jak jakieś wozy nie przypadną mu do gustu to na wszelki możliwy sposób mocno wyolbrzymia wszelkie wady tworząc przy tym pozory obiektywności. Jednocześnie nie powie ani jednego złego słowa na pojazdy, które lubi, a które obiektywnie mają takie same wady lub są w tak samo nieciekawym stanie technicznym Gdyby stan wozów był zgodny z osądem JP to w Polsce 3/4 autobusów byłoby juz dawno na złomie, a które powodzeniem jeżdżą
Zobaczylibyście, że gdyby na zdjęciu była np. miejska peerka w takim identycznym stanie opis zdjęcia byłby w stylu: Cóż za niesamowicie klimatyczne wózy, aż chce się jeździć, najfajniejsze z całego taboru, oby jeździły jak najdłużej itp.