Not logged in | Log in | Sign Up
Manufacturer Name: | Scania |
Chassis: | Scania K UB 4x2 LB |
Body: | Scania OmniLink (K-series) |
Engine: | Scania DC9 30 230 169kW/230HP 9291cm3 |
Gearbox: | ZF 5HP504C |
Design of doors: | 2-0-0,2-2-1,2-2-0 |
To jest jeden z napisów w zestawie od Mobitecu. Taki sam wożą Lion'sy, które będą jeździć w Trondheim.
Zawsze w zestawie było coś w stylu "Mobitec, Mobitest" stąd moje zdziwienie.
Nie wiem; jeśli mój błąd, to zainteresowanych przepraszam. A proszę mi jeszcze upolować jakiegoś czerwono-szarego 13-metrowca.
Dodam, że barwy zostały wybrane przez radę pasażerów (RAR), która generalnie w Holandii ma ważny głos we wszystkim. Mobilis dał im do wyboru swoje (żółte), Eggedu (zielone) i jeszcze takie wymyślone szlaczki.
Heheh, dzisiaj ok. 16:30 stał na terenie Scanii, 20 osobowa ekipa go oglądała, zapewne z Holandii. A fotkę dodam w przyszłości.
Z Holandii? Nie tylko; jak do nich dzwoniłem, to gadaliśmy po polsku.
Nie wiem czy konkretnie z Holandii, ale było tam jakieś szefostwo, ale raczej zagraniczne.
No było, było, zarówno z Holandii, jak i władza wyższa z Mościsk.
A przeguby są?
To dobrze widziałem. :P Jakieś przeguby są w halach, wczoraj z taśmy zjechały trzy, ale to dla Sztokholmu. O tych dla Amsterdamu jak na razie nic nie wiem, zobaczę na dniach. albo nawet dzisiaj. A wiesz, ile ich zamówili?
Przegubów 25, "trzynastek" 103, "dwunastek" 36. Do tego 47 Intercity, ale one się robią w Shanghaiu.
Ciekawostka: ci goście z Holandii byli z Arrivy (w tym kierowcy). No bo w cywilizowanych krajach jest tak, że jak się wygrywa przetarg, to się przejmuje kadrę dotychczasowego operatora.
Od rocznej zmiany rozkładu, czyli 12. grudnia. Aha, będą jeszcze 2 kutsenitsy i 6 sprinterów.