Not logged in | Log in | Sign Up
Manufacturer Name: | Van Hool |
Body: | Van Hool T9 Altano (U) |
Gearbox: | ZF 12 AS 2x01 BO |
Design Of Doors: | 2-1-0,1-1-0 |
To może napisz (najlepiej na Facebooku), że zapomnieli o sprzątaniu w pojazdach. Jeśli przewoźnik jest poważny, może dokona odpowiednich zmian.
Promocyjne bilety od 2 zł.? Chyba od 1 zł, choć z każdą nową pulą biletów jest ich coraz mniej. Co do czystości to niestety było to poniekąd do przewidzenia, że wraz ze wzrostem liczby autobusów poziom utrzymania spadnie.
W jaki sposób kurs z Wrocławia do Warszawy znalazł się na Wyścigowej?
Opłaty za rezerwację na razie nie ma... Dodałbym jeszcze spadającą jakość pracy kierowców - wyraźnie widać (słychać i czuć), że kolejnym zatrudnianym kierowcom poświęcano dużo mniej uwagi (szkoleń z obsługi auta i pasażera) niż pierwszej grupie.
Z tych toaletowych problemów wiele to wina mentalności pasażerów. Wielokrotnie spotkałem się już z grupkami, pijącymi piwo w ilościach hurtowych i chodzących do toalety kilka razy w ciągu godziny. Do ludzi zdaje się nie trafiać także to, że papier wyrzuca się do śmietnika a położenie zadka na desce to nie uraza męskości, ale po prostu zapobieganie przykrym sytuacjom np. w przypadku gwałtownego hamowania.
Inna sprawa, że śmietnik po jednym kursie powinien być obowiązkowo opróżniany, a sama toaleta choćby pobieżnie czyszczona. Plus oczywiście opróżnienie zbiornika nieczystości, jeśli zachodzi taka potrzeba.
@Berliner_BVG: proste. Za Auchan'em skręt na A4 i po kilku kilometrach wjazd na A8. Komfortowo mijamy od zachodu Wrocław upajając się nówką pod kołami i w Mirkowie wyjeżdżamy na "ósemkę". Nie trzeba tłuc się po dziurawym centrum Wrocka i stać co chwilę na światłach. Stestowałem to wyjeżdżając z Drukarskiej (Krzyki). Raz zadziałało, spodobało się i teraz jadąc "ósemką" od Oleśnicy w życiu nie pojadę "miastem".
D.D. problem w tym, że nie wolno mu tak pojechać bo niema tej trasy na pozwoleniu. Tak samo ma się to do kursów non stop do Warszawy niby bez postoju to logiczne było by jechać cały czas DK nr.8 do stolicy a w miejscowości Walichnowy skręcają w lewo i jadą przez Sieradz, Łódź bez zatrzymywania się w Łodzi bo na taką trasę maja pozwolenie.
Najwyraźniej zaczęły się też zużywać amortyzatory kół, bo na praktycznie każdej nierówności autobusami strasznie trzęsie i rzuca. Taka podróż do przyjemności niestety nie należy, a szczególnie w nocy... A cena - do Łodzi osiąga już 30 zł, czyli drożej niż Interregio, ale nie ma się co dziwić, za 5 zł nie utrzyma się nawet busiarz.
Jechałem ostatnio 015 i 016, nic nigdzie nie trzęsło i nie rzucało ponad normę. Wszystko zależy od szczęścia, wyczulenia organizmu i miejsca w którym się siedzi
Akurat siedziałem między wejściem przednim a kiblem, przednie zawieszenia trzęsły strasznie. Wcześniej siadałem z tyłu, ale tam z kolei wyje silnik. Nie ma chyba spokojnego miejsca w tych autokarach.
Abstrahując od trzeszczenia, to najlepsze miejsca są nad kiblem. Zawsze można je rozłożyć i nikomu to nie przeszkadza.
@Bocian: to pozwolenie obejmuje przebieg trasy, a nie tylko przystanki i godziny odjazdu/przyjazdu?