Not logged in | Log in | Sign Up
Manufacturer Name: | Plaxton |
Chassis: | Volvo B11R 6x2 (T2) |
Body: | Plaxton Elite |
Engine: | Volvo D11C450 (T1) 338kW/460HP 10837cm3 |
Gearbox: | Volvo I-Shift AT2412E |
Design Of Doors: | 2-1-0 |
...jakie one są wstrętne... Wiem, że to kwestia gustu i o nim się nie dyskutuje ale w mój kompletnie nie trafiają.
A tak tu wyglądało równe 10 lat temu. Równie egzotyczny autobus poprzednika PB na niemal takim samym podwoziu. Ech to były czasy aż się łezka kręci. http://www.phototrans.eu/14,10277,0.html
Dizajn całkiem ładny jak dla mnie, ale co do środka się nie wypowiadam - i tak nie zamierzam korzystać
Jeśli to coś posiada napchane 75 miejsc siedzących, to ja wolę jechać Sprinterem.
Idea PB to nie nażekać tylko jechać. Najważniejsze jest zadowolenie PB
Jak Sideral to tylko na B12R czy którym tam podwoziu, a Volvo już nie robi podwozi z silnikami dwunastolitrowymi :P
PB to Lowcost. W tanich liniach lotniczych też jest ciasno.
Jakie porównanie... Tanim samolotem nie leci się 10 czy 12 godzin, a tyle czasu jadą niektóre autobusy.
Co nie zmienia faktu, że chcąc utrzymać niskie ceny, PB musi mieć możliwość przewiezienia jednym kursem jak największej liczby ludzi.
W takim razie polecam zakup taboru miejskiego - tam się zmieści naprawdę dużo osób
Translator: Jak już to B12b B12R jest wyjątkowo nie udanym modelem. Zobacz na te zwłoki z PKS Suwałki