Not logged in | Log in | Sign Up
Manufacturer Name: | Ikarus |
Chassis: | Ikarus 280 |
Body: | Ikarus 280 |
Engine: | Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3 |
Gearbox: | Csepel ASH-75-2 |
Design Of Doors: | 4-4-4-4 |
To nie jest Ikarus 280.26, ponieważ ma 6-cio biegową skrzynię. Jego oznaczenie to chyba 280.57. Rok produkcji 1991. Przyszedł do MZK w lutym 1991 roku z rejestracją ZGC 417K, a miesiąc poźniej zmieniono ją na ZGC 328K. w 1995 roku zmieniono rejestrację na ZEC 1837. W 1997 lub w 1998 roku naprawiano oblachowanie, założono jemu plastikowe listewki i widoczną na zdjęciu reklamę. We wrześniu tego roku widziałem go z Bratem na zajezdni rozebranego do naprawy głównej w MZK.
Nie ma. Więc jest to 280.26 Dzięki za sprostowanie, można powiedzieć, że na początku lat 90-tych dołączyliśmy do DDR (chodzi mi o skrzynię biegów).
Ostatnie serie i260.26 miały 6-biegowe skrzynie (np. 81-87 Walbrzych). Zeby to byl i280.57 to by musialo miec turbo czy to ma turbo?
Tyle, że tam była RABA a w końcówce 280.26 to był oryginalny zeef ZTCP
505 zniknął. Pewnie zaraz będzie paradował w barwach i oślepiał blaskiem nowego lakieru.
505 zaraz wyjedzie na trasę, a 498 też był dawno robiony, początek 1998 roku.:)