Login: Password:
Remember me
Password not working or forgotten?
Na tej stronie używamy plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony, są udostępniane Google. Korzystając z niej, zgadzasz się na to.

Accept Reject Show me more information

Not logged in | Log in | Sign Up

Phototrans

Wystawa
Countries:
Manufacturers:

User Statistics:
Online:

SOR NB12 #3E7 9653

Details

NameSOR NB12
(SOR) /SOR NB12 (Iveco Tector F4AE3682E 194kW/264HP 5880cm3 E5) (ZF 6HP-504C(6)) 26-102 [2-2-2-2, 2-0-2-2] (2006-)
VINTK9F2XX978LSL5002
Build Number2
Built2008
Scrapped
Owners
20082011SOR Libchavy
20112013Veolia Nitra
2013Arriva Nitra
Registration Numbers
Year Of Get Year Of Remove Registration Plate
200820113E7 9653
2011201111E 28E
2011NR-118FX
Vehicle Numbers
Year Of Get Year Of Remove Vehicle Number
20092009304/II / DP Plzeň
200920094000 / Veolia Pomorze Tczew
20092009914 / MZA Warszawa
20102010951 / Arriva Teplice
Rental
Year Of Get Year Of Remove Rented by
20092009MZA Warszawa
20092009Technické Služby Nový Jičín
20092009DP Plzeň
20092009Veolia Pomorze Tczew
20092009Stenbus Praha
20102010Arriva Teplice
20102010ZDS PSOTA Znojmo

Photos

7 march 2009 - Gdynia, SOR na prezentacji. Widok na pulpit.
Author: mario

Comments: 3

10 march 2009 - Gdynia Pustki Cisowskie, ul. Chabrowa.
Author: mario

Comments: 3

10 march 2009 - Gdynia, SOR podczas prezentacji. Widok na tył.
Author: mario

Comments: 2

10 march 2009 - Gdynia, SOR, widok na przód.
Author: mario

11 march 2009 - Gdynia - Leszczynki, ul. Morska. Dziś do spotkania na S-2.
Author: Max
edytor
Comments: 7

11 march 2009 - Gdynia. Zdjęcie nie jest powalające, ale same wykonanie jakiejkolwiek fotografii wewnątrz jest dosyć trudne. Przyznam, że mam mieszane uczucia co do tego wozu. Na pierwszy rzut oka wnętrze wydaje się być porządnie wykonane (nie dorównuje ono co prawda Solarisowi, czy koncernowi MAN-a, ale jakby nie patrzeć - cena też jest "trochę" inna). Porządne spasowanie, miękkie siedzenia, czy chociażby "w miarę" dobrze zaplanowany układ foteli są jak najbardziej "na plus". Jednak takie szczegóły jak możliwość rozpoczęcia jazdy z otwartymi drzwiami, czy chociażby samo oświetlenie wnętrza, które na wertepach po prostu... przerywa, powodują, że jest w tym wozie coś "odpychającego". Wygląd zewnętrzny to kwestia gustu. Nawiąże jeszcze do chyba największej ciekawostki, czyli czterech par drzwi. Z założenia miały one przyspieszyć wymianę pasażerów, jednak z tego zauważyłem - działa to zupełnie odwrotnie. Nie jestem jakimś super specem od konstrukcji czy samej komunikacji, ale mówię to, co widzę. Nie dość, że po prostu wszyscy stoją w drzwiach, co strasznie utrudnia wchodzenie/wychodzenie z pojazdu, to dodatkowo postawienie wózka w tzw. "rzeźni" jest naprawdę trudne do wykonania. W tym momencie nie dość, że traci się miejsca siedzące, to wielkość przejścia maleje o ponad połowę... Podsumowując, ze względu na nowsze technologie i lepsze spasowanie, jest to dobry wóz do konkurowania z MAZ-em czy chociażby Solbusem w krajach Europy Wschodniej oraz biedniejszych miastach Polski. Kilka dodatkowych ujęć: wnętrze, przód, "na żądanie", logo, instrukcja korzystania z drzwi. ;)
Author: MM

Comments: 12

11 march 2009 - Gdynia - Pustki Cisowskie, pętla Pustki Cisowskie. Tester "od zewnątrz". Dla kierowcy - pozdrowienia!
Author: MM

Comments: 8

12 march 2009 - Gdynia, Pustki Cisowskie - ul. Chabrowa. -Testowy, czterodrzwiowy, dwunastometrowy SOR wykonuje kolejny kurs w kierunku Sopotu.
Author: b.milczarczyk

Comments: 6

12 march 2009 - Gdynia, Pustki Cisowskie - ul. Chabrowa.
Author: b.milczarczyk

14 march 2009 - Gdynia Pustki Cisowskie, pętla. Od tyłu wygląda tak trochę szeroko, ogólnie rzecz biorąc od przodu wygląda nowocześniej. ;)
Author: Bartek Mielczarek

Comments: 2

21 march 2009 - Sopot, pętla przy ul. Reja. Tu jeszcze fotki nie miał.
Author: Bartek Mielczarek

Comments: 3

24 june 2009 - Sosnowiec, Targi Transportu Miejskiego SilesiaKOMUNIKACJA. Tragiczny ten wóz...
Author: krzysiekz
edytordriver
Comments: 1

25 june 2009 - Sosnowiec, hala EXPO Silesia. Muszę przyznać, że nawet ciekawy ten dziwoląg. Wersja hybrydowa tego modelu póki co jest w fazie tworzenia.
Author: Karolw

Comments: 5

17 july 2009 - Warszawa, R-2 Kleszczowa. Ciekawe ile ma pasków. :D
Author: Jamnik

17 july 2009 - Warszawa, R-2 Kleszczowa. Choć niewiele osób o tym wie, pojazd jest już na Kleszczowej. Będzie testowany na linii 127.
Author: Jamnik

Comments: 9

22 july 2009 - Warszawa, Al. Jerozolimskie. Testowy SOR skręca w ulicę Niemcewicza. Foto z zaskoczenia :) Rano na tej brygadzie jeździł #6831 więc to jest mała niespodzianka :)
Author: CzaroT-11

Comments: 6

22 july 2009 - Warszawa, wyjazd z pętli Bródno-Podgrodzie. Testowy SOR całkiem mi się spodobał, gorzej z wnętrzem - cztery pary drzwi na tak krótki autobus to zdecydowanie za dużo.
Author: Adam G.
cenzoredytor
Comments: 6

22 july 2009 - Warszawa, ul. Chrościckiego. Końcowy odcinek trasy linii 127, na której przez najbliższy miesiąc testowany będzie ten SOR, biegnie przez chyba najbardziej klimatyczną część Włoch.
Author: Adam G.
cenzoredytor
Comments: 6

23 july 2009 - Warszawa, ul. Łabiszyńska. Czeski dziwoląg przejeżdżając swoim wyglądem sprawiał, że nawet zwykli przechodnie odwracali się na jego widok.
Author: Kubul
cenzor
Comments: 9

23 july 2009 - Warszawa, Aleje Jerozolimskie. Tył jest według mnie najładniejszą (co wcale nie znaczy ładną) stroną SORa. Ten wynalazek, obok czterech par drzwi, ma jeszcze jedną ciekawostkę: przednie koła są mniejsze od tylnych.
Author: Kubul
cenzor
Comments: 4