Login: Password:
Remember me
Password not working or forgotten?
Na tej stronie używamy plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony, są udostępniane Google. Korzystając z niej, zgadzasz się na to.

Accept Reject Show me more information

Not logged in | Log in | Sign Up

Phototrans

Countries:
Manufacturers:

User Statistics:
Online:

Scania CK230UB 4x2 LB #4003

Details

NameScania CK230UB 4x2 LB
(Scania) Scania K UB 4x2 LB/Scania OmniLink (K-series) (Scania DC9 30 230 169kW/230HP 9291cm3 EEV) (ZF 5HP504C(4)) [2-0-0,2-2-1,2-2-0]
VINYS2K4X20001875822
Build Number416127
Built2011
Scrapped
Owners
2011EBS Purmerend
Registration Numbers
Year Of Get Year Of Remove Registration Plate
2011BZ-NX-71
20112011G0 423B
Vehicle Numbers
Year Of Get Year Of Remove Vehicle Number
20114003 / EBS Purmerend

Photos

19 august 2011 - Słupsk, ulica Szczecińska. Nietypowa, bo 12,75 metrowa Scania (o jeden rząd siedzeń więcej) wraca z myjki do fabryki. Nie sięgam pamięcią, aby kiedyś w fabryce produkowało się takie wozy; chyba nigdy takowych nie było. Na dniach więcej zdjęć ode mnie, w końcu zamówienie dla EBS obejmuje ponad 100 sztuk tak pomalowanych wozów. Fotka na życzenia fafaxa. Z pozdrowieniami.
Author: Patryk
cenzoredytor
Comments: 3

19 august 2011 - Słupsk, teren Scanii. To, co obecnie dominuje na terenie fabryki. Trzynastki wyposażone są w 230 konne silniki, są silne, ale jednak trochę wolno zbierają się przy ruszaniu. Wszystko to posiada także system Prodata. Co to takiego? M.in. specjalne kasowniki, monitoring, anteny GPS, a także mała ciekawostka - czułe krawędzie pod bocznymi panelami (!). Większa część "żółtków" już w tygodniu powinna opuścić Słupsk. Nie jechały tyle czasu, bo fabryka czekała na brakujące części m.in na poręcze.
Za parę dni (być może nawet i w ten piątek) na jazdach próbnych będziemy mogli zobaczyć czerwone piętrusy dla First grupy, które od kilku dni są na hali montażu. Na początek kilka sztuk, a nieco później fabryka będzie pękać w szwach, bo kryje się pod tym duże zamówienie.

Author: Patryk
cenzoredytor
Comments: 2

11 december 2011 - Amsterdam. Prins Hendrikkade, R-NET-lijn 308
Author: fafax

Comments: 3

10 march 2012 - Hoorn, Stationsweg, R-NET-lijn 314
Author: fafax