Login: Password:
Remember me
Password not working or forgotten?
Na tej stronie używamy plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony, są udostępniane Google. Korzystając z niej, zgadzasz się na to.

Accept Reject Show me more information

Not logged in | Log in | Sign Up

Phototrans

Countries:
Manufacturers:

User Statistics:
Online:

Neoplan N4416 #1203

Details

NameNeoplan N4416
(Neoplan) /Neoplan N44xx (Mercedes-Benz OM906hLA [906.960] 205kW/279HP 6374cm3 E3) (ZF 5HP502(5)) [2-2-2,2-2-0] (1997-2003)
VIN
Build Number
Built2002
Scrapped
Owners
20022015DSW21 Dortmund
Registration Numbers
Year Of Get Year Of Remove Registration Plate
20022015DO-DS 1203
Vehicle Numbers
Year Of Get Year Of Remove Vehicle Number
200220151203 / DSW21 Dortmund

Photos

29 august 2004 - Dortmund. Zdjęcie wykonał Kuba Lubaszewski CKMKM
Author: Wojciech Liberda

15 august 2012 - Castrop-Rauxel, Bahnhofstraße. Nie wiem jak to się stało, ale nigdy nie wspominałem o układzie komunikacji w Castropie, jak wygląda schemat linii itd. A zawsze chciałem to zrobić. No cóż - czas najwyższy nadrobić trochę zaległości ;) A warto to zrobić przy okazji tego zdjęcia, ponieważ linia 482 jest jedną z dwóch stanowiących kręgosłup komunikacji w mieście. Castrop-Rauxel jest miastem, które ma podłużny kształt i obie najważniejsze miejskie drogi prowadzą z północy na południe. Tak też kursują linie 480 i 482. 480 to cztery przeguby i dwie solówki, a 482 to trzy solówki. 480 zaczyna na północy Castropu w dzielnicy Ickern i kończy w Dortmundzie w dzielnicy Marten przecinając granice miasta na południu. 482 odwrotnie - północna pętla jest zlokalizowana w Dortmundzie w dzielnicy Mengede po czym autobus wjeżdża do Castopu i kończy swój bieg na południu w dzielnicy Schwerin. Obie linie kursują w dwudziestominutowym takcie i jest to ułożone tak, że pojawiają się one w równych odstępach na przystankach na przemian. Tym samym począwszy od Ickernu do Schwerinu mamy autobus co dziesięć minut. A to tylko dwie linie. Tak więc jak na miasto zamieszkałe przez 75 tysięcy osób to niezły wynik. Fakt, że mamy wzmocnienia które zapewniają wszystkie pozostałe linie oznacza, że przez cały dzień autobusy na głównym ciągu komunikacyjnym podjeżdżają co chwilę.
Author: Amalio

Comments: 1